Beeldverslag van de gebeurtenissen op 11 april:
Nadat we compleet waren zijn we eerst naar het grafje gegaan, waar natuurlijk snel gekeken werd hoe het met de magnolia ging.
Bloemen !!
![]()
Van Lois, BE en Sjeen heeft Danyel een bloem gekregen die werkelijk prachtig aansluit bij de sfeer en uitstraling van het grafje en het monument:
![]()
![]()
![]()
Gezamenlijk terug naar Kempenhaeghe, waar in de tuin van de Haeghdoorn de schommel getooid was met ballonnen en slingers. Het zitgedeelte was met een touw vastgemaakt aan een raamkozijn, als een “lint” dat doorgeknipt dient te worden om De Eerste Swing te activeren.
![]()
Mr. and Mrs. Fluf knippen het lijntje door!
![]()
De FOK! dames en een Flufzus kijken als een heuse crew toe of alles wel naar wens verloopt:
![]()
Het naambord komt te voorschijn:
![]()
Er volgt enig overleg van technische aard met een (veelzijdige) verpleegkundige:
![]()
Mr. Fluf bevestigt het naambord.
![]()
![]()
Het naambord hangt!
![]()
De crew kwam, zag en vond het mooi:
![]()
Mr. and Mrs. Fluf in de schommel!!
![]()
Daarna was het de beurt aan de kindjes. Ik zal bij de betreffende moeder(s) navragen of ze geplaatst mogen worden.
Er zijn ook foto’s gemaakt door een officiële fotograaf, en er komt een artikel in de “Schakel”, het Kempenhaeghe-blad. Vanzelfsprekend zal ik t.z.t. even melding komen doen in dit topic.
Éen ding is duidelijk: de schommel is nu al een succes en zal de komende jaren heel wat plezier verschaffen.
... ♥ ik mis je ♥