zeg ik heb geen telefooncameraquote:Op zondag 10 september 2006 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
laten we het hopen
Zet je telefooncamera alvast maar aan, leg wat stokken en bakstenen klaar en het wordt nog wat
Dus Limburg is een of andere commune?quote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef postmortum het volgende:
alleen nu zet de rest van het dorp zich tegen hun af aangezien ze uit urecht komen (holland voor limburgers dus) .
Die "bourgondische gastvrijheid" geldt in het zuiden meestal alleen als je uit hetzelfde dorp komt.quote:
nee jong ich bin dyslectischquote:Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Dirktator het volgende:
Mist je toetsenbord een aantal letters? Zo ja, koop een nieuwe. Zo nee, klik hier voor hulp.
quote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent gewoon een gore dorpspauper.
quote:Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Stadsmensen pwnen boeren sowieso.
Daar geef ik je gelijk in.quote:
Bedoel je die muts die met dat vogelbekdier uit ging dankzij Jensen?quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef cripplecrow het volgende:
woont amra daar ook?
ja die. die is best lekker.quote:Op zondag 10 september 2006 19:18 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Bedoel je die muts die met dat vogelbekdier uit ging dankzij Jensen?
je vergeet heerlenquote:Op zondag 10 september 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Limburg![]()
Vinkenslag![]()
Limburgse boerenhufters![]()
Dialect![]()
Gastvrijheid![]()
Vlaaien![]()
Chez Louise in Susteren waar je lekkere broodjes kunt krijgen![]()
De rest van Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die woon in brunnsum 12 km van mij vandaanquote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef cripplecrow het volgende:
woont amra daar ook?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |