Ja, iedereen die zo'n ding koopt, doet dat idd om homebrew software te draaienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik weet niet of het hier staan mag, maar ik gok het erop aangezien er mijns insziens weinig illegaal is aan het draaien van homebrew-software: de ds-xtreme
Ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef ruudjuh31 het volgende:
Nog steeds niemand die interesse heeft in Metroid Prime Hunters?
ik wil graag ruilen
Jammer, alweer uitverkocht!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:11 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hey, dat zeg ik niet...Maar het kán.
Jawel, ik heb Monkeyball Touch & Roll en Brain training in de aanbieding.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef ruudjuh31 het volgende:
ik wil graag ruilen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:52 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse!
voor Megaman Battle Network 5 Double team?
Groetjes, Ronald
Hoi TheActraiseR en MJay1, ik heb allebei de spellen bekeken qua reviews e.d. en eventueel in de winkel, maar ze trekken mij niet echt aan, jammer genoeg.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:59 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb Monkeyball Touch & Roll en Brain training in de aanbieding.
Waarom doe je um weg?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:36 schreef SKa_BoSS het volgende:
ik weet niet of het hier staan mag, maar ik gok het erop aangezien er mijns insziens weinig illegaal is aan het draaien van homebrew-software: de ds-xtreme
Ik heb 42 spelklassiekers in 1 voor je, lijkt het je wat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:54 schreef ruudjuh31 het volgende:
ik wil graag ruilen
Metroid en Mario 64 inmiddels aangeschaft. Heeft iemand één of meerdere van de overige 3 beschikbaar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:01 schreef MGdutch het volgende:
Ik ben nog op zoek naar de onderstaande spellen voor een redelijke prijs:
Advance Wars: Dual Strike
Mario Kart DS
Metroid Prime Hunters
Super Mario 64 DS
New Super Mario Bros.
Ik heb helaas niets te ruil, aangezien ik pas net een DS heb aangeschaft.
ruilen tegen metroid prime hunters?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:32 schreef Centurion_NL het volgende:
Ik heb Animal Crossing te ruil, in goede staat en PAL versie, ben vooral opzoek naar 42 klassiekers, maar een ander leuk aanbod sla ik niet af. Ben voorlopig de hele week weg dus kan je daarna pas een reactie verwachten.
Deal! Stuur me maar een mailtje met je gegevensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef TheActraiseR het volgende:
@erasmo,
25 euro met verzendkosten. Heb m nu al 2x uitsgespeeldmaar twrd tijd voor een ander spel.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deal! Stuur me maar een mailtje met je gegevens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |