Dat is politiek gezien sowieso het beste antwoord. Ben het er wel mee eens, methet verschil dat ik wel sceptisch blijf over de officiele versie. Te veel mensen zijn er beter van geworden...quote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Femke Halsema zag ik het deze week goed verwoorden, zij gelooft absoluut niet in de complottheorieën maar zei dat een leugenachtige president het wel zelf in de hand heeft gewerkt.
Dan stem ik nog liever op Femkequote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Die knakker die je zag gaat mee met de tweede kamerverkiezingen in november doen hè. Met dat als reden.
Hier en daar zal heus de waarheid niet zijn verteld, maar dan heb ik het over relatief insignificante details. Niet over het opblazen van het wtc of over een vlucht 93 (?) die nooit neergestort zou zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 15:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is politiek gezien sowieso het beste antwoord. Ben het er wel mee eens, methet verschil dat ik wel sceptisch blijf over de officiele versie. Te veel mensen zijn er beter van geworden...
Ik geloof niet dat het een inside job was, wel dat Amerika er van wist en dacht: Lekker laten gebeuren, dan kunnen wij t Midden Oosten binnenvallen, Het Leger een impuls geven en onze inwoners bang maken.quote:Op zondag 10 september 2006 15:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Te veel mensen zijn er beter van geworden...
Ah, we gaan hier de 9/11 discussie ook volgen? Tof!quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het een inside job was, wel dat Amerika er van wist en dacht: Lekker laten gebeuren, dan kunnen wij t Midden Oosten binnenvallen, Het Leger een impuls geven en onze inwoners bang maken.
Daar gaat MM's docu ook over, het bang maken van de Amerikaanse bevolking door het maar te laten gebeuren.
Ik heb van de week United 93 overigens gezien, vond het een indrukwekkende film.
Spijker op de kop. Dat is ook altijd mijn mening geweest.quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het een inside job was, wel dat Amerika er van wist en dacht: Lekker laten gebeuren, dan kunnen wij t Midden Oosten binnenvallen, Het Leger een impuls geven en onze inwoners bang maken.
Daar gaat MM's docu ook over, het bang maken van de Amerikaanse bevolking door het maar te laten gebeuren.
Ik heb van de week United 93 overigens gezien, vond het een indrukwekkende film.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, goed topic!
Gisteren op Talpagekeken en ik vond het leuk een gezicht bij Josephine te zien
Ah.. geen samenzweringsfilm dit keerquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef SnowDoggg het volgende:
Morgen (Ma 11-9) .... 9/11 - SBS6 - 20:30 uur
Gaat over een filmploeg die een "groentje" bij de New Yorkse brandweer volgt! Als er een melding van een gaslek is gaan de journalisten mee! Aangekomen bij de lokatie vliegt het eerste vliegtuig tegen de WTC! De journalisten gaan mee in de WTC!
WTC van Oliver Stone, wanneer gaat die draaien?quote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah.. geen samenzweringsfilm dit keerDit is de meeste indrukwekkende film éver over 9/11...
In de VARA-gids staat een groter overzicht. Ook verhaaltje van Kees Schaap van Zembla. Dat hij onder de indruk was wat er op internet allemaal geroepen wordt. Is hij op onderzoek gegaan. Uitgelachen door collega's.quote:Op zondag 10 september 2006 12:12 schreef SunChaser het volgende:
De komende dagen hebben we overal 9/11programma's op TV: welke, waar en wanneer?
Op Ned 3 vandaag Michael Moore's Fahrenheid 9/1, daarna Zembla over de complottheoriën, en daarna weer een complottheorie programma.
Zondag Ned 3
20.30 Fahrenheid 9/11
22.35 Zembla
23.35 Loose Chanche
Maandag
RTL Boulevard 18.30 - hele uitzending over 9/11 met mmv Max Westerman als gast hoofdredacteur
9/11 - SBS6 - 20:30 uur
Gaat over een filmploeg die een "groentje" bij de New Yorkse brandweer volgt! Als er een melding van een gaslek is gaan de journalisten mee! Aangekomen bij de lokatie vliegt het eerste vliegtuig tegen de WTC! De journalisten gaan mee in de WTC!
En die brandweermannen beweren dus toen al dat er explosieven zijn gebruiktquote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah.. geen samenzweringsfilm dit keerDit is de meeste indrukwekkende film éver over 9/11...
Volgens mij komende week... of anders de week erna.quote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
WTC van Oliver Stone, wanneer gaat die draaien?
Ja, is dat zo? Kan het me niet helemaal meer voor de geest halen wat iedereen precies gezegd heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En die brandweermannen beweren dus toen al dat er explosieven zijn gebruikt
Het lekker laten gebeuren dat klopt z'n beetje wel. Alleen is dus nog een stapje erger. Osama is gewoon een CIA-agent die gewoon op de loonlijst staat. En kom je duis toch weer bij Bush en Co uit die alles geregiseerd hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 15:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
lol, ik heb de laatste 3 posts van je gelezen, elk punt wat je opnoemt is te weerleggen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de VARA-gids staat een groter overzicht. Ook verhaaltje van Kees Schaap van Zembla. Dat hij onder de indruk was wat er op internet allemaal geroepen wordt. Is hij op onderzoek gegaan. Uitgelachen door collega's.
Maandag:
Ned2: Tegenlicht - Het schimmenspel na 9/11 (21.00)
Ketnet: Internationaal Terrorisme 9/11 (20.50)
Ketnet : Falling Man (22.50) fotop-verhaal van iemand die uit de toren sprong.
Woensdag:
Ned2 : Import - Parallel Lines (23.10) reis door VS in de weken na 9/11
-----
Waar ik me aan stoor. In Natuur en Techniek (magazine) staat een ONGELOVELIJK onzin verhaal over het instorten van de torens. Echt zo bespottelijk. Er wordt beweerdt dat de torens eerder waren ingestort als geen antenna. Yeah sure.
Het verhaal lult maar over dat gigantisch veel materiaal is uit staal onderzoek. Ja vast. Alles was al zo wat in China voor dat er uberhaupt een onderzoeks team is opgezet. Ze berusten het verhaaltje dus op een USA onderzoek. Nou volgens mij is er geknoeit met de feiten. Wat hier verkondigd wordt is echt klinklare kolder.
En dan de Volkskrant, wat een ballen krant is het. Ze durven niet eens kritisch te kijken naar de feiten wat er geroepen wordt in Loose Change 2 enzo. Erg zwak erg zwak. Had veel meer verwacht van hun.
Wel mooi dat het tenminste nu echt speelt onder mensen. Nu hoor ik overal en nergens over de torens/pentagon. Zie dat er Loose Change 2 DVDs gewisseld wordt in de trein/tram/metro. Ruim een jaar geleden had ik al een van die Loose Change video gezien. Toen vond men mij belachelijk dat ik geloofde in zulke bullshit en alles. Die zelfde gasten komen nu naar mij toe, van hé je had toch een poos terug die videos.
Wat ik wel mis is dat ze Martial Law en of Terrorstorm niet uitzenden. Ik denk als dat wordt uitgezonden dat het te schokkend is.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lekker laten gebeuren dat klopt z'n beetje wel. Alleen is dus nog een stapje erger. Osama is gewoon een CIA-agent die gewoon op de loonlijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |