*houdt wijselijk z'n mond*quote:Op zaterdag 16 december 2006 06:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah lachen, ik wil je wel eens zien, vieze Neo-Folker!
quote:
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toch grappig zou dat zijn, ik als neo-folker ga naar een STORM feest met de locatie waterFRONT![]()
Wat wil je er voor hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n SS speldje liggen uit d'n oorlog... lenen? ;-)
quote:Sat 3 Feb - Redshift IV - Bazart
Fri 9 Feb - Summer Darkness (Winter Edition): Feindflug, Tyske Ludder, Cyborg Attack & Supreme Court - Tivoli
Sat 10 Feb - Deathrock / Horrorpunk / Gothabilly / etcdancenight - Baroeg - Rotterdam
Fri 16 Feb - Cyberia - Ekko - Utrecht
Fri 16 Mar - Cyberia/X-Club - Ekko - Utrecht
Fri 2 - 4 Aug - Wacken Open Air - Germany
Thr 9 - 12 Aug - Summer Darkness - Utrecht
Weet niet in welke zaal het was? Tivoli heb ik tot nog toe alleen maar kutconcerten meegemaakt, heb er 3 (of 4) gezien en stuk voor stuk waren er problemen met het geluid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, Combichrist al live gezien bij Summer Darkness, minder dan spectaculair maar dat het geluid kut stond hielp natuurlijk ook niet echt.
Check!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=4797895&blogID=209517362&MyToken=e931f13c-6761-496c-a750-c62700117bc6
31 maart Combichrist in de p60 in Amstelveen. Vlak naast mijn deur.![]()
![]()
Oh, Monsterbal! Ik zit erover te denken om ook te gaan. Qua OV is de Baroeg wat lastig, maar psychobilly is leuk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Combichrist of Suicide Commando?
Overigens pak ik ff mn uitgaanslijst erbij:
[..]
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:15 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Check!
Heb ze al eens live gezien (Waterfront) en dat was wel oké, maar ik ben die dag waarschijnlijk toch wel aan het werk in de Bijenkorf daarnaast... Dus waarom ook niet. Als je iemand ziet hupsen in een iets te net pakje dan ben ik dat![]()
Ja, dat was inderdaad wel erg kort... Doch, krachtig! Ik stond halverwege de zaal en had achteraf weinig gevoel in mijn oortjes overquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als dat het optreden van vorig jaar in de waterfront was, daar was ik ook. Hopelijk spelen ze nu wat langer dan die 35 minuten die ze daar toen speelden.![]()
je bent fan van akira yamaoka![]()
Ik niet, sorry vanwege het niet opdagen toen.. u mag mequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Elegy het volgende:
Das jammer
Naja, gelukkig heb ik Dernière Volonté en Der Blutharsch al wel een keertje live gezien
Hmm, beetje laat...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet, sorry vanwege het niet opdagen toen.. u mag me![]()
Ik zat midden in een bevalling (van mijn eigen kind wel te verstaan!). Was het nog wat?
Tot mijn grote verbazing klonk Feindflug gisteravond echt moddervet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:40 schreef Pantheon het volgende:
Nope, heb Feindflug al een keer gezien en dat was niet echt de moeite waard. Belabberd geluid, vooral.. Jij wel, neem ik dan aan. Was Cyborg Attack wat aan? Dat was in Leipzig écht vet!
Het vervelende van februari is dat ik moet wachten tot 1 maart voordat ik mijn auto krijgquote:Op zondag 11 februari 2007 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is vervelend als er feesten buiten de randstad zijn, moet je wachten totdat je weer terug kan.
als je van het openbaar vervoer afhankelijk bent wel ja...quote:Op zondag 11 februari 2007 09:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is vervelend als er feesten buiten de randstad zijn, moet je wachten totdat je weer terug kan.
rub it in..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmm, beetje laat...
MAAR JE HEBT ECHT EEN MEESTERLIJK CONCERT GEMIST! :p
Evengoed gegratulierd met de spruit natuurlijk![]()
*zout in open wonden strooit*quote:
eerder industrial metal. Maar wel een fijne band.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oomph! is wel stoer, maar gothic
Lucretia natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 23:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
*zout in open wonden strooit*
En hoe heet het wurm? Toch wel een verantwoorde naam, zoals Damien, Lillith, Heinrich of Helga toch?
TOCH?
Gefeliciteerd nog!quote:
Of Reznor als het een jongen is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!
En de volgende wordt Siouxsie?
Alien. Of Buck Satanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of Reznor als het een jongen is natuurlijk
Hey Kamaquote:
Yup nog steeds en daar komt vooralsnog geen verandering inquote:
Mieke, the cool personquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef kamagurka het volgende:
En je dochter Neil?
Ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup nog steeds en daar komt vooralsnog geen verandering inAlleen m'n lever vindt het niet zo fijn af en toe
On topic trouwens:
http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/23384
Afhankelijk van de UK shows ga ik daar wel heen denk ik
Rosa Crux en Saltatio Mortis zijn best wel okéquote:Op zondag 11 februari 2007 08:55 schreef Cynic het volgende:
gaan er 13 April nog mensen naar het Gothtronic gebeuren in 013? Moet dan spelen maar ken geen één van de bands eerlijk gezegd...
En ook Knars nog hier!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef knars het volgende:
gefeliciteerd Kamagurka!
Combichrist waar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef Elegy het volgende:
31 maart eerst naar Combichrist en daarna door naar Gothoord, lijkt me een puik plan
En 18 april naar GWAR in het Patronaat en 20 april naar My Dying Bride. Niet goff, maar iemand als ik kan dat gewoon doen natuurlijk![]()
Ik moet uit Breda komen, over uit de richting gesprokenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
hmmm amstelveen is nogal een eind uit de richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |