Dat is toch juist helemaal hartsikke fantastisch leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ze kennen al die fucking pasjes en heel die bloody tekst"
Hij houdt wel van bijvoegelijke naamwoorden volgens mij.
Gaaf feestje. 2 Topics teruglezen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
hey ik schakel net in, wie heeft er een bommetje op hildes hoofd afgestoken en waarom ?
fipoquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
2 ??? dat moet wel heel spannend zijnquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaaf feestje. 2 Topics teruglezen.
da panty van Tijn lijkt me iets merkwaardigerquote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
hey ik schakel net in, wie heeft er een bommetje op hildes hoofd afgestoken en waarom ?
Bin Laden maar hij is 2 dagen te vroegquote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef toxikon het volgende:
ok nu ga ik echt terug lezenquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
da panty van Tijn lijkt me iets merkwaardiger
Hoorde je ook wat Hilde daarop zei ?quote:Op zondag 10 september 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ze kennen al die fucking pasjes en heel die bloody tekst"
Hij houdt wel van bijvoeglijke naamwoorden volgens mij.
Wat is het toch ook een kutwijf he, om zo ff tussen neus en lippen door zoiets te zeggen.quote:Nee hoor, dat is niet zo, maar dat geeft ook helemaal niks.
Ach.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
2 ??? dat moet wel heel spannend zijn
En dan haar dochter de schuld geven.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat al die lak op Hilde haar kop in de fik gaat als ze de volgende peuk opsteekt.
Lijkt mij een mooi effect geven.
Hahaha ....wij hopen het ook al een uurtje of zoquote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop echt dat al die lak op Hilde haar kop in de fik gaat als ze de volgende peuk opsteekt.
Lijkt mij een mooi effect geven.
Jeroen wint.quote:Op zondag 10 september 2006 00:56 schreef wolferl het volgende:
Hilde: drink je nu MIJN wijn op.
Jeroen: Sorry.
Juist niet, zorgt voor amusementquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef lissette72 het volgende:
Wat een vreselijke zeekoe is die Hilde toch... mag hopen dat ze eruit tieft maandag![]()
Ik leerde vanavond dat ze een zebra koe is..... en eruit pleaseeeeeeeeeeeeeee vanavond nog ...dan sta ik bij de uitgang om het mens op haar bek te rammen ...mijn handen jeuken zo ontzettendquote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef lissette72 het volgende:
Wat een vreselijke zeekoe is die Hilde toch... mag hopen dat ze eruit tieft maandag![]()
Jeroen: krijg ik nu die 1.4 miljoen Euro.quote:Op zondag 10 september 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen wint.
BB zegt :"Je krijgt gen geld."
Jeroen :"Ok."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |