Aangezien er paartjes moeten worden gevormd en er elf films zijn zal er één film gelijk door zijn naar de volgende ronde. Ik heb gekozen voor Fargo, de film met de hoogste rating op imdb.quote:The Ladykillers (2004) Intolerable Cruelty (2003) The Man Who Wasn't There (2001) O Brother, Where Art Thou? (2000) The Big Lebowski (1998) Fargo (1996) The Hudsucker Proxy (1994) Barton Fink (1991) Miller's Crossing (1990) Raising Arizona (1987) Blood Simple. (1984)
Wat hij zei.quote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Gorro het volgende:
De eerste ronde
1. Barton Fink - The Hudsucker Proxy
2. The Big Lebowski - Intolerable Cruelty
3. Blood Simple - The Ladykillers
4. Miller's Crossing - The Man Who Wasn't There
5. Oh Brother Where Art Thou - Raizing Arizona
had eigenlijk niet verwacht zoveel van ze te hebben gezien...quote:Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef Doff het volgende:
De eerste ronde
Maakt het tournament des de leuker. Bijna iedereen heeft ze allemaal gezien. Hudsucker boven Barton Fink? Leg eens uit, ben benieuwd.quote:Op zondag 10 september 2006 17:01 schreef flyguy het volgende:
[..]
had eigenlijk niet verwacht zoveel van ze te hebben gezien...
Shit, geen Fok! record voor mij danquote:Op zondag 10 september 2006 14:56 schreef Sokolsky het volgende:
Het kleinste tournament ooit? Ik weet niet hoeveel deelnemers Brazilië had...
Wel even een vraagje: na deze ronde zijn er 6 films over. Wat ga je dan doen?
edit: Brazilië had er 9, vanwege het ondersteunen vielen er een boel af
Oeps.quote:Op zondag 10 september 2006 17:38 schreef victorinox het volgende:
Raising Arizona is met een S.
*schraapt keel*quote:
Ik heb het verdiend...quote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef cwk het volgende:
[..]
*schraapt keel*
[afbeelding]
Doff maakt een foutje![]()
Je hebt sowieso tot vrijdagavond de tijdquote:Op maandag 11 september 2006 16:23 schreef laurenzo85 het volgende:
De eerste ronde
5. Oh Brother Where Art Thou - Raising Arizona
Moet er nog 5 zien![]()
Dus het wordt wél leuk.quote:Op maandag 11 september 2006 23:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Wordt dit een leuk tournooi? Gegarandeerd niet. Maar wel leuk om eens uit te zoeken wat Fok de leukste Coen vindt!
Waarom niet leuk?quote:Op maandag 11 september 2006 23:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Alle Coens gezien? Uiteraard. Wordt dit een leuk tournooi? Gegarandeerd niet. Maar wel leuk om eens uit te zoeken wat Fok de leukste Coen vindt!
Ik gok op The Big Lebowski.quote:Op maandag 11 september 2006 23:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Alle Coens gezien? Uiteraard. Wordt dit een leuk tournooi? Gegarandeerd niet. Maar wel leuk om eens uit te zoeken wat Fok de leukste Coen vindt!
Op een of andere manier dacht ik dat jij alles wel gezien had.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kan niet stemmen deze ronde.
Idd, immers de man waar ik het meeste meer overeenkom in de top-100quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Op een of andere manier dacht ik dat jij alles wel gezien had.
Ja, ik weet het. Zo leek het mij het beste. Het is dan wel niet het normale tournamentpatroon, maar zoveel scheelt het nou ook weer niet.quote:Op zondag 17 september 2006 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[...]
Beetje rare structuur heeft dit tournament trouwens.
quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Doff het volgende:
Een loting heeft het volgende opgebracht:Barton Fink - The Man Who Wasn´t There Fargo - The Big Lebowski <--- is dit echt niet de finale? Blood Simple - Oh Brother Where Art Thou
quote:Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef cwk het volgende:
Zou je bij deze uitslag wel ff de precies stand erbij willen posten? Dat is altijd wel interessant.
Tja, niet de meest gelukkige loting.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:
Barton Fink - The Man Who Wasn´t There
Fargo - The Big Lebowski (Ooooooooooooooo waarom deze tegenover elkaar?)
Blood Simple - Oh Brother Where Art Thou
V.
Ja, ik ook maar. Hoe lang heb ik de tijd?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:30 schreef victorinox het volgende:
Dan ga ik eerst Barton Fink nog kijken.
Zondag dicht lijkt me mooi.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar. Hoe lang heb ik de tijd?
En The Big Lebowski dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik alle Coens in een volgorde zou zetten, zou alleen Oh Brother in de top 5 staan.
Idemquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Gorro het volgende:
1. The Big Lebowski
2. Oh Brother Where Art Thou
3. Barton Fink
In mijn Top 3 komt hij niet eens voorquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef Doff het volgende:
Jullie gaan Barton Fink toch niet naar plekje 3 sturen?![]()
Grappig dat bijna alle vaste FMT' ers dat rijtje zo hebben. (SoK moet natuurlijk weer speciaal doenquote:
http://www.imdb.com/title/tt0101410/board/nest/53673067quote:Op zondag 24 september 2006 13:18 schreef Byte_Me het volgende:
Gisteren speciaal nog even Barton Fink gekeken om te mogen stemmen, maar het is niet mijn film. veel te Lynch-achtig. Doe mij maar een film voor de "common man"
ah ik ben dus niet de enige. het haar was wel een weggevertje.quote:Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef cwk het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0101410/board/nest/53673067![]()
Misschien volgende keer Lynch tournamentje?quote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Sokolsky het volgende:
(overigens vind ik Lynch een stuk beter dan de Coens, maar Barton Fink weer veel beter dan Eraserhead; apart...)
quote:Op maandag 25 september 2006 10:39 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien volgende keer Lynch tournamentje?
Kijkend naar de top-100 lijstjes op de FTR wel ja.quote:Op maandag 25 september 2006 11:04 schreef Doff het volgende:
Nouja, Mulholland Dr. is denk ik wel toch de duidelijke favoriet.
Ik moet deze week eerst nog wat kijken danquote:Op maandag 25 september 2006 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Wie van jullie start 'm?
Nog niet gezien? Echt ontzettend gave film vind ik het. Echt kijken dusquote:Op donderdag 28 september 2006 12:30 schreef cwk het volgende:
Om even bij Lynch te blijven plakken:
The Straight Story morgen om 23:05 uur -> Ketnet/Canvas. Als je em hebt gemist (zoals ik)
Dan toch maar:quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef flyguy het volgende:
trouwens de nr2 van de broertjes is voor mij toch echt fargo...
Het moge duidelijk zijn dat bij mij Fargo ook wel in de top-3 verschijnt!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Dan toch maar:
1. Barton Fink
2. Big Lebowski
3. Fargo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |