Het is WOW, niet WoW. WoW is World of Warcraft.quote:Op zondag 10 september 2006 15:04 schreef chiren het volgende:
Ik stem voor een shift+delete PUB en een terugkeer WoW!!!!!!
WoW is helemaal geen World of Warcraft WoW dat is gewoon een Hoofdletter W een kleine o en weer een hoofletter W. Voor je gamenerd afkortingen ga je maar naar insidegamerquote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het is WOW, niet WoW. WoW is World of Warcraft.
WoW == World of Warcraft.quote:Op zondag 10 september 2006 15:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
WoW is helemaal geen World of Warcraft WoW dat is gewoon een Hoofdletter W een kleine o en weer een hoofletter W. Voor je gamenerd afkortingen ga je maar naar insidegamer![]()
Jij bent geen succesquote:Op zondag 10 september 2006 14:58 schreef Tha_T het volgende:
Dat forum was er 2 maanden terug ofzo.
Nee, het was geen succes
Nee World of Warcraft is een spel voor nerds zonder seks leven.quote:
2, want de W komt maar 1 keer voor in het alfabet.quote:Op zondag 10 september 2006 15:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee World of Warcraft is een spel voor nerds zonder seks leven.
WoW zijn drie letters uit het alfabet.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:06 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het is WOW, niet WoW. WoW is World of Warcraft.
Ey je hebt gelijkquote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2, want de W komt maar 1 keer voor in het alfabet.
Verder: gamenerds die denken dat afkortingen alleen betrekking hebben op hun spelletje
Het Nerd gedeelte klopt dus.quote:Op zondag 10 september 2006 15:37 schreef Ricky_ het volgende:
Even een disclaimer; Ik speel geen WoW of andere kutspellen, dat jullie dat even weten.
Nee idd, want er werden alleen maar topics geopend overquote:Op zondag 10 september 2006 14:57 schreef Agiath het volgende:
Hadden we een tijdje geleden, was niet echt een succes
quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nee idd, want er werden alleen maar topics geopend over
Brood_Korst we love you
Brood_Korst No. 1 !!
Dus liever niet meer, ik ben hier ook al zo populair
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |