Spyker erbij!quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef MaximusF1 het volgende:
Minardi weg, Jordan weg, Villeneuve weg, Schumacher weg
Wat een jaar is het...
Was op duitse RTLquote:Op zondag 10 september 2006 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Live? Toch jammer dat ik dat gemist heb
Bronquote:Ferrari maakte ook bekend dat Kimi Raikkonen (McLaren) na afloop van het seizoen Schumachers plaats zal innemen bij Ferrari. De Fin tekende voor drie jaar. Felipe Massa tekende voor twee jaar bij en is zeker tot het einde van 2008 verzekerd van een plek bij de Italiaanse renstal.
Kimi heeft het niet zo op praten. Hij laat het op het circuit zien.quote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef SuzukiSwift het volgende:
Kimi zegt ook niets
Hij heeft het overigens ook niet zo op emoties tonen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kimi heeft het niet zo op praten. Hij laat het op het circuit zien.![]()
ja.quote:
Ik gun het hem van harte! alleen wel jammer dat het in een Ferrari zal zijn. Maar ja, al die jaren bij McLaren Mercedes heeft niet gebracht waar hij op had gehoopt. Namelijk een wereldtitel.quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef Urvin het volgende:
Kimi wordt dus volgend jaar wereldkampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet. Massa was dacht ik wel de opvolger van Kimi bij Sauber.quote:Op zondag 10 september 2006 15:59 schreef -Hans- het volgende:
Kimi en Heidfeld waren vroeger teamgenoten bij Sauber, maar was Massa daar toen al testrijder? In dat geval kennen Kimi en Massa elkaar al sinds de Sauber tijd.
Klopt.. Massa reed nog in de F3 toen Kimi nog bij Sauber zatquote:Op zondag 10 september 2006 16:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Massa was dacht ik wel de opvolger van Kimi bij Sauber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |