van
http://www.v-o-l.nl :
04:30: Marcel mompelt iets over de relatie met E10 en Saar, en het is wel een lekker chickey maar klaar. Ze heeft een kind, een vriend en dat wil je toch niet hebben.
Mo was er niet bij toen e10 en saartje spraken, was op de streams op dat moment niet te volgen
Marcel blijft tegen zijn kind mompelen en dat ze er rekening mee moet houden dat je niet thuis bent
04:35: Marcel: "t zou kunnen zijn, dat mensen denken, dat r iets tussen mij en Hilde zou kunnen zijn; dat zou toch ook nie goed voor mijn.. eh. .eh aanzien zijn..."
04:38: Pa zegt nog ff dat hij een sukkel is dat hij haar niet ff .....
pa vindt dat de situatie in het huis zo anders is dan thuis, dan had je haar meteen al uitgesloten.
Pa geilt nog meer op de zusjes dan hij, Pa vond het al erg dat Hilde bij hem kwam liggen, zou een degradatie voor hem zijn.
Het lijkt ze toch wel leuk om thuis te horen hoe mensen over hen denken.
Pa zegt nu dat hij Milica een jaar of 28 geschat had toen hij het huis in kwam en hij zag haar wel zitten. Monique is ook niet het type van Marcel maar om te zien is het niet verkeerd. Marcel vond Marlies ook niets, hij houdt neit van lang haar
04:42: Pa noemt Jeroen nu een Barry type, beetje een mietje, met watjes gezicht schoonmaken, belachelijk dat leeftijdsverschil, maar het klikt gewoon zo.
Blij zijn dat er ook een Egbert is, maar Marc ziet Eg als vader, heel stom al is Marc ouder, maar Eg neemt die groep echt op zich.
04:54: Ze gaan slapen, op de achtergrond hoor je zowel inde Franse als in de Japanse kamer iemand snurken. . . . .
08:43: De tuin is open en Hilde gaat buiten zitten, met en kopje thee en een sigaretje.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est