abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42112619
Je gaat toch op stage om iets te leren? Niet om het gevoel te krijgen of je ergens woont... Volgens mij is het het beste om je stage op een plek te doen in plaats van twee verschillende.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42112643
Bedenk in ieder geval dat dit een kans is die je niet zomaar nog een keer krijgt. Dus als jij zelf gewoon graag 6 maanden gaat, gewoon lekker 6 maanden gaan.

En dan moeten je vriend en familie na een maand of 3 maar eens een paar weken op visite komen of zo, dan kom je ze ook een beetje tegemoet
pi_42113001
@ kkkk
Dat is mijn punt idd. Ik denk dat dit een 'once in a lifetime opportunity' is.

@ Jaguarized
Ik ga ook daar heen omdat ik nu in Groningen blijf hangen; middelbare school, universiteit, op kamers hier en ik wil hier later ook blijven werken. Daarom grijp ik nu deze kans aan om in het buitenland aan het werk te gaan. En daarbij wil ik dus ook het gevoel hebben 'weg te zijn bij die plek waar ik mijn hele leven blijf'.. Met andere woorden; ik wil niet het idee hebben dat ik een weekje in New York op vakantie ben, maar ik wil het écht beleven. (uiteraard ga ik ook heen om te leren )

Nog een vraagje; is er iemand alleen naar New York geweest? Had je niet het gevoel dat je verzoop in zo'n grote stad, in je eentje? (dat is namelijk persoonlijk mijn grootste angst; het missen van mijn familieleden overleef ik wel)
pi_42113082
Ik ben er alleen geweest maar niet om te studeren, gewoon op vakantie. Wat voor stage kan je er overigens doen?
  maandag 25 september 2006 @ 16:40:00 #80
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_42115568
Dude als je de kans hebt, gewoon 6 maanden in NYC blijven!
Uiteindelijk is 6 nog best kort. Besef dat je, over het algemeen, 5 dagen per week druk bezig met je stage bent dus dat je eigenlijk maar 2 dagen per week over hebt om NYC en omgeving te verkennen, ook zul je niet altijd energie hebben daarvoor dus zal het nog minder zijn.
Maar heb je al een plek gevonden? Zo 1-2-3 is een stage in de VS niet geregeld.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_42119370
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:40 schreef DaMayan het volgende:
Dude als je de kans hebt, gewoon 6 maanden in NYC blijven!
Uiteindelijk is 6 nog best kort. Besef dat je, over het algemeen, 5 dagen per week druk bezig met je stage bent dus dat je eigenlijk maar 2 dagen per week over hebt om NYC en omgeving te verkennen, ook zul je niet altijd energie hebben daarvoor dus zal het nog minder zijn.
Maar heb je al een plek gevonden? Zo 1-2-3 is een stage in de VS niet geregeld.
Allereerst; ik ben een meisje he?

Ik heb nog geen stageplek gevonden. Ik studeer Computer Mediated Communication.. dus ik ga 'iets' met computers en 'iets' met communicatie doen. Van alles mogelijk dus. De stage zelf schijnt geregeld te worden door mijn stage-begeleider. Verder heb ik via mijn studie nog wat connecties. In elk geval ga ik pas rond de zomer volgend jaar, dus ik heb ook nog wel even (niet te lang idd i.v.m. visum e.d.)
Ik moet zeggen; ik ben blij dat jullie ook adviseren om 6 maanden te gaan. Zodra ik de knoop daadwerkelijk heb doorgehakt.. meld ik me hier weer Tot die tijd lees ik keurig mee met de leuke verhalen hier.
pi_42127450
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:40 schreef Ephemera het volgende:
Nog een vraagje; is er iemand alleen naar New York geweest? Had je niet het gevoel dat je verzoop in zo'n grote stad, in je eentje? (dat is namelijk persoonlijk mijn grootste angst; het missen van mijn familieleden overleef ik wel)
NYC is perfect in je eentje te bezoeken. Er wonen vele 'eenlingen' van vele internationale bedrijven en voor je het weet zit je wel in één of ander netwerkje. Er is altijd wel een vriend van de zus van de buurman die toevallig een grand opening van een expositie heeft in een gallery; dé plek om mensen te ontmoeten in NYC.
  maandag 25 september 2006 @ 23:54:15 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42128975
Sinds een week op twee een geinig programma in gebruik: TVU PLayer.
Dit programma maakt gebruik van het bittorrent netwerk om Amerikaanse TV-kanalen live te streamen.
De kwaliteit is heel behoorlijk, best geinig om die daytime talksows en Judge Judy/ Mathis Shows te kijken

Programma downloaden:
http://www.tvunetworks.com/downloads/index.htm

Daarna standalone te gebruiken, of via de volgende pagina, waar je ook support vindt:
http://www.viidoo.com/en/index.php
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42130001
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:13 schreef Ephemera het volgende:

[..]

Allereerst; ik ben een meisje he?

Ik heb nog geen stageplek gevonden. Ik studeer Computer Mediated Communication.. dus ik ga 'iets' met computers en 'iets' met communicatie doen. Van alles mogelijk dus. De stage zelf schijnt geregeld te worden door mijn stage-begeleider. Verder heb ik via mijn studie nog wat connecties. In elk geval ga ik pas rond de zomer volgend jaar, dus ik heb ook nog wel even (niet te lang idd i.v.m. visum e.d.)
Ik moet zeggen; ik ben blij dat jullie ook adviseren om 6 maanden te gaan. Zodra ik de knoop daadwerkelijk heb doorgehakt.. meld ik me hier weer Tot die tijd lees ik keurig mee met de leuke verhalen hier.
Leuk ik wil volgend jaar eind januari/begin februari naar NY voor 5 maanden, ook stage

Wel veel regeldingen, binnenkort maar eens uitzoeken op een buitenlandmanifestatie op de UvA hoe dat zit met visums. Kzal stiekem meelezen met je posts, misschien kom ik dan op dingetjes die ik vergeten was ofzo
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_42141271
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:14 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

NYC is perfect in je eentje te bezoeken. Er wonen vele 'eenlingen' van vele internationale bedrijven en voor je het weet zit je wel in één of ander netwerkje. Er is altijd wel een vriend van de zus van de buurman die toevallig een grand opening van een expositie heeft in een gallery; dé plek om mensen te ontmoeten in NYC.
Thanks! Goede info!
pi_42183262
Ga er misschien (echt misschien maar ik hoop het wel ) volgend jaar wonen en studeren voor een jaar... Naja eigelijk in New Jersey maar toch das om de hoek

Moet er alleen tussen Juli en September heen, hoog seizoen, ticket = 1000 euro
......Signature-loos......
  woensdag 27 september 2006 @ 23:00:45 #87
28167 matthijst
pi_42184240
Ticket 1000 euro lijkt me stug?
pi_42184458
Als je laat boekt voor het hoogseizoen kan je nog behoorlijk hoog uitkomen maar 1000 euro heb ik ook nog nooit voor mekaar gekregen.
pi_42184626
Ik kan niks goedkopers vinden, als iemand anders weet tell me about it
  woensdag 27 september 2006 @ 23:55:57 #90
28167 matthijst
pi_42186064
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef Even het volgende:
Ik kan niks goedkopers vinden, als iemand anders weet tell me about it
Hehe, geef me maar 900 euro, dan boek ik een ticket voor je

www.britishairways.com --> 10 aug-18 aug --> ¤771.60
enkele reis: 885 euro, da's vaaaaaaaaaaaaag....

www.ltu.de --> 2 aug - 11 aug --> 434 (vanaf Dusseldorf, dus vooral handig als je aan de oostkant van NL woont)...
enkele reis: 249 euro!
pi_42186414
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hehe, geef me maar 900 euro, dan boek ik een ticket voor je
quote:
www.britishairways.com --> 10 aug-18 aug --> ¤771.60
enkele reis: 885 euro, da's vaaaaaaaaaaaaag....
Duur he
quote:
www.ltu.de --> 2 aug - 11 aug --> 434 (vanaf Dusseldorf, dus vooral handig als je aan de oostkant van NL woont)...
enkele reis: 249 euro!
Hmmz dat is niet verkeerd natuurlijk daar valt nog over te praten, jammer dat ik 20 minuten van Schiphol vandaag woon en van Duitsland Maar thnx ik ga er achteraan bij Dusseldorf
  donderdag 28 september 2006 @ 00:10:17 #92
28167 matthijst
pi_42186517
Dusseldorf is op zich nog wel een leuke stad ook. Dus je kan er altijd een dag eerder al heen gaan.... Als het zoveel scheelt
pi_42217514
Mijn weekje New York komt nu wel heel erg dichtbij, nog een weekje of drie en dan is het eindelijk zover. Ik heb inmiddels tickets besteld voor de NBA wedstrijd NY-Philadelphia. Helaas geen topclubs en het is maar een oefenwedstrijd, maar toch zeker niet verkeerd Ben ook een beetje bezig geweest met planning en dergelijken...zaterdag aankomst, zondag omgeving hostel verkennen. Ik zit int Vanderbilt YMCA, dus het zal vooral gaan om Rockefeller Centre, Chrysler Building etc. Maandag wordt het dan Vrijheidsbeeld, Wall Street, Ground Zero, Brooklyn Bridge etc. En verder zien we wel, we hebben tot zaterdag de tijd dus geen haast
pi_42237531
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:40 schreef Ephemera het volgende:
Je kan hier prima in je eentje naartoe gaan, zeker als je werk hebt! Je maakt meteen contact met collega's en er zijn er altijd wel een paar bij waarmee je 's avonds wat kan gaan drinken ofzo. Ik zit er nu bijna een maand en vlieg maandag weer terug. Had precies hetzelfde gevoel voordat ik ging, maar dat valt echt dik mee! De meeste New Yorkers zijn ontzettend vriendelijk wat dat betreft. Ik baal er nu van dat ik wegga, ik voel me nu net zo lekker thuis in deze stad ...
pi_42340230
De school waar ik (waarschijnlijk) heen ga zit op de 63e verdieping van het Empire State Building

Dat was toch even WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toen ik dat hoorde
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:43:22 #96
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_42340982
oh shit, alweer een nieuw topic.

Dan maar een plaatje dat ik heb geschoten ipv een vervelende tvp.

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_42343616
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:08 schreef Even het volgende:
De school waar ik (waarschijnlijk) heen ga zit op de 63e verdieping van het Empire State Building

Dat was toch even WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toen ik dat hoorde
Shiiiiiit, dat lijk me tof
Maak wel even flink wat foto's he, ook van de binnenkant, want die ken ik alleen maar van de onderste etages
pi_42355067
Ik ben net terug van mijn rondreis van 3,5 week in de VS met als einde nog 3 nachten in NY. NY was weer Toppie! ook voor het eerst op het Rock geweest. Echt een aanrader vind het leuker dan op het Empire en de rij is ongeveer 100 x zo kort.
pi_42357394
Is iemand van jullie al eens in Hotel Deauville (http://www.hoteldeauville.com) geweest?
Het werd me laatst aangeraden, maar ik heb het idee dat het beter/goedkoper kan, tenzij dit dus echt DE tip is. Kenners?
pi_42360702
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Shiiiiiit, dat lijk me tof
Maak wel even flink wat foto's he, ook van de binnenkant, want die ken ik alleen maar van de onderste etages
Het is nog niet helemaal zeker maar ik beloof dat jullie genoeg foto's zullen krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')