quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Guerra het volgende:
[..]Thanx voor de uitleg... snap het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar kan je eigenlijk een stropdas kopen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig dat iemand dit heeft gemaakt
On the rag, workshirt. Je mag geen ketting aanhebben wil je de Tie erbij customizen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:29 schreef Guerra het volgende:
Branded volgens mij..
Nu ik je argumenten heb gelezen ben ik het met je eens... ik gooi mijn Saints Row gelijk in de bakquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
Wat een enorme slechte GTA:SA kloonEn dan het artwork jatten ook nog.
![]()
Laat me raden, gefrustreerd over PS3 uitstel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
![]()
en je hebt de game zelf ook of wat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef -scorpione- het volgende:
![]()
oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Laat me raden, gefrustreerd over PS3 uitstel?
Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en je hebt de game zelf ook of wat?
Dat hele bende oorlog gedeelte vond ik in GTA al niets. Wat een onzin is dat. Maar goed, deze game gaat hier dus over, geen probleem. Maar ben dan goddomme wat creatiever en kopieer niet alles, tot aan het artwork toe. Het is gewoon triest. En als ik de screens zie ben ik er ook niet van ondersteboven. Ziet er allemaal een beetje puberachtig uit als je het mij vraagt. Nou ja, dat zal de doelgroep ook wel zijn. GTA:SA had veel meer dat ghetto-sfeertje, was meer down to earth om het zo maar te zeggen. Als je een ghetto en gang spel maakt dan moet ie rauw zijn om de sfeer goed te pakken, dit is veels te veel mtv bling bling en heeft niet met het leven in buurten als Compton te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom vind je het kut dan?
Ik ook ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Nu ik je argumenten heb gelezen ben ik het met je eens... ik gooi mijn Saints Row gelijk in de bak![]()
Dat was ongeveer dezelfde mening die ik had totdat ik het spel speelde. Ik zie het meer als mtv bling bling met een knipoog. En je zou het mischien niet verwachten, maar het verhaal zit erg goed in elkaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:27 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat hele bende oorlog gedeelte vond ik in GTA al niets. Wat een onzin is dat. Maar goed, deze game gaat hier dus over, geen probleem. Maar ben dan goddomme wat creatiever en kopieer niet alles, tot aan het artwork toe. Het is gewoon triest. En als ik de screens zie ben ik er ook niet van ondersteboven. Ziet er allemaal een beetje puberachtig uit als je het mij vraagt. Nou ja, dat zal de doelgroep ook wel zijn. GTA:SA had veel meer dat ghetto-sfeertje, was meer down to earth om het zo maar te zeggen. Als je een ghetto en gang spel maakt dan moet ie rauw zijn om de sfeer goed te pakken, dit is veels te veel mtv bling bling en heeft niet met het leven in buurten als Compton te maken.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening![]()
Nou, je weg vinden in GTA was niet altijd makkelijk, vooral niet als je in de wildernis moest zijn, maar dat vond ik wel charme hebben. Ik ben dan ook niet van de GPS generatie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was ongeveer dezelfde mening die ik had totdat ik het spel speelde. Ik zie het meer als mtv bling bling met een knipoog. En je zou het mischien niet verwachten, maar het verhaal zit erg goed in elkaar.
Bovendien vind ik dat het spel zich verbeterd tov GTA op een aantal punten:
- Combat: geen autolock, maar zelf richten. Je krijgt het gevoel alsof je het zelf doet ipv die irri lockon.
- Map: GPS systeem maakt het superhandig om overal heen te rijden. Bij GTA was dit erg slecht aangegeven.
- Geen laadtijd tussen de gebieden
- Veel extra activities
- Grafisch, maar dat is logisch omdat het een next gen titel betreft.
Just my two cents.
Tuurlijk joh, ga lekker ergens anders trollenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
oh, dat ding zou ik toch niet eerder dan volgend jaar zomer aanschaffen. Geen nood hier dus![]()
[..]
Nee![]()
quote:-scorpione-: Wat een enorme slechte GTA:SA kloon En dan het artwork jatten ook nog.
quote:-scorpione-: Maar goed, dit spel richt zich op iets andere dingen
Ik zeg toch niet dat het niet goed verkoopt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ga lekker ergens anders trollen. De game scoort hoge cijfers in de pers en de mensen die de game hebben GESPEELD vinden het een geweldige game. So what als het een ripoff is, dan is quake zeker ook een ripoff van doom?
kneusje![]()
Nou, dat denk ik toch nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Als deze game straks op de Ps3 uitkomt zit jij hem ook lekker te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |