Torrentje morgenvroegquote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Switch_ het volgende:
gaaf zeg op cnn pipeline 4iemand aan het recorden??
Sowieso een wat droge vent: "You can't close an airspace. There is no gate or fence." Hij was trouwens wel de eerste op CNN die zich afvroeg of dit niet opzettelijk was.quote:Op maandag 11 september 2006 15:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Op die vraag van dat vrouwtje of er vliegtuigen in de buurt van het WTC normaal gesproken komen: "Well not directly into the WTC"
Best droge opmerking voor dat moment.
Ze hadden niet eens verwacht dat de boel zou instorten. Hoogstens dat de bovenste verdiepingen naar beneden zouden komen.quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Vanuit het oog van de daders is het wel een fantastisch gelukte aanslag zeg... Met 2 vliegtuigjes de hele wereld op zn kop zetten. Iets beters hadden ze gewoon niet kunnen doen dat op deze manier.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2006 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Vanuit het oog van de daders is het wel een fantastisch gelukte aanslag zeg... Met 2 vliegtuigjes de hele wereld op zn kop zetten. Iets beters hadden ze gewoon niet kunnen doen dat op deze manier.
De Search werkt niet? Of is dat een domme vraag?quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef BrauN het volgende:
Heeft er iemand trouwens linkjes naar topics van 11 september 2001? Lijkt me leuk om te zien hoe iedereen reageert en wie er als eerste bij was.
Zeg, hoe zie ik er uit? Alsof ik zelf werk ga verrichten?quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Search werkt niet? Of is dat een domme vraag?
Ik denk dat ze dan een grote boog hadden gevlogen om het daarna nog een keer te proberen, of ze hadden zichzelf te pletter gestort op een van de omliggende (woon)wijken.quote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef Zwansen het volgende:
Het had niet veel gescheeld of die 2e had het doel gewoon gemist. Waar zouden ze dan heen zijn gegaan? ff omkeren lijkt me niet te doen.
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:Op maandag 11 september 2006 15:23 schreef BrauN het volgende:
Heeft er iemand trouwens linkjes naar topics van 11 september 2001? Lijkt me leuk om te zien hoe iedereen reageert en wie er als eerste bij was.
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:Op maandag 11 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, hoe zie ik er uit? Alsof ik zelf werk ga verrichten?
quote:Op maandag 11 september 2006 15:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En het eerste FP-bericht: Amerika onder vuur
Nog toevalliger is die kerel die in de file stond met z'n camera op schoot. Die had 'ie per ongeluk aan gedaan en stond precies op de torens gericht. Eerste vliegtuig opgenomen...quote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Blanchimont het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens dat er toevallig twee Franse documentaire-makers bij het WTC-rondliepen. Dat had niemand kunnen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |