Ik schaam me nergens om. En wat ik meemaak dat is gewoon ook iets technisch, ik schaam me niet voor de techniek die achter mijn mens zijn schuil gaat. Ik ben ook nog nooit negatief aangesproken op straat en kom op straat alleen maar aardige mensen tegen, nog nooit negatief over wat ik op internet schrijf dus, ik geef dus ook veel bloot jah, maar mijn pin-code krijg je dus niet, dat is hetgeen dat ik nooit zal laten zien.quote:Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, volgens mij heb je een vrij intense beleving van sommige dingen.Ik zelf loop niet echt te koop op het i-net met mijn persoonlijke leven of prive belevenissen -of iets wat daarop lijkt.
In TRuth heb ik geloof ik trouwens nog nooit gepost...
Maar leuk dat jij dit in onzin komt doen.
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 09:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alleen maar positief en aardig zijn
Ik ga ook nog een eigen topic openen hier, een topic waar ik gewoon ga schrijven.quote:Op zondag 10 september 2006 09:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
!!!
Nha....ik denk dat wel meer mensen je teksten niet bij NachtBagger zullen gaan indelen...![]()
Misschien moet je een naamtopic in onzin of iets wat daar op lijkt?![]()
Dit topic zal zo ook wel dicht gaan...![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 09:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een eigen topic openen hier, een topic waar ik gewoon ga schrijven.
Nu weg en dan open ik straks misschien een eigen topic hier. Moet ik wel zorgen dat het onzinnig gebracht wordt, anders wordt het straks verplaats naar een andere sub-forum.
Is al gebeurd. Topic staat al in onzin.quote:
Doe dat voortaan niet tegen mijn scheenbeen wil jequote:
quote:Op maandag 11 september 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe dat voortaan niet tegen mijn scheenbeen wil je![]()
Heejquote:
Ze moeten waarschijnlijk allemaal werken morgenquote:Op maandag 11 september 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Eng rustig zelfs... ga bijna geloven dat de NBers een leven hebben.
Of schoolquote:Op maandag 11 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ze moeten waarschijnlijk allemaal werken morgen![]()
Morgen ben ik gelukkig lekker vrij, al moet ik de rest van de week wel hard werken![]()
Tot en met zaterdag... Drukke week dusquote:Op maandag 11 september 2006 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of school
Mooie reden om eens een keer optijd te gaan kooien
Moet je tot vtrijdag of nog langer?
Arme jijquote:Op maandag 11 september 2006 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tot en met zaterdag... Drukke week dus![]()
Wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op maandag 11 september 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb ik ook wel nodig, al die zeurende klanten![]()
Staat in mijn profiel hèquote:Op maandag 11 september 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?
Ik check die dingen niet elke keerquote:Op maandag 11 september 2006 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Staat in mijn profiel hè
Maargoed, ben callcenter agent bij de KPN![]()
En dan nog zo goed kunnen tikkenquote:Op maandag 11 september 2006 01:57 schreef Betaserc het volgende:
ik ben zéér, maar dan ook zéér zat!
Was gezellig?quote:Op maandag 11 september 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ben gister naar Disco Zak geweest, ging er weer lekker ruig aan toe
Ben daar ook nog op de foto gekomen: klik
Heel gezelligquote:Op maandag 11 september 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was gezellig?
Je bent wel een kjoetie
Goeie tent dan.quote:Op maandag 11 september 2006 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel gezellig![]()
Maar eigenlijk is het altijd wel gezellig in ZakZelfs als je de bob bent dan is het daar nog gezellig
![]()
Uiterst goeie tent, maar wel in Duitsland hèquote:Op maandag 11 september 2006 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie tent dan.
Je hebt dus niet altijd drank nodig?
Daar ga ik dus niet zomaar eens ff heen voor een avondje stappenquote:Op maandag 11 september 2006 02:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiterst goeie tent, maar wel in Duitsland hè![]()
En ik kan het idd ook heel gezellig hebben zonder drank hoor![]()
Zak is hier niet zo ver vandaan, uurtje rijdenquote:Op maandag 11 september 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet zomaar eens ff heen voor een avondje stappen
Ik zelf heb het meestal gezellig zonder drank... ik ben een virtuele alcoholist
Voor jou een uurtje, voor mij waarschijnlijk 3 uurquote:Op maandag 11 september 2006 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zak is hier niet zo ver vandaan, uurtje rijdenEn het valt toch niet op of je drank op hebt of niet, gewoon met het dronken volk meedoen
![]()
doei..quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:
Mensen!!
Dit is mijn enige post vandaag..... morgen weer vroeg op helaas
Baggerse en tot laterss
| 1 2 3 | *O* *O* ?> |
quote:[quote]test
| 1 |
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef DennisQ het volgende:
Segge, als je nix te melden hebt, post dan ff niet hier ja.
![]()
Ik ben nu te laat zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |