Dat dan weer wel. Dat ik tijdens het scheikunde leren kan genieten van die geile stemquote:
Post je eigen post!quote:Op zondag 10 september 2006 20:28 schreef Haarbalpasta het volgende:
huilie!
mijn achterburen houden een feestje.. domme mense(niet vanwege het feestje maar andere redenen)
Maar nu draaien ze elk half uur dezelfde muziek
Steeds: Gnarls Barkley (schrijf ik dat goed? ) met Crazy
daarna Basshunter - Boten Anna
daarna Paris Hilton - Stars are Blind
en nog een paar.. en dan begint hetzelfde weer!!
zucht...
Helaas, ze kennen me.quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef roedeledokie het volgende:
trek je een overall aan en ga bij die lui aan de deur, zeg dat je van het energiebederijf bent en dat er in de straat een storing is en je daarvoor kortstondig hun hoofdzekering moet verwijderen.
Ruk vervolgens de verzegeling eraf, draai de hoofdzekering eruit, zeg aansluitend dat je zo met meetapparatuur terug komt.
Ga daarna op de thuis op de bank liggen en relax.
(zo zou ik het doen)![]()
Petje op en gare pruik.quote:
Ben jij mijn vriend? Wil jij het doen?quote:Op zondag 10 september 2006 20:31 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Petje op en gare pruik.
Of laat een vriend het doen
inderdaad, gezellig een biertje drinkenquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zou zeggen, ga gezellig even langs!
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 20:28 schreef mstx het volgende:
Je zit gevangen in een déja-vu!
GROUNDHOG DAYquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef FlyingFox het volgende:
Je zit gevangen in een déja-vu!
?quote:Op zondag 10 september 2006 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar in de OP vind ik muziek terug
Gooi wat cd's over de schutting. Dan komt de boodschap wel aan!quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
?
Maar over Frans Bauer hebben jullie een punt!
Net trouwens ook nog Summer Jam ertussen
quote:Op zondag 10 september 2006 21:00 schreef switchboy het volgende:
[..]
Gooi wat cd's over de schutting. Dan komt de boodschap wel aan!![]()
Hoi, ik ben elektriker, zeg maar waar je woont, ik reken je het tarief wel ff uit, jij internetbankt dat naar mijn postbankrek. en weldra wordt het stil!quote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben jij mijn vriend? Wil jij het doen?
Maar volgens mij is het al stil!quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben elektriker, zeg maar waar je woont, ik reken je het tarief wel ff uit, jij internetbankt dat naar mijn postbankrek. en weldra wordt het stil!![]()
Opgelost, slottekequote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het al stil!
Steeds: Gnarls Barkley (schrijf ik dat goed? ) met Crazyquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
?
Maar over Frans Bauer hebben jullie een punt!
Net trouwens ook nog Summer Jam ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |