Ik ga er gewoon vanuit dat ik Heerenveen nog minstens 3 keer kan zien in de UEFA cupquote:Op donderdag 28 september 2006 14:15 schreef MaxPower het volgende:
prioriteiten stellen anouk...tennissen kan daarna ook nog wel.
wel als het 3 uur reizen isquote:Op donderdag 28 september 2006 14:20 schreef Kriebbel het volgende:
Bovendien hoor je het ook niet voor de TV te kijken als ze thuis spelen![]()
Hap dan eens toe manquote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef MaxPower het volgende:
nou ik stond anders wel naast een leuke meid, studeert ook nog in Grunn.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef MaxPower het volgende:
relax man, 06nummer in de pocket...
Dat vinden vrouwen geil.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef MaxPower het volgende:
nouja ik heb verder bier lopen zuipen en dom staan schreeuwen dus die kans is niet zo groot.
16.800 geloof ik, dus 10.000 lege plekken (maar dat was vooral bovenin en in de hoeken, dus viel 'minder' op). Wedstrijd zelf ging helemaal nergens over. Heerenveen hoefde niet en dat was aan alles te zien, Setubal kon simpelweg niets afdwingen, jammer.. Wat me wel zorgen baart is dat de passing, nauwkeurigheid en concentratie binnen de ploeg gewoon slecht en slordig blijft. Dat is voor m'n gevoel sinds de start van de competitie al zo, en daardoor verlies je ook wedstrijden als tegen Utrecht, Roda en misschien straks verder in Europa en tegen de nationale toppers. Het voetbal is best aardig, elftal staat redelijk, maar het is nog verre van goedquote:Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen geil.
Zat best vol trouwens
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef One_conundrum het volgende:
Barbera B. "Riemer en Annie ereburgers van de stad heerenveen"
Was ook mijn gedachte toen ik het schema zagquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef MaxPower het volgende:
waanzinnig kutschema. ongelofelijk. 2 clubs op een paar uur rijden en die komen uitgerekend bij ons voetballen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:31 schreef Marty het volgende:
Anders maar met m'n Heerenveen sjaal tussen de Parma supporters gaan zitten
Een echte Riemer uitspraakquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:55 schreef MaxPower het volgende:
Annie is oké.Zeker geen trutje, Riemer zei vorige week: "Als er 1000 Annies in het NieuwNoord-vak stonden, zou ik het subiet opheffen."
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |