Hmm, oké... zou kunnen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Hayek het volgende:
[..]
Jawel, al vanaf het allereerste begin, het ontstond omdat tonnen puin van wtc2 de onderste laag van wtc7 hadden weggeslagen, en vervolgens brak er ook brand uit
[afbeelding]
[..]
nee daar kun je explosieven niet uitsluiten als je alleen naar de instorting kijkt, maar als je de overige beelden bekijkt zie je dat het gebouw door z'n fundering zakt vanwege de schade
alleen op zembla lieten ze een afstand shot zien waarbij je alleen het gebouw zag wegzakken
zie ook deze video
Wat is er zo bijzonder aan die aandelen?quote:Op zondag 10 september 2006 23:36 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, oké... zou kunnen.
Maar dan toch, die aandelen ...
nouja kan het me wel voorstellen als je alleen de beelden ziet van een gebouw in de verte wat recht naar beneden zakt, en dan van zo'n kant gefilmd dat je de brand en schade niet kunt zienquote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Elusive het volgende:
wat een boerenpummel, die nederlandse demolition expert![]()
En vaak is enkel boerenverstand nodig om complottheorieen onderuit te halen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef Elusive het volgende:
wat een boerenpummel, die nederlandse demolition expert![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Opvallend objectieve documantaire van onze Pravda. De onduidelijkheden over WTC7 blijven voortduren, maar dat is een cadeautje voor onze sociaal geisoleerde complotvrienden.
Nou dat er een hele grote piek te zien is in de speculatie van aandelen Amrican Airlines en United vlak voor de aanslagen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die aandelen?
Nou niet 100% volgens mij...quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef Hayek het volgende:
ah, nu komt loose change.. in ieder geval mooi dat mensen weten dat het fictie is..
Maar wat wil dat zeggen? De handel kan namelijk ook hebben plaatsgevonden in opdracht van allerlei Arabische terroristen, in die contreien moeten er toch wel een aantal mensen vooraf van op de hoogte zijn geweest.quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef mcintosh het volgende:
Nou dat er een hele grote piek te zien is in de speculatie van aandelen Amrican Airlines en United vlak voor de aanslagen.
En uit de geredde HD's uit het WTC blijkt dat er gehandeld is met vookennis..
Pfff, niet bij te houden, al die docu'squote:Op zondag 10 september 2006 23:42 schreef Elusive het volgende:
allemaal zappen naar discovery, nieuwe docu over flight 175, het tweede vliegtuig dat het WTC invloog
Ja en dat is dus onderzocht en dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 23:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar wat wil dat zeggen? De handel kan namelijk ook hebben plaatsgevonden in opdracht van allerlei Arabische terroristen, in die contreien moeten er toch wel een aantal mensen vooraf van op de hoogte zijn geweest.
Dat is toch logisch.quote:Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou dat er een hele grote piek te zien is in de speculatie van aandelen Amrican Airlines en United vlak voor de aanslagen.
En uit de geredde HD's uit het WTC blijkt dat er gehandeld is met vookennis..
het verhaal van loose change is dat alles in scene gezet is, en dat is volgens zembla onmogelijkquote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou niet 100% volgens mij...
Waar rook is is vuur...
Naar mijn mening wisten er meer dan genoeg mensen van deze aanslagen af...
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Hayek het volgende:
[..]
het verhaal van loose change is dat alles in scene gezet is, en dat is volgens zembla onmogelijk
Klopt, en ik ben van standpunt veranderd. Niet gepland door de regering, maar ik denk wel dat de regering, of delen ervan, er van af wisten. Deze conclusie ook mede door uitzending van Zembla.quote:Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Hayek het volgende:
[..]
het verhaal van loose change is dat alles in scene gezet is, en dat is volgens zembla onmogelijk
vertel..quote:
notquote:Op zondag 10 september 2006 23:35 schreef raaskal het volgende:
Dat WTC 7 hebben ze toch ook bewust laten instorten omdat het te erg beschadigd was? Was op 11 september gewoon op het nieuws.
Als het een complot zou zijn, is deze het meest waarschijnlijkquote:Op zondag 10 september 2006 23:45 schreef mcintosh het volgende:
Klopt, en ik ben van standpunt veranderd. Niet gepland door de regering, maar ik denk wel dat de regering, of delen ervan, er van af wisten. Deze conclusie ook mede door uitzending van Zembla.
Oke dat veranderd de zaken ietwat maar opzich is dat nog geen bewijs voor een complot. Het is wat morbide misschien, maar opzich is het niet gek dat men er bij de inlichtingendiensten iets vanaf weet vind ik. Terroristen, misdadigers, medewerkers van de inlichtingendienst, militairen, dat zijn allemaal lui die elkaar intensief bezig houden, en dus is het niet verwonderlijk dat men het nodige van elkaar weet. Bovendien heeft men al eerder geconstateerd dat de keten president, leger en inlichtingendiensten in de aanloop van 11/9 hebben gefaald. Maar dat is nog wat anders dan een complot.quote:Op zondag 10 september 2006 23:43 schreef mcintosh het volgende:
Ja en dat is dus onderzocht en dat blijkt dus niet zo te zijn.
Met de stem van Jack Bauerquote:Op zondag 10 september 2006 23:42 schreef Elusive het volgende:
allemaal zappen naar discovery, nieuwe docu over flight 175, het tweede vliegtuig dat het WTC invloog
brr die cockpit recordings van dat de piloten werden afgeslacht![]()
Men zegt dat de instorting wel mogelijk door vliegtuigen was (maar wat dus nog niets onderuit haalt, qua voorkennis en ook niet ingaat op wat andere vergeten feiten).quote:
Die laatste conclusie vond ik absoluut voorbarig van de explosieven deskundige, immers volledig beeld op wat gaande was in WTC 7 ontbrak. Mijns inziens is het niet onmogelijk dat er in de onderste verdiepingen brand heeft gewoed, waardoor het gebouw gewoon op dezelfde manier als WTC 1 en 2 kan zijn ingestort. Alleen is dat niet duidelijk vast te stellen omdat daar geen beelden van zijn. Op basis van de beelden in de uitzending kan enkel geconcludeerd worden dat de dragende constructie op slecht enkele meters vanaf de begane grond (of zelfs daaronder, daar er nog een groot aantal kelders waren) het heeft begeven, waarom dat gebeurd is is niet vast te stellen op basis van deze beelden.quote:Op zondag 10 september 2006 23:43 schreef Nyrem het volgende:
Nou de conclusie is duidelijk: WTC en pentagon waren vliegtuigen, WTC7 is controlled demolition.
Niet net naar Zembla gekeken, nog nooit van internet gehoord, nog nooit eerder in die vraag/bewering verdiept?quote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef mcintosh het volgende:
Is er trouwens een antwoord gekomen op de vraag over dat er in totaal 2 vliegtuigen bijna volledig in vlammen opgegaan zijn? Wat dus bijna onmogelijk zou zijn? Aangezien de motoren alleen al iets van 2 ton titanium zijn?
Waarom vind je dat vreemd? Licht mij eens in over de mechanische, fysische en chemische eigenschappen van titanium? Ik neem althans aan dat je hier weet van heb gezien je conclusie...quote:Op zondag 10 september 2006 23:52 schreef mcintosh het volgende:
Is er trouwens een antwoord gekomen op de vraag over dat er in totaal 2 vliegtuigen bijna volledig in vlammen opgegaan zijn? Wat dus bijna onmogelijk zou zijn? Aangezien de motoren alleen al iets van 2 ton titanium zijn?
Pfff... anders vroeg ik het toch niet? Ik heb Zembla voor de helft gekeken, vandaar de vraag uiteraard.quote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet net naar Zembla gekeken, nog nooit van internet gehoord, nog nooit eerder in die vraag/bewering verdiept?
als een vliegtuig op de grond staat kun je ook gewoon bellen hoor, en als je vlak over de grond vliegt zal dat ook wel kunnen, alleen wordt je dan snel afgesneden omdat je telefoon niet zo snel kan overschakelen naar een andere zendmastquote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef matthijst het volgende:
Enige wat ik vaag vind is dat vliegtuig wat in een veld was gecrashed, die hebben ze IMHO gewoon neergeschoten... "The flight that fought back"... Sure, maak er maar een mooi heldenverhaal over... Al die passagiers die naar huis hadden gebeld? Hoe? Sinds wanneer heb je ontvangst in een vliegtuig?q
Als je goed leest zie je overal vraagtekens staan. Dat geeft aan dat het dingen zijn die ik dus heb gehoord in die docu Loose Change, maar waarvan ik dus niet weet of het klopt...quote:Op zondag 10 september 2006 23:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom vind je dat vreemd? Licht mij eens in over de mechanische, fysische en chemische eigenschappen van titanium? Ik neem althans aan dat je hier weet van heb gezien je conclusie...
Nou dan kan je dat ook zeggen van de andere gebouwen. Want er zijn genoeg bewijzen en dus ook wetenschappers die daar een andere lezing op na houden.quote:Op zondag 10 september 2006 23:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die laatste conclusie vond ik absoluut voorbarig van de explosieven deskundige, immers volledig beeld op wat gaande was in WTC 7 ontbrak. Mijns inziens is het niet onmogelijk dat er in de onderste verdiepingen brand heeft gewoed, waardoor het gebouw gewoon op dezelfde manier als WTC 1 en 2 kan zijn ingestort. Alleen is dat niet duidelijk vast te stellen omdat daar geen beelden van zijn. Op basis van de beelden in de uitzending kan enkel geconcludeerd worden dat de dragende constructie op slecht enkele meters vanaf de begane grond (of zelfs daaronder, daar er nog een groot aantal kelders waren) het heeft begeven, waarom dat gebeurd is is niet vast te stellen op basis van deze beelden.
En dat maakt het minder waar?quote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef matthijst het volgende:
Aardige documentaire van Zembla. Demolition expert was echt te sneu voor woorden; wat hij zei kan elke aap die een willekeurige Discovery "kijk-we-blazen-een-hotel-in-Vegas-op" documentaire heeft gezien vertellen...
Dat zijn zij anders: http://www.implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdfquote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nou dan kan je dat ook zeggen van de andere gebouwen. Want er zijn genoeg bewijzen en dus ook wetenschappers die daar een andere lezing op na houden.
Niet alleen selectief zaken oppakken he.
WTC 7 is keiharde bullshit dat die onderuit gaat door een brand. Zeker op die manier zoals die ging.
ja, dat is de hedendaagse ''wetenschap'' volgens sommige mensen...quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef Falco het volgende:
Ik zit nu dus Loose Change te kijken. Ongelooflijk welke conclusies er zomaar getrokken worden
Tja wat ik dus al zei.quote:Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zijn zij anders: http://www.implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdf
Nee hoor, dat is een populaire docu.quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja, dat is de hedendaagse ''wetenschap'' volgens sommige mensen...![]()
Oke, je hebt gelijk. Laten we het houden op een Pavlov-reactie van mijn zijde. Complottheorieen puilen vaak uit van de suggestieve vragen, vandaar mijn reactie.quote:Op zondag 10 september 2006 23:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je overal vraagtekens staan. Dat geeft aan dat het dingen zijn die ik dus heb gehoord in die docu Loose Change, maar waarvan ik dus niet weet of het klopt...
Het is gewoon een vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |