hij heeft nie teens een badkamer, hij douchet boven de wc, evenals tandenpoetsenquote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb je zo'n kleine pauper badkamer?
5 bij 3.5 meter ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb je zo'n kleine pauper badkamer?
quote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef crackhead het volgende:
Even afspoelen, proef je niks meer van.
Ik mag toch aannemen dat hij die spuitkak wel doorgespoeld heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]even alle schijt eraf pissen
je weet het niet, je weet het nietquote:Op zondag 10 september 2006 22:04 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hij die spuitkak wel doorgespoeld heeft.
lekker he, poepquote:Op zondag 10 september 2006 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boeien, je moet toch om de zoveel tijd een nieuwe. Pak een nieuwe want ik ruik je adem tot hier.
nieuwe uit de verpakking, 1 minuut werk want het zijn van die irritante gesealde verpakkingenquote:Op zondag 10 september 2006 22:11 schreef skippy22 het volgende:
In een bakje chloor zetten Is ie morgen weer schoon![]()
almelo ligt wel in de buurt...maar nee, ik pak mooi 'n nieuwequote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef robert-dirksen het volgende:
ga je em serieus schoonmaken ?!
Ik heb een keer mijn stroopwafel in de plee laten vallen en die was nog best te eten, hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef robert-dirksen het volgende:
ga je em serieus schoonmaken ?!
iddquote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn stroopwafel in de plee laten vallen en die was nog best te eten, hoor.
Oh, en jullie hebben zeker geen stromend water thuis om het door te spoelen ?quote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef wobbel het volgende:
en ik heb net vandaag 2x racekak gedumpt in dat dingin de plee dus he
tanden poetsen onder de douchequote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef Henny_Huisman het volgende:
Douchespullen boven de plee hangen
Gelukkig was het je eigen wc en kun je een tandenborstel natuurlijk makkelijk vervangen. Van de week heb ikquote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef wobbel het volgende:
Godver, ons rekje met douchespullen enzo hangt boven de plee, en daar stond ook mijn tandenborstel...
godver, ik me tanden poetsen, zet ik me tandenborstel terug...kukelt dat ding om, tandenborstel in de plee
en ik heb net vandaag 2x racekak gedumpt in dat dingin de plee dus he
mijn toetsenbord gaat zeer regelmatig in een bak met sop...quote:Op zondag 10 september 2006 22:31 schreef mistermaniac het volgende:
De WC is meestal schoner dan een gemiddeld toetsenbord hoor....
Dat noemen ze een badkamer, Maikuuul!quote:Op zondag 10 september 2006 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Een plee op de douche hebben :/ ik vind het maar gaar
quote:Op zondag 10 september 2006 22:33 schreef Henny_Huisman het volgende:
Het WC water bevat doorgaans ook veel minder bacterien dan de ijsblokjes bij McDonalds......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |