Ik koop geen aldirotzooiquote:Op zondag 10 september 2006 12:51 schreef arneaux het volgende:
Je moet ook niet van die Aldirotzooi kopen.
Arcer? Klinkt als een B-merk.quote:Op zondag 10 september 2006 12:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik koop geen aldirotzooi, tis ee Arser Aspire
Acer ook z'on bagger merkquote:Op zondag 10 september 2006 12:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Asus bedoeld Acer is een typisch B-merk met laptopsquote:
wat een ideequote:Op zondag 10 september 2006 13:13 schreef anisubs het volgende:
Koop een laptop zonder koeler en ga op de noordpool wonen.
quote:Op zondag 10 september 2006 12:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
ZELFBOUW THE PWNAGE PWNEDquote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Ja laten we allemaal ons pc merk schreeuwen
Niemand weet dat jij een Apple hebt....quote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Nee hoor. Ik heb zelf een Aarser gehad, dus ik weet first-hand dat het drek is. M.b.v. een advocaat (dat geeft het serviceniveau van aarser mooi aan) heb ik het kreng uiteindelijk kunnen inwisselen voor een stuk fijner apparaat, waar ik dit nu op type.quote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Tweakersquote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ZELFBOUW THE PWNAGE PWNED
al het andere is rofls voor n00bs!
Dell laptops hadden wel kwaadachtige accucellenquote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik geloof niet dat een laptop in staat is om een wildgroei van kwaadaardige cellen te krijgen.
Ja Aldi is een goed merkquote:Op zondag 10 september 2006 19:03 schreef Furious het volgende:
Asus, Acer, Aldi, 1 pot nat.
De enige echte fatsoenlijke laptops op een uitzonderlijk goed merk beginnend met een A na, zijn Sony's.
Op 1 uitzonderlijk goed merk na, de afvallers stonden daarboven al. Akai valt overigens ook af.quote:
Alienwarequote:Op zondag 10 september 2006 19:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Op 1 uitzonderlijk goed merk na, de afvallers stonden daarboven al. Akai valt overigens ook af.![]()
Jij zei zelf Sony.....quote:Op zondag 10 september 2006 19:25 schreef Furious het volgende:
[..]
We hadden het over een goed merk.
Shhhht, verklap de naam niet.quote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
Die A hé.. Ik mag toch hopen dat je het niet over dat overhypede hippe bedrijf hebt??
Jij bouwt vaak laptops?quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef veldmuis het volgende:
software probleem, dus je eigen schuld....quote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef PvtRyan het volgende:
Oh ja, als m'n laptop in standby gaat, dan blijft ie er ook in. Enige manier om 'm weer aan te krijgen is de powerknop ingedrukt te houden en daarna weer opnieuw opstarten. Ook fijn [afbeelding]
Ken meerdere Acer laptops met exact hetzelfde probleem. Ook dat van de drivers die ik net heb gepost.quote:Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
software probleem, dus je eigen schuld....
Komt ie dan hèquote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef tonks het volgende:
Tsjaquote:Op zondag 10 september 2006 21:56 schreef hoerezooi het volgende:
acer is wat mij betreft ook een b merk. je had beter een: dell kunnen kopen
Het is ook niet voor niets zo goedkoop... Mensen die beter willen moeten daarvoor ook meer betalen, en zeg nou zelf, 700,- voor een laptop met snelle hardware is ook niet veel. Ikzelf heb opzich geen moeite met Acer, ze hebben wel een paar leuke modellen die en snel, en stevig zijn. Uiteraard betaal je daar ooko meer voor.quote:Op zondag 10 september 2006 21:56 schreef hoerezooi het volgende:
acer is wat mij betreft ook een b merk. je had beter een: asus,dell,toshiba of ibm kunnen kopen
acer = gaar goedkoop plastic crappy ding wat kwa inhoud redelijk is maar kapot gaat.
maar dis mijn mening zullen vast wel mensen blij zijn met hun acer.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
al het andere is rofls voor n00bs!
Ehm, nee? Dat sleep gebeuren is een specifieke toestand van je systeem (ook wel ACPI S3 genaamd), en waar staat de software die verantwoordelijk is voor het ontwaken uit die toestand? Iets zegt me dat dat meer met je BIOS te maken heeft dan met je software installatie als hij wel goed in sleep terechtkomt maar daarna niet meer reageert...quote:Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
software probleem, dus je eigen schuld....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |