You've got mailquote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Sheep666 het volgende:
[..]
hmm... ben nog iets te verslaafd aan die soduko shit, maar welke prijs had je in gedachten voor HP ?
10 euro!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:53 schreef Snever het volgende:
Ik heb hier in de aanbieding: Wario Ware Touched! Super leuke game die heel lang leuk blijft
Wie?
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
Bieden vanaf 25 euri voor NSMB!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
25 incl. heb ik d'r voor over.
OT: Waarom worden deze geweldige spellen eigenlijk gekocht om nooit uit hun folie gehaalt te worden en daarna weer verder verkocht te worden. Beetje geld verspilling lijkt me.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
Te koop aangeboden: Braintraining: Hoe oud is jouw brein nog in het folietje, nooit gebruikt! Hetzelfde geldt voor New Super Mario Bros!
Bieden vanaf 2 tientjes voor Braintraining! Bieden vanaf 25 euri voor NSMB!
Ik heb de order dubbel ontvangenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef netto_m het volgende:
[..]
OT: Waarom worden deze geweldige spellen eigenlijk gekocht om nooit uit hun folie gehaalt te worden en daarna weer verder verkocht te worden. Beetje geld verspilling lijkt me.
26,56 it is. mail me maar even op m'n gmail adres.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:30 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
25 exclusief verzendkosten en we hebben een deal.
En maar voor 1 set betaald?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik heb de order dubbel ontvangen
Tijdje geleden was hij te koop bij Marskramer <20 E als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik had een goede reden, jij niet! Hij is immers nieuw nog steeds 44,99
Ruilen voor een splinternieuwe Braintraining?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:56 schreef Otto215 het volgende:
[TK] Mario Kart nog helemaal nieuw, paar keer gebruikt! Alles erbij.
Met LIGHTS, CAMERA, ACTION! erbij.
Klopt.. ik had hem toen gekocht voor 15 euroquote:Op donderdag 14 september 2006 18:52 schreef Blinker het volgende:
[..]
Tijdje geleden was hij te koop bij Marskramer <20 E als ik me niet vergis.
Heb Animal Crossing ontvangen. Bedankt!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef pmensink het volgende:
Project rub nog steeds te koop en shrek superslam ook.. beide z.g.a.n. nauwelijks gebruikt.
Ja, daarom!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt.. ik had hem toen gekocht voor 15 euro![]()
En dat nam jij serieus? Jezus, jij bent zo'n stom gothic wijf die lelijk is en alleen maar thuis zitquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:55 schreef Maraca het volgende:
Ik heb Snever ook moeten blocken op MSN omdat hij 'ongepaste' vragen zat te stellen nadat ik een spel van hem had gekocht.. gewoon een (oversext) pubertje dus..![]()
GAME ON (nu echt)
Het gaat er niet om of ik het serieus neem of niet, dat soort vragen hoor je gewoon niet te stellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef Snever het volgende:
[..]
En dat nam jij serieus? Jezus, jij bent zo'n stom gothic wijf die lelijk is en alleen maar thuis zit![]()
Tja.. krijg je he als je geen vrienden hebt.... moet je toch wat..quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef Maraca het volgende:
En mij beschuldigen van alleen maar thuis zitten is heel leuk en aardig, maar in elk topic (met name V&A) zie ik wel een berichtje van jou![]()
Ikw as een oplichter omdat ik volgens hem teveel vroeg voor een spel... bla bla bla... eikelbijterquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef chatgek het volgende:
Snever... Waarom gelijk iemand 'uitschelden' en een Gothic noemen? Dat zegt meer over jezelf dan over iemand anders.
Oversexte vragen stel je gewoon niet als een ander dat niet waardeert, ook al vindt jij dat dat maar moet kunnen. Grow up....
Oh ja, en lelijk?... eerder het tegenovergestelde!![]()
Zet je spellen dan neerquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:54 schreef Adelante het volgende:
even een tvp plaatst, heb ook nog wat ds games die mogen vertrekken...
eerst even in de kast kijken en met girlfriend overleggen,niet dat ik zomaar haar favo's verkoopquote:
Ze vindt het vast niet erg om alles te verkopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerst even in de kast kijken en met girlfriend overleggen,niet dat ik zomaar haar favo's verkoop![]()
en wij ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ze vindt het vast niet erg om alles te verkopen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef manga het volgende:
Heeft iemand interesse in Lost Magic voor de DS? Ik kom er maar niet door heenGraag een ruil ^^
Offtopic: manga is inderdaad flínk in de picture. Heb me nog nooit zo geïrriteerd aan een persoon waar ik niet eens contact mee heb op dit forum, maar damn!
Ik heb evt NfsU2, King Kong en Fifa street 2 te ruil..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef manga het volgende:
Heeft iemand interesse in Lost Magic voor de DS? Ik kom er maar niet door heenGraag een ruil ^^
Offtopic: Snever is inderdaad flínk in de picture. Heb me nog nooit zo geïrriteerd aan een persoon waar ik niet eens contact mee heb op dit forum, maar damn!
Hmm, geen van die titels spreekt me nou echt aan zo van "JA JA JA DIE!" dus, maar ik zal nadenken over NFSU2quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:06 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Ik heb evt NfsU2, King Kong en Fifa street 2 te ruil..
Brain Training voor Lost Magic?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef manga het volgende:
[
Die heb ik alquote:
Heb je het geld al binnen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
NSMB is verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |