jah of ik weet niet wat voor stof die dekbedovertrekken zijnquote:Op zondag 10 september 2006 04:02 schreef Djep het volgende:
volgens mij is rik allergisch voor het wasmiddel...
ja dit is serieus, hummie
of de droge lucht dus droge huid van de airco!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 04:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah of ik weet niet wat voor stof die dekbedovertrekken zijn
tis niet normaal, laat er iig een huisarts naar kijken............HUMMIEquote:Op zondag 10 september 2006 04:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah of ik weet niet wat voor stof die dekbedovertrekken zijn
tis een gevoelig ventjequote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
of de droge lucht dus droge huid van de airco!!!!
En tóch is het rustigquote:Op zondag 10 september 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds bewegende beelden
Of hij heeft gewoon iets naars opgelopen in de struiken voordat hij het huis inging.quote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooooooooooo bruutquote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ik zou me dekbedje pakken en op de bank gaan slapenquote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef Djep het volgende:
[..]
tis niet normaal, laat er iig een huisarts naar kijken............HUMMIE
toch handig dat je zo met hummie kan communiceren![]()
jah ik hoor mezelf zo graag lullen ...nee was een vergipsingquote:Op zondag 10 september 2006 04:06 schreef Djep het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooooooooooo bruut
Kwart over half ggmmmopel mompel monpel........quote:Op zondag 10 september 2006 04:08 schreef Djep het volgende:
e10 gaat vaak laatnaar bed...hoe laat staat hij gemiddeld op?
ja dat zou ik ook doen als ik moe was. Maar het lijkt alsof rik klaarwakker is.quote:Op zondag 10 september 2006 04:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
precies ik zou me dekbedje pakken en op de bank gaan slapen
ja jammer dan als daar een sactie opstaat/stond maar dan had ik hopelijk misschien een nacht goed geslapenquote:Op zondag 10 september 2006 04:10 schreef Djep het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook doen als ik moe was. Maar het lijkt alsof rik klaarwakker is.
Ik had denk ik mijn dekbedje maar gewoon meegenomen........
hihiik zit nu ook onder mijn dekbedje...en mijn bed is boven
![]()
hmm tja, hmm..ik moet gewoon om 9 uur hier wegquote:Op zondag 10 september 2006 04:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Kwart over half ggmmmopel mompel monpel........![]()
big brothers are watching youquote:Op zondag 10 september 2006 04:13 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
al zit je hier om 10 uur des ochtends nog, maat jij wor in de goaten gehau
bij sabrina is het kwartje gevallen trouwens en weet dat e10 verliefd is op haarquote:Op zondag 10 september 2006 04:15 schreef n1ek het volgende:
Hij lult zo tegenstrijdig. Eerst heeft ie 0,0 gevoelens bij Sabrina, puurt vriendschap en nu issie bang dat Tijn haar afpakt terwijl hij altijd maar een beetje loopt te dollen..pff
ja maar toch doet ze zo aardig als het er op aan komt en vindt ze hem echt aardig..misschien als ze die banden van hem thuis is terugziet met al zn uitspraken, dan vindt ze hem toch minder leukquote:Op zondag 10 september 2006 04:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
bij sabrina is het kwartje gevallen trouwens en weet dat e10 verliefd is op haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |