Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:09 schreef Elegy het volgende:
P-90 in Amstelveen.
Check mijn last.fm paginaKom je ook langs?
Taxi terug nodig? Anders ga je weer zo zielig kijken dat je met de trein moet ;-)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!
Nee, vanuit Amstelveen kan ik wel bij mijn moeder (in A'dam) crashen.. als je me een piepklein stukje op weg kan helpen, hoef je verder niet om. En dan kan ik mijn Bambi-blik in de zak houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Taxi terug nodig? Anders ga je weer zo zielig kijken dat je met de trein moet ;-)
NPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, vanuit Amstelveen kan ik wel bij mijn moeder (in A'dam) crashen.. als je me een piepklein stukje op weg kan helpen, hoef je verder niet om. En dan kan ik mijn Bambi-blik in de zak houden
Zeg, kunnen jouw zus en ik niet samen gaan wonen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
NP
Jammer dat m'n zus nog geen woning heeft in a'dam anders kon ik daar mooi blijven pitten maar zo werkt het ook
Ze zit ook op Hyves ga maar eens zoeken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zeg, kunnen jouw zus en ik niet samen gaan wonen?
Ze heeft geen fotoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze zit ook op Hyves ga maar eens zoeken.
En ik kan me slechtere schoonbroers voorstellen ;-)
Ik had wel een tijdelijk aanbod van woonruimte, maar dat is nu te laat denk ik. Wel 650 euroosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Elegy het volgende:
Weet je moeder toevallig nog woonruimte in Amsterdam?
Ik zou eerder een poppier versie van zeggen..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Combichrist.. was dat niet een opgevoerde versie van Suicide Commando? Misschien kom ik ook wel!
Je hebt een replyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik had wel een tijdelijk aanbod van woonruimte, maar dat is nu te laat denk ik. Wel 650 euroos
Ik heb je een mailtje gestuurd met het aanbod, als je wilt kan ik haar wel even bellen..
Neuh.. Tis die zelfde gast als Icon Of Coil alleen dan harder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
en van 'Scandy' wat overigens ook een erg leuke cd is, beetje poppier.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Neuh.. Tis die zelfde gast als Icon Of Coil alleen dan harder.
Yup, da's ook die Andy... Naast Icon of Coil:quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef augurkenkoning het volgende:
ja joh, is die ook van scandy? Druk mannetje (:
Done.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom treedt Covenant nooit meer in Nederland op?
wihooo, dat zou echt geweldig zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik ga met de auto en heb nog een plekje over ik kom vanuit Den Bosch en kom dus over Utrecht, voor mij geen probleem om even Utrecht in te rijden.
Consider it done! Voeg me ff toe op MSN, spreekt wat makkelijker af.quote:
gedaan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Consider it done! Voeg me ff toe op MSN, spreekt wat makkelijker af.
snel zijn met je kaartje btw... hoorde dat het bijna was uitverkocht.
Hoi David!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef augurkenkoning het volgende:
prrrrrrrrrromooooooo:
STORM – vrijdag 4 mei in Waterfront, Rotterdam
Ja, ik was graag gekomen maar had een nogal zware werkdag achter de rugquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hee! hier ook! (:
Maar leuk dat je komt, want op AREA heb ik je wel een beetje gemist hoor
Zegge Sietoebie, kan ik eigenlijk bij jou in de buurt een beetje redelijk parkeren, of kost me dat klauwen met euro'squote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik ga met de auto en heb nog een plekje over ik kom vanuit Den Bosch en kom dus over Utrecht, voor mij geen probleem om even Utrecht in te rijden.
Makkelijkste is de parkeergarage 'paleiskwartier' die is op zaterdag gratis dus dat kost het minste... bij mij voor is het allemaal betaald parkeren (max 2 uur) of voor vergunninghouders. Die parkeergarage is 2 straten verderop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zegge Sietoebie, kan ik eigenlijk bij jou in de buurt een beetje redelijk parkeren, of kost me dat klauwen met euro's
En ohja, moet ik zelf dingen meenemen of heb jij slaapgerei?
area was superquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hee! hier ook! (:
Maar leuk dat je komt, want op AREA heb ik je wel een beetje gemist hoor
kan best, zijn ook niet super lang geweest, vriendin werd niet helemaal lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, ik heb je niet gezien voglens mij. Maar mooi dat je't leuk vond. STORM gaat helemaal vet worden (:
(ik voeg je ff toe op last.fm)
lol waarom mag ze niet meequote:Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Kemania het volgende:
Combichrist en Suicide Commando gaan weer dolle pret worden. Nou nog op zoek naar iemand die met me mee wil. M'n vriendin mag niet naar combichrist en wil niet naar suicide commando... erg fijn
Waarom zou je in Odin's naam niet mee willen naar Suicide Commando?, in mijn ervaring is Suicide Commando niet alleen kwa muziek maar zeker live zoveel beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Kemania het volgende:
Combichrist en Suicide Commando gaan weer dolle pret worden. Nou nog op zoek naar iemand die met me mee wil. M'n vriendin mag niet naar combichrist en wil niet naar suicide commando... erg fijn
SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddelsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom zou je in Odin's naam niet mee willen naar Suicide Commando?, in mijn ervaring is Suicide Commando niet alleen kwa muziek maar zeker live zoveel beter.
Nah, da's te voorspelbaar. Eerder een taakstraf tijdens een EO jongerendagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zat al te denken aan heksenverbranding.
Vrijdag 23ste Freitag @ LVC, Leiden.
Mensen die gaan?
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
Een band voor échte kenners dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddelsIk hoef ze ook niet echt te zien, hoewel ze binnenkort wel vlakbij optreden.
Nah, eerst maar naar FLA
Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.
FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.
FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
Live zijn ze inderdaad goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
Over fantastische live band gesproken. Die staan ook in Londen en da's dichter bij voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!
Trouwens: 13 mei staan The Young Gods in de Melkweg
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachen
FLA is zeker
Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.quote:
ah ik was er in 2003 met oa Alphaville.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)
2001 trouwens ook geweest met Nina Hagen, S.P.O.C.K., Sigue Sigue Sputnik, Gary Numan en Fad Gadget.
FLA en Young Gods kaartjes zijn indmiddels onderweg.
Je vindt ze goed maar niet boeiendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt ze goed maar niet boeiendmja, laat maar
Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Nee hoeft niet, ik wil er nu wel heen, maar het kan zijn dat er wat tussenkomt. Zal je net zien dat de kaartjes al wel betaald zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)
Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt ze goed maar niet boeiendmja, laat maar
Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Achzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.
Dat valt in de categorie "te doen"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Effenaar is in Eindhoven, vanaf Den bosch is dat 19 minuten met de intercity.
Met Eva O als vocalsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef daeri het volgende:
Christian Death gaat weer touren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |