abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41661735
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 09 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  zondag 10 september 2006 @ 00:10:29 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41662049

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 10 september 2006 @ 00:25:03 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41662602
De Big Brother Bonte Avond is afgelopen. De jury, Marcia en Janine, hebben de hoofdprijs gegeven aan Act 3 (Semih, Tijn en Egbert).
pi_41664958
Nou gaat E10 weer verder met de roddel campajne over Tijn tegen Sabrina !!!!!!
Morgen is er weer een dag !
pi_41667812
Van het andere forum: (http://www.v-o-l.nl)

02:34 : Rik, Milica en Marlies liggen nog na te praten
Plotseling komt Janine binnenstormen en zegt:Rik heb je even
Rik gaat meteen mee, Milica en Marlies verbaasd achterlatend.
Beiden denken hetzelde: Er is ietsmet die twee.
Ondanks alle drukte van vandaag hebben Rik en Janine de verassing geheim weten te houden. Ondertussen komt ma binnen en gaat ook naar bed.

02:46: Tijn is in Cambodja geweest en heeft daar ook getraind en zo..... ken Vietnam ook en zo... heeft wel veel gezien van de wereld begrijp ik zo én er veel van geleerd! Dooie hond, schilpadden, eenden etc gevreten.....

Komt E10: ja ik ken ook iemand van de sportschool (komt hij daar??) die cambodja "kent"

Tijn heeft meegemaakt dat mensen uit Amerika gewoon dubbel betalen en kinderen heeft ontmoet van 6 a 7 jaar die alles regelen..... brommers enzo.............
Dooien koeien achterop en meep meeep meeep (toeter) Ja zegt Jeroen dat heb ik weleens op TV gezien...........

03:09:Tijn is in Cambodja geweest en heeft daar ook getraind en zo..... ken Vietnam ook en zo... heeft wel veel gezien van de wereld begrijp ik zo én er veel van geleerd! Dooie hond, schilpadden, eenden etc gevreten.....

Komt E10: ja ik ken ook iemand van de sportschool (komt hij daar??) die cambodja "kent"

Tijn heeft meegemaakt dat mensen uit Amerika gewoon dubbel betalen en kinderen heeft ontmoet van 6 a 7 jaar die alles regelen..... brommers enzo.............
Dooien koeien achterop en meep meeep meeep (toeter) Ja zegt Jeroen dat heb ik weleens op TV gezien...........

03:30:Egbert, Marcel en zijn zoons zitten nog ff na te kakelen, het was wel leuk he, ja de voorbereidingen ook, ze hebben het nog over dat het nu pas echt begint, en over de niet rokers die ff de tuin in mochten, en dat niet roken zo makkelijk is voor Jeroen en Marcel, die steken bij een borrel een sigaartje op en verder niet, en dat mensen niet moeten zeuren als er niets te roken is.
Volgende BB gaat vast zonder roken het huis in, ja dat krijgen we in de kroeg ook straks zegt Egbert, al met al gaat het weer eens nergens over alleen over Hilde en haar roken

03:31:Er wordt door Egbert Marcel Jereon en Etienne over het roken nagepraat.
Egbert vindt het feit dat de rokers binnen moesten blijven en de niet rokers naar buiten mochten leuk gevonden: bij bedrijven gebeurt dan juist andersom.
Allen vinden dat ze allen in de lounge moeten roken. Ze vinden het roken van Hilde problematisch.
Egbert: Als je een uur niet zonder kan dan heb je een probleem.
Egbert vertrekt naar bed.
Deovergebleven drie hebben grote waardering voor de kapperskwaliteiten van Rik.

03:35:En Egbert gaat naar bed en meteen komt Jeroen tot leven, hij zegt dat hij nog ff gaat douchen want zijn haar zit niet. Hilde had eerst zijn haar gedaan en dat zag er niet uit, toen kwam Rik zijn haar doen en toen zat het wel ok weet je

03:43:De "mannen"maken zich op om naar bed te gaan, jeroen moet na het douchen nog wel ff gedag zeggen van Marcel. E10 en Marcel blijven nu alleen over en we wachten op wat er nu gebeuren gaat. marcel mompelt iets over maandag en dat ze dan mekaar wellicht een tijd niet meer zien.
Hilde heeft tegen E10 gezegd dat Hilde hem wel ziet als een steun in de rug al zit hij niet altijd meer bij hun groepje. Marcel rekent er al op dat hij gaat en hoopt dat E10 dan genoeg steun krijgt.
Marcel heeft wisselende gedachtes over maandag, hij verlangt er naar anderen weer eens te zien, lekker thuis, tv, muziek, als hij maandag gaat is zijn vriending nog thuis, als hij een week later gaat is zijn vriendin naar Afrika.
En E10 mist het brallen met zijn vrindjes, bellen enz enz

03:47:E:Hoe denk je over aanstaande maandag?
M:Een van ons tweeen zal eerder gaan, ik heb dan liever dat ik het ben. Ik verwacht niet dat ik bij de laatste vier ben. Hilde Jeroen is eigenlijk mijn groepje. Als Hilde eruitgaat heb ik allen nog Jeroen.
E:Ik kan wel steeds beter met verschillende mensen opschieten.
Ze praten verder over e-mail en wachtworden en automatische afschrijvingen.
E:Ik ben niet zenuwachtig, maar als je eruitgaat val je terug naar je oude leven, er begint geen ander leven.
M:Ik zal hel raar kijken als jij eruitgaat.
S:Heb natuurlijk een aantal aanvaringen gehad.
M: Dat hang natuurlijk ook af hoe je op tv over wordt gebracht.
M: Ik geloof niet dat we bij een exit nog zouden mogen wisselen.
Het gesprek gaat verder over het kluisjesgeld en wat daar verder mee gaat gebeuren.

03:49:E10 zegt dat hij zich meer gaat mengen in de groep, en Marc beseft wel ineens dat hij ouder is dan de meesten in de groep. Marc zou het echt niet erg vinden als hij maandag moet gaan.
Bellen dus

E10 geeft nog ff aan dat hij mensen anders vindt na het nomineren, met name Micheline en Semih, en pa vindt het ook allemaal leuk om te zien hoe ze een Pizza zelf maken

03:53: E1o heeft het erover dat papa zijn email ff aan moet melden en af moet melden als papa er uitgaat. ow bij mij dus ook zegt papa. ze noemen helaas de adressen niet. er was nog iets over het automatisch afschrijven stopzetten, weet niet of dat over de Endemol rekening gaat, dat die alles afschrijft momenteel

03:56: oei, een rattenplan van Marc, stel ze doen ook nog eens met het stemmen dat dat stel de meeste stemmen heeft gehad, en dan mag je nu je stem geven aan die gene die je het lieftst weg hebt van het stel

03:58: E10 is nog niet zo bezig met winnen maar ze vragen zich wel af wie er maandag voor hen zijn, en hoe ze thuis gaan komen

04:04: En Rik is weer uit bed met zijn jeuk, hij denkt dat er iemand vlooien meegenomen heeft het huis in, Jeroen is ook klaar met douchen en komt er weer ff bij zitten.
Gesprek blijft over jeuk gaan en dat je er niets aan kan doen.
Rik heeft nooit nergens last van, hij slaapt overal, iedereen doet zijn was maar hier, hier wordt ie gek

04:09: E10 heeft nietzoveeel last meer van zijn schouder daarom doet hij ook maar ff niet opdrukken en zo ff rust gunnen aan zijn arm
Maar Jeroen gaat te bedde, die denkt dat het 5 uur is en het zo licht gaat worden, ook Rik is weer vertrokken naar de slaapkamer.
E10 pocht nu dat hij Saartje ook de waarheid heeft verteld
gaat weer over Tijn. Tijn zocht al haar aandacht volgens E10 en hij is gewoon jaloers, maar... hij begint weer over dat Tijn melk voor ze haalt.

04:13: Marlies heeft gevraagd in het washok, op wie zou je kunnen vallen, Mo zei op Tijn en Saar ook of zo, vaag verhaal weer eens. maar
Saar begreep E10 wel gelukkig en dat lucht op. Toen had E10 gezegd dat hij de blik in haar ogen wel zag, en dat ze boos werd en en en E10 is Jaloers op haar. en nu wordt het echt boring

04:25: E10 heeft het er over dat je op een gegeven moment aan je top zit en dan alleen nog maar kan zakken. Tijn zit nu op dat nivo volgens de mannen.
Nu loopt E10 Tijn te beschuldigen van hetgeen hij met Saar doet en probeert.
De Man van Monique moet dat toch heel anders zien dan de vriend van Saar
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41667835
van http://www.v-o-l.nl :

04:30: Marcel mompelt iets over de relatie met E10 en Saar, en het is wel een lekker chickey maar klaar. Ze heeft een kind, een vriend en dat wil je toch niet hebben.

Mo was er niet bij toen e10 en saartje spraken, was op de streams op dat moment niet te volgen
Marcel blijft tegen zijn kind mompelen en dat ze er rekening mee moet houden dat je niet thuis bent

04:35: Marcel: "t zou kunnen zijn, dat mensen denken, dat r iets tussen mij en Hilde zou kunnen zijn; dat zou toch ook nie goed voor mijn.. eh. .eh aanzien zijn..."

04:38: Pa zegt nog ff dat hij een sukkel is dat hij haar niet ff .....
pa vindt dat de situatie in het huis zo anders is dan thuis, dan had je haar meteen al uitgesloten.
Pa geilt nog meer op de zusjes dan hij, Pa vond het al erg dat Hilde bij hem kwam liggen, zou een degradatie voor hem zijn.
Het lijkt ze toch wel leuk om thuis te horen hoe mensen over hen denken.
Pa zegt nu dat hij Milica een jaar of 28 geschat had toen hij het huis in kwam en hij zag haar wel zitten. Monique is ook niet het type van Marcel maar om te zien is het niet verkeerd. Marcel vond Marlies ook niets, hij houdt neit van lang haar

04:42: Pa noemt Jeroen nu een Barry type, beetje een mietje, met watjes gezicht schoonmaken, belachelijk dat leeftijdsverschil, maar het klikt gewoon zo.
Blij zijn dat er ook een Egbert is, maar Marc ziet Eg als vader, heel stom al is Marc ouder, maar Eg neemt die groep echt op zich.

04:54: Ze gaan slapen, op de achtergrond hoor je zowel inde Franse als in de Japanse kamer iemand snurken. . . . .

08:43: De tuin is open en Hilde gaat buiten zitten, met en kopje thee en een sigaretje.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41668032
Hilde zit alleen binnen en heeft toch wat moeite om echt wakkker te worden. Ze hangt op de bank en vrijwt steeds in haar ogen.
MissJ. is een manier van leven...
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 10:32:08 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41668426
Inmiddels ligt Hilde na de zware afwas weer in bed, Janine en Tijn zijn ook 2 minuten uit bed geweest voor een ochtendwcbezoekje, iedereen slaapt weer.
pi_41668871
Monique is wakker en loopt naar de woonkamer om te kijken of er iets op de TV staat. Ze gaat naar de wc en daarnaa naar de Tiroler kamer. Ze zegt tegen Sabrina dat ze gaat kijken waar de zon nu staat.

Buiten de slaapkamer kleedt ze zich aan en gaat haar batterijen wisselen.

"Goeiemorgen Big Brother, het klemmetje is van mijn microfoontje af."

Sabrina is er inmiddels ook bijgekomen.
pi_41669434

De zusjes aan de cruesli in de ochtend.
pi_41672944
Nadat ze door de haan gewekt zijn neemt het gewone patroon weer vormen aan. Er wordt wat gedouched, aangekleed, geroddeld, commentaar geleverd en gehangen en gekletst.
Janine en Hilde zijn weer dikke vriendinnen, Janine geeft een pakje sigaretten aan Hilde en zegt dat zij zelf wel de mentholsigaretten op zal roken, want die vindt toch niemand lekker. Hilde probeert Milica ervan te overtuigen dat ze Monique nu moet wegstemmen, Hilde heeft het helemaal gehad met Monique, niet haar soort mens. Milica gaat hier niet op in en stelt Egbert voor.
Etienne is nog niet echt gesignaleerd en Rik gaat zijn dekbedhoes wassen. Hij wordt gek van de jeuk en denkt dat het aan zijn dekbedhoes kan liggen.
  zondag 10 september 2006 @ 14:26:12 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41674328
Tijn voelt zich aangevallen omdat bewoners opmerken dat hij gefloten heeft toen er gisteren buiten muziek klonk en hij ook even naar buiten kwam.
Tijn schiet meteen in de verdediging en zegt dat Milica niet naar buiten had gemogen (alleen niet-rokers mochten een uurtje in de tuin). Hij ziet Milica als roker omdat ze tijdens het feestje 1 trekje van een sigaar heeft genomen. Hij blijft dat standpunt volhouden, ondanks vele tegenargumenten van de rest van de groep.
  zondag 10 september 2006 @ 14:53:51 #13
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_41675115
Janine denkt dat het al laat in de middag is, Etienne zegt vast al wel een uurtje of één, ja, dat bedoel ik zegt Janine. Ze gaat maar even ligen want ze is puur lui, en helemaal cleaned van alles; geen joints, veel slaap. Het heeft wel zjin gezonde kanten, BB.
Prrrrr
pi_41676581
Janinne paky ff een momentje voor haarzelf, kijkt in de camera vind zichzelf fantastisch
en groet de familie thuis hai mam, alles goed thuis ? duim omhoog. getver wat een irritante dame en zo bewust van de camera.

al haar uitspraken en geslijm nar BB "dank je wel Big Brother" getver wat een nepgriet.
  zondag 10 september 2006 @ 16:40:59 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41678691
Etienne, die naar eigen zeggen meer een billenman is dan een borstenman, grijpt in de tuin nog even zijn kans. Sabrina vindt het wel prima.

pi_41679404

Na de tuin gaan Monique en Marlies naar het zwembad.
pi_41680301
De stofzuiger blijkt weer terug te zijn en er wordt driftig schoongemaakt. Er wordt haast gevochten om de stofzuiger en zelfs Hilde voelt zich in staat om iets te doen. Zij supervised het dweilen en kan het zelfs opbrengen om nieuw water in een emmer te doen en een dweil uit te spoelen en die daarna voor Marcel op de grond te gooien. Marcel is ook in beweging gekomen en dweilt er lustig op los.
pi_41681327
De vrouwen passen de jurken voor het feest/etentje van vanavond dat over een klein uurtje van start gaat.

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 10 september 2006 @ 19:49:46 #19
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41684480
TV : de 1e gang staat in de dagboekkamer

Milica vraagt om een kussentje omdat ze pijn in dr kont heeft
er wordt nog heen en weer gelopen door deze en gene
Janine en Rik halen het eten op
(stream naar de wc waar sabrina aan het schoonmaken is)
rik en janine zijn terug ik hoor iets over viskoekjes

TV : menu ligt op het bord
Combinatie van thaise voorgerechten : tom ka kai
(er wordt door elkaar gepraat ik hoor niet waaruit ze kunnen kiezen)
janine deelt uit en vraagt of ze "dit" of vis wil hebben

semih vraagt of hij het menu mag houden
Rik : ik wil jullie veel plezeir wensen met deze maaltijd, als jullie nog iets willen hebben, dan mag je dat aan Janine of mij vragen
Janine : eet smakelijk

E10 : hebben jullie er problemen mee als ik met mijn handen eet ?
Milica : wat eet JIJ nou ?
Janine : viskoekjes malice , wil je een hapje

Micheline : ik vind het echt wat voor jullie 2 om in de toekomst zoulke dingen te doen
Janine : BB dank u wel ( das al de 8e keer ofzo)

Milica : mochten jullie ook echt zelf uitkiezen wat wij moesten eten ?

Rik stelt voor om het roken echt in het hoekje te doen
Hilde drinkt geen champagne, dus gaat rik rode wijn voor haar halen, hij vraagt milica mee naar de keuken
Micheline : deze viskoekjes zijn echt lekker zijn echte thaise kruiden lemon grass enzo
Janine : italiaans vonden we zo gewoon, maar dit .......
Micheline heeft in thailand een 1 daagse kookcursus gedaan waar ze heeft geleerd dat je alle ingredienten moet proeven

Rik : voor het eten gaan alle credits naar Janine, die heeft alles uitgekozen
Janine wil proosten op een heerlijke avond

Milica : het grappigste is nog dat je met mensen zit die je zelf hebt genomineerd

TV : janine lees de brief aan de tafel voor

bewoners

voor 1 van jullie wordt het de laatste avond
tijd om even stil te staan over wat je hebt meegemaakt
misschien om nog dingen uit te praten of dingen die onuitgesproken zijn gebleven
laten we daarop het glas heffen
1 bewoner moet morgen het huis verlaten
dat is voor jullie allemaal een moeilijk moment
dus vanovond is het feest
maak er een onvergetelijke avond van
BB

E10 proost alleen op nieuwe vriendschappen
Semih : Rik, als ik homo was geweest...........
Janine : legt weer uit dat zij uitgekozen is om dit te doen dat ze rik erbij wilde hebben, dat ze er alleen is om het hun naar de zin te maken

stream stond even op de andere bewoners die pannekoeken aan het bakken zijn, nu weer op de lounge waar zo te zien soep uitgedeeld wordt
kokossoep zo te horen

Rik verteld dat ze vanmiddag de zenuwen hadden omdat ze bang waren dat semih pannekoeken zou gaan bakken toen ze uit de tuin moesten

[ Bericht 52% gewijzigd door Capaja op 10-09-2006 20:18:07 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  zondag 10 september 2006 @ 20:31:51 #20
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41686088
Hilde eet niet van de soep omdat er kokos in zit
Milica met volle mond : het is echt gezellig zo allemaal aan tafel met die wijn
rik en janine leggen weer uit dat het voor hun is, dat ze bb dabkbaar zijn dat ze mee mogen doen
het menu wordt weer bekeken, janine : oooooo garnalen dank u BB

micheline vertelt hoe je echte currys moet eten
grote stukjes is makkelijk , in thailand krijg je er een lepeltje bij om de laatste beetjes op te eten
plakrijst doe je een soort balletje van maken en dan kun je dat dopen in die curry, dat is dan een soort van dikke soep

de 1e rook pauze is een feit nu
ze gaan in de hoek op de banken zitten

rik:als ik nou naar jullie mam kijk he, gisteren stond ze tegen die paal aan te rijden daar.
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  zondag 10 september 2006 @ 20:35:36 #21
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41686226
in rik zijn schoenen is de titanic opgenomen
E10 heeft zijn jasje al uit gedaan
er wordt over en weer over vreselijk onbelangrijke dingen gesproken
wie heeft de kaarsjes aangestoken jullie of bb
"we"konden niets anders dan jullie wegsturen
hilde en marcel hebben een "goed gesprek" over als we er uit zijn, ik eerder dan wacht ik jullie op en wisselen we meel en foon uit
  zondag 10 september 2006 @ 20:49:28 #22
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41686721
ze hebben het nu ineens over dat milica een spelletje moest pslen met jeroen
en over de brief aan semih als 3e perasoon in de dbk
semih hoopte dat iedereen op hem zou stemmen en dat ze omdat hij al genomineerd stond de stemmen nietig zouden verklaren

semih heeft bewust niet met milica gepraat over zijn nominatie
milica vertelt hoe het ging in de dbk tijdens het nomineren ( het niet mogen nomineren van semih)
ook marcelk wil gaan vertellen, waarop de andere zeggen : en daarom zit je hier
milica : weet je vorige week had ik niks met jullie en nu zitten we hier zo gezellig te kletsen
rik zweker in die 1e paar weken was het onduidelijk
micheline zoals ik tegen hilde zei we hebben goed gepraat, zaols we al zeiden hmm een muur die we beiden hebben, met sommige heb je meteen iets mee, je slaapt er ook mee op de kamer, dan kan ik ook wat m,eer laten zien, bij de rest is nog een muurtje, maar daar komen de andere ook wel doorheen
rik marcia heeft zich net als gisteren ook wel goed laten zien, ik en janine kwamen heel hysterisch binnen andere hebben tijd nogid
E10 ik had erg veel moeite met semih om zijn opmerkingen, nu weet ik wel dat ie daar niets mee bedoelt
hilde: ja dat had ik ook met semih
milica : dat had ik met marcia

rik : jeroen en marcia zeiden gister oko tegen elkaar marcia zei dat was stoer van dr ik wil wel weten waarom ik genomineerd ben, ik heb het wel tegen kilica gezegd en ik merk dat ze welk iets veranderd is op de punten die ik aangegevn heb zonder echt te veranderen
daardoor heeft marcia wel mijn ogen voor geopend, als het je normaal verteld wordt en je staat er voor open dan is dat prettig
milica : is er achter gekomen dat marcia gelijk gehad, ze irriteerde zich niet echt aan de mensen, maar aan de irritatie

semih : tolerantie is een mooi woord , maar het beteknd dat jij mag doen wat je wil en het interesserd me niets wat jij doet
interesse daar integen is inleven in elkaar,

klokt echt even uit
pi_41686939
etienne: de strijd tussen de 2 groepen werd steeds groter
Hilde: dat vond ik zo naar
E10: donderdag toen wij de drank kregen.eerst zou ik jou nomineren maar toen had ik gezegd dat ik niet meer op semmih zou stemmen.

Shit ze praten allemaal door elkaar.

daarvoor hoorde ik Hilde dat zij echt niet de baas was van de groep.

E10 zit zich nu te verontschuldigen over de eerst nominatie dat het moeilijk is
Semih: ik kan soms dingen bot zeggen.

hilde Ik ben ook zo een type die alles kan zeggen.

shit ik krijg visite
ETA is al weg maar is me te veel door elkaar, niet te volgen sorry
  zondag 10 september 2006 @ 21:39:34 #24
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41688679
Rik : wij hebben hier 4 oscars die we uit willen rijken

de 1e oscar wordt uitgereikt in de catagorie : stoppen met roken
de genomineerden zijn leonardo di caprio blabla en et10
je hebt veel van jezelf laten zien aan bb, goede en slechte kanten, wij hebben je goed leren kennen, daardoor gaat deze oscar naar e10
dankwoord E10 : dames en heren ik bedank ook god en mijn vrienden
ik ben zeer vereerd, dat ik hier mag staan , genomineerd , niet door de mensen maar door mezelf

de 2e oscar : is uit de catagorie : degene die het valst kan zingen
genomineerde britney spiers christina aguilera blabla Micheline
moeilijke keuze deze persoon loopt soms blerend door het huis heen, christina heeft lang bovenaan gestaan maar sinds gisteravond.............

dankwoord Micheline : vanavond zal ik een optreden verzorgen voor 8 personen ahaaa

de 3e oscar : catagorie : meeste alcohol eenheden in 1 uur
genomineerd Ozzie osborne, Mel gibson, anneke gronloh, bonnie sint clair, patty brard en Hilde
was een erg moeilijke keuze, veel mensen houden van een borrel, wij ook
maar deze gaat naar een vrouw die altijd zichzelf is, zelfs al wordt er gezegd dat ze dat niet is, die het liefst alleen in de tuin zit als iedereen nog slaapt, rookt 20 sigaretten per uur, maar toch houden we van haar
dankwoord Hilde : thank you, dit had ik niet verwacht, echt niet verwacht
ik dank iedereen die op mij gestemd heeft, ik heb geen speech voorbereid omdat ik het niet wist, maar ik heb hem, ik heb hem

de laatste oscar : catagoire : speciale hobby kurken stapelen/doppen bouwen
genomineerde : brad pitt, al capone, al pacino, egbert, jeroen, liza minelli en Marcel
moeilijk keuis, tot nu toe kon iedereen wel stapelen, maar deze is extreem goed, in elke finale haalt ie iedereen onderuit, ook al wordt hij met een grap in de maling genomen over zijn hobby neemt ie goed op, maar hij is voor Marcel

dankwoord Marcel : toch even een klein woordje richten, aan de mensen die mij genomineerd hebben, maar vooral voor het feit dat ik hier aan mee mocht doen, aan die spelletjes, de mensen thuis, uit mijn omgeving, die spelletjes kwamen eigenlijk uit pure verveling, daar wil ik vereder niet veel over vertellen
ik zat met mijn zoon op een niet nader te noemen locatie waar we ons erg verveelde waardoor we dit hebben bedacht

[ Bericht 99% gewijzigd door Capaja op 10-09-2006 21:52:02 ]
  zondag 10 september 2006 @ 23:04:15 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41692160
Ze lallen "Ik heb hier een brief voor mijn moeder."

Daarna is "Zij gelooft in mij" aan de beurt.

"Kleine Jongen"

"Bestel Maar"

[ Bericht 24% gewijzigd door Sanne op 10-09-2006 23:14:57 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 10 september 2006 @ 23:18:03 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41692780
Ze klinken straal bezopen, en zingen nu "You never walk alone."

(Mamapan)

[ Bericht 47% gewijzigd door Sanne op 10-09-2006 23:23:12 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 10 september 2006 @ 23:25:32 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41693070
Het zingen is vrij abrupt geëindigd. Ze zitten nu in de lounge wat te eten.
  zondag 10 september 2006 @ 23:29:35 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41693216

(Scanman)
pi_41694078
De bewoners zitten als gekken door elkaar heen te zingen en te schreeuwen.
Micheline schreeuwt heel hard "BOEREN", enkele anderen doen nu ook mee.
Het is niet om aan te horen. Ze zijn behoorlijk bezopen zo te zien.

Ook Tijn heeft de nodige drank op.
Ze zingen nu "Tis stil aan de overkant!" en slaan van het ene lied over op de andere.

Etienne loopt een beetje stijf heen en weer en zegt tegen de uitbundige Micheline dat ze even moet gaan zitten en drukt haar in de stoel. Micheline zegt dat ze al de hele dag zit en roept nu heel hard "Loser!"
Janine corrigeert haar.
  maandag 11 september 2006 @ 00:02:03 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41694322
Bedankt allemaal voor de mooie verslagen.

Verder in [BB6] Streamverslagen van maandag 11 september 2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')