Ter nagedachtenis aan Danyel * 11 september 2004 - † 21 maart 2006Ik kom nog even terug op het topic
Ter nagedachtenis….
Enkele maanden geleden hebben jullie ter nagedachtenis aan Danyel, geld ingezameld. Het ingezamelde bedrag bedroeg maar liefst ¤ 569,35.
Mijn laatste bericht in dit topic was:
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:44 schreef phluphy het volgende:Lieve mensen, wat een enorm bedrag! :')
Ik vind het ongelofelijk veel, het is veel meer dan ik had durven hopen. Het bewijst maar weer eens dat Danyel een heel bijzonder ventje was. Dat hij dit voor elkaar heeft gekregen! Laten we eerlijk zijn, hoe vaak gebeurt het niet dat mensen de beste bedoelingen hebben, maar toch vrij gemakzuchtig zijn en denken dat zijn/haar bijdrage niet echt nodig is; "de rest doet het wel". Maar nee, er zijn blijkbaar een heleboel mensen geweest die niet alleen het geld zelf ervoor over hadden, maar ook de moeite hebben willen nemen om een mailtje te sturen, het bedrag te storten, etc. Dit dit ons enorm goed!
En we nemen het graag aan. Dit bedrag komt bij het geld dat tijdens de begrafenismis is opgehaald (ca. ¤ 1.150) en Danyel's spaargeld (ca. ¤ 1.100) en wij zullen dan zelf de rest aanvullen, zodat we een mooi rond getal ad ¤ 3.000 kunnen doneren aan Kempenhaeghe, specifiek voor afdeling Haeghdoorn (de baby/dreumes afdeling). We hopen iets te kunnen aanschaffen voor in de tuin van de afdeling, een overkapping of afdak, zodat de kids toch lekker naar buiten kunnen zonder te veel last te hebben van de zon (of regen). Maar het kan ook een speeltoestel worden, bijvoorbeeld een vogelnestjes-schommel, heel leuk om als ouder samen met je kind in te liggen en schommelen. We gaan nog overleggen en zodra we definitief besloten hebben zal ik het nog melden.
Rest mij voor nu om jullie allemaal enorm te bedanken.
![]()
Nogmaals, we zijn ontzettend ontroerd door jullie gebaar en overweldigende medewerking.
Lois, ET en BE, jullie natuurlijk ook bedankt voor de inzet.
Jullie zijn allemaal geweldig.
Jeroen & Esther
Zoals hierin uitgelegd, maakt jullie bijdrage deel uit van het totaal ingezamelde bedrag, dat inmiddels is overgemaakt aan Kempenhaeghe.
We hebben besloten dat hiervan een vogelnestjes-schommel aangeschaft gaat worden. Deze komt te staan in de tuin van de Haeghdoorn (Danyel’s afdeling). Men is er héél erg blij mee! De technische dienst zal zo snel mogelijk de voorbereidingen tot plaatsing treffen.
Voorbeelden van een dergelijke schommel:
![]()
![]()
Nogmaals wil ik iedereen danken voor de bijdrage. We vinden het heel fijn dat er op zo’n mooie manier een definitieve herinnering aan Danyel* zal blijven bestaan en dat er nog vele kinderen en hun ouders zullen kunnen genieten.
Jeroen & Esther
[ Bericht 4% gewijzigd door Phluphy. op 10-09-2006 12:39:13 ]