quote:hey sjak, dat gaat echt goed!!
Op woensdag 13 maart 2002 20:38 schreef sjak het volgende:
Gelukkig, ik ben weer even door de moeilijke dagen heen (denk ik). Vandaag bijna geen zin om te roken gehad.En dat is dan 14 dagen...
andere stoppers, volhouden!
* KingShakur vraagt ff aan de modjes het lijstje helemaal bovenaan eens te updaten
En Sjak !!!!!
Toch eindelijk proberen nu? Goed van je hoor.
* spookvrouw geeft een emmer vol met aanmoedigingssterretjes aan Sjak
voor jou.
2001
31-03 Thee
10-04 Digger
15-05 drLiter
07-05 Weerdo
26-05 Glasbak
01-06 Gaoxing
01-06 Slakkie
07-06 ~Anja~
07-06 Spookvrouw
13-06 Destinies_Child
14-06 SpikeAlike
19-06 Zanderr
28-06 KingShakur
01-07 Dabuzzz
01-07 Lodi
06-07 Acnaib
12-07 Heelke
15-07 Michaelangelo
28-07 Mellowdy
21-08 merulez
29-08 reem.nl
01-09 Paddo
02-09 Love Mae King
05-09 Kameeltje
06-09 dontcare
10-09 -Maverick-
10-09 ForrestX
14-09 Niesje
17-09 Kelly
25-09 hackbox
02-10 -Juweeltje-
21-10 Leah
06-11 Macconner
12-11 Zion
06-12 Nevermind
10-12 Parel
----------------------
2002
01-01 Ethel
01-01 Kapstok11
01-01 Nachtapotheker
02-01 Turismo
02-01 ullie
02-01 TwistedToast
07-01 Riann
21-01 Kwark
23-01 MegA
07-02 Lurky
09-02 Zwijntje
10-02 Funny
13-02 Black-Eyed
17-02 The Shining
19-02 JSR
28-02 sjak
28-02 Wavegasm
11-03 Sanne
12-03 Chayenn
----------------
Dat is al een behoorlijke lijst. Hoe gaat het nu met iedereen? Klopt het allemaal nog een beetje? Sanne en Chayenn, houden jullie het ook vol?
[edit]Black-Eyed toegevoegd[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-03-2002 20:40]
nu bezig met die kilo's kwijt raken
(-2 nu)
quote:Jammer hoor Cora, hoe lang heb je het volgehouden?
Op zaterdag 16 maart 2002 10:57 schreef Cora het volgende:
Ik kan helaas weer van het lijstje af.
Volgende keer beter.
Iedereen succes gewenst!
Ook al heb ik nu het idee dat ik het niet langer meer volhou
quote:Oeps sorry, wanneer ben je gestopt? 17 februari ofzo?
Op zaterdag 16 maart 2002 14:05 schreef Black-Eyed het volgende:
* Black-Eyed is ook gestopt en staat niet in de lijst!!!!Ook al heb ik nu het idee dat ik het niet langer meer volhou
Ben wel een paar kilotjes aangekomen, maja, lekkah belangrèk.
quote:Ik wil 'm er wel tussen zetten maar het mag niet meer van Fok!
Op zaterdag 16 maart 2002 14:57 schreef Black-Eyed het volgende:
13 februarie, en in die tijd ongeveer 2x gerookt, maarja, wel nog steeds bezig met niet roken
quote:Jajoh heb je je meel nog niet bekeken?
Op zaterdag 16 maart 2002 17:15 schreef sjak het volgende:[..]
Ik wil 'm er wel tussen zetten maar het mag niet meer van Fok!
Ik krijg de melding dat mijn bericht al gewijzigd is dooor een moderator (heb ik plots een nieuwe status waar ik me niet van bewust was?)
Succes allemaal!
Eigenlijk moet je die hele high helaas afzweren want als je geen stukje eigen stuf hebt of weedcake dan zou je misschien weer trekje van andermans jointje nemen...
Ik heb een vriendin die sochtends na het opstaan al ging blowen. Op een dag bood ik haar een sigaret aan. Zij weer: nee ik rook niet. Ik: bewijs dat maar 's steek op!
Zij die sigaret paffen: Goh, het is helemaal niet zo vies als ik dacht! Ze hoefde ineens niet meer om 1/2 9 voor ze naar dr werk ging te blowen. Dat scheelde veel wazigheid. Bleek ze al die tijd verslaafd aan de tabak in haar jointjes. Omdat ze niet had willen toegeven dat ze rookte mengde ze haar sjagies met stuf of weed.
Het was slechts het zichzelf voor de gek houden met het werkwoord blowen ipv roken ![]()
Nou dit zijn helaas meer verhalen hoe men wel gaat roken maar ik rook nog steeds niet.
ff uit het hoofd: Sjak, black-eyed, zwijntje, JSR en alle andere stoppers sterkt weer!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 17-03-2002 11:30]
quote:Heb ikzelf geen last van gehad, alleen een paar weken een 'tril'-gevoel van binnen...
Op dinsdag 19 maart 2002 12:47 schreef sjak het volgende:
Jippie, nog steeds gestopt.
Maar een vraag, hebben anderen dat ook dat je zo snel geirriteerd bent?
Zo ja, hoe lang duurt het voor dat over is, is word er gek van
quote:Mijn naam klopt iig
Op zaterdag 16 maart 2002 10:51 schreef sjak het volgende:
Dat is al een behoorlijke lijst. Hoe gaat het nu met iedereen? Klopt het allemaal nog een beetje?
Volhouden he Sjakkie!
Nu heb ik er genoeg van. Vanaf vanavond rook ik niet meer. Dit wordt heel moeilijk voor mij (iederander ook natuurlijk) maar ik sta niet zo sterk in mn schoenen helaas. Maar ik ga ervoor.
Mede doordat ik hier op mn werk met mensen te maken heb die al heel lang roken en er echt niet uitzien
quote:Ik heb eigenlijk alleen de eerste 2 weken lanst gehad van sneller geirriteerd raken dan gewoonlijk. Ik neem aan dat dit met uiterlijk een maandje over zou moeten zijn....
Jippie, nog steeds gestopt.
quote:Sjak, wil je niet ontmoedigen maar na 40 dagen begin ik te denken dat ik al die tijd mijn natuurlijke karakter had verdoofd met nicotine. Zeker gaat met het klimmen der dagen er een zekere mildheid en geduld ontstaan maar dat kan gezien de lange tijdsduur ondertussen ook aan de voortschrijdende ouderdom liggen
Bvb mijn dagoogst irritaties: het altijd weer geblokeerde wieltje van een supermarktkarretje. Iemand die smakkend een krakende lekkernij zit te eten in de volle tram. Gillende kinderen die iedereen omver lopen op straat. Ze uitwijken en net niet in de poep trappen. Een auto die enorme haast heeft en bijna 3 voetgangers vermoord. Emails waarvan het lezen al te veel tijd kost. Een telefoontje dat meer vragen oproept dan antwoorden. Een zijkende colega.
Allemaal even absurd. Nog gekker zou het worden als iemand die met roken is gestopt zich daar waanzinnig over opwindt.
Lach erom Sjak en besef dat je wakker bent geworden en je zenuwgestel en observatievermogen weer ten volle werkzaam zijn.
Er is zo'n liedje uit de jaren zestig : "Als de rook om je hoofd is verdwenen..." Diegene ziet dan ook ineens alles weer heel scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |