Daar staan doorgaans nog langere filesquote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
Ga dan naar de wasstraat, hoef je jezelf niet moe te maken...
Nee dat is goed voor je autoquote:Op zondag 10 september 2006 15:46 schreef Mikkie het volgende:
Ga dan naar de wasstraat, hoef je jezelf niet moe te maken...
of niet is zonde man komen er allemaal van die krasjes opquote:
:Squote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef 2609 het volgende:
en je mag je auto niet op straat wassen in almere is verboden :S niet dat die boete me raakt ofzo maarja
Leuke wetgeving daar.quote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef 2609 het volgende:
en je mag je auto niet op straat wassen in almere is verboden :S niet dat die boete me raakt ofzo maarja
Klopt, waar ik eerst woonde mocht dat ook niet. Verontreinigd de grond enzoquote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef 2609 het volgende:
Mn zus heeft die van mij gister voor de deur gewassen, dat noem ik pas service.... Ik lag zelf te slapenquote:Op zondag 10 september 2006 15:41 schreef 2609 het volgende:
stuur ik net mn bolide naar de wasserette waar je zo zelf moet spuiten staat er een hele fileben meteen weer terug naar huis gegaan
![]()
waarom gaat iedereen hun auto op zondag wassen dan![]()
Waarom doe jij dat?quote:Op zondag 10 september 2006 15:41 schreef 2609 het volgende:
stuur ik net mn bolide naar de wasserette waar je zo zelf moet spuiten staat er een hele fileben meteen weer terug naar huis gegaan
![]()
waarom gaat iedereen hun auto op zondag wassen dan![]()
in stedenwijk bij de shell daarquote:Op zondag 10 september 2006 16:41 schreef ThaNetRunner het volgende:
Vandaag niets druks gezien hier in Almere.
Welke wilde je gaan dan?
omdat ie vies wasquote:
bmw m3quote:Op zondag 10 september 2006 17:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Welke wagen heb je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |