quote:Op zondag 10 september 2006 11:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Wanneer leer je eens datin de OP het niet doet?
Zeur eens niet zoquote:Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Ruuub het volgende:
waarom opent ie elk topic in een nieuwe tab?
ook zoiets![]()
Dat kun je wijzigen n je opties.quote:Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Ruuub het volgende:
ook zoiets![]()
quote:Open links altijd in een nieuw venster
Kan je aanpassen bij Opties. Ergens staat iets over links openen in nieuw venster. Die staat standaard op Ja. Zet je die op NEE dan volg je gewoon de link weer in hetzelfde venster.quote:Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Ruuub het volgende:
ook zoiets![]()
oh ik doe dat altijd automatisch via rechtermuisknop openen in nieuwe tabquote:Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Ruuub het volgende:
ook zoiets![]()
Erop klikken met het scrollwiel is snellerquote:Op zondag 10 september 2006 12:27 schreef -moi- het volgende:
[..]
oh ik doe dat altijd automatisch via rechtermuisknop openen in nieuwe tabniet eens gemerkt dat dat automatisch ging
![]()
Diequote:
Omdat de paashaas niet bestaat.quote:Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
En waarom staat deze er niet voor vast bij:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 11:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zelfs de smilies worden aangepast op het almaar loerende MSN volk... en dan doel ik op deze:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er godverdulleme mis met de ouderwetse :') of![]()
Juist! Smylies zorgen voor meer bleihijd op dit forum!quote:Op zondag 10 september 2006 17:46 schreef PsyCha het volgende:
ik wil juist nog meer smilies!
bleihijd:quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Juist! Smylies zorgen voor meer bleihijd op dit forum!![]()
pff er wordt breezah getyped.. ik ben wegquote:Op zondag 10 september 2006 20:30 schreef switchboy het volgende:
ZoDrA Er Op FoK! Zo GeTyPed GaAt WoRdEn BeN iK WeG!
Ik krijg het nauwelijks uit m'n tobo
Het was maar een voorbeeld, echt waar! Kom terug, starks zijn alle non breezers hier weg.quote:Op zondag 10 september 2006 20:31 schreef Ruuub het volgende:
[..]
pff er wordt breezah getyped.. ik ben weg
J4 d13 sh1t m03t3n w3 n13t, l44t j3 st3m h0r3n 3n st3m!quote:Op zondag 10 september 2006 20:30 schreef switchboy het volgende:
ZoDrA Er Op FoK! Zo GeTyPed GaAt WoRdEn BeN iK WeG!
Ik krijg het nauwelijks uit m'n tobo
Nog erger, ik zie sukkeltjes die met de :S smilie op Fok! zitten....quote:Op zondag 10 september 2006 11:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zelfs de smilies worden aangepast op het almaar loerende MSN volk... en dan doel ik op deze:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er godverdulleme mis met de ouderwetse :') of![]()
Half breezer dan. Hoofdletters heb ik niet gezienquote:Op zondag 10 september 2006 20:44 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
* nog.een.keer wijst naar topictitel
quote:Op zondag 10 september 2006 20:34 schreef switchboy het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, echt waar! Kom terug, starks zijn alle non breezers hier weg.
Mee eensquote:Op zondag 10 september 2006 12:19 schreef VaderJacob het volgende:
Beste smiley ooit award, De genomineerde!
![]()
En![]()
En![]()
En natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |