abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 00:00:15 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41694262
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zondag 10 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 11 september 2006 @ 00:26:25 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41694932
Het feestje is nog in volle gang.

(Scanman)

klokt uit
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41696334
Marcel zegt Hilde de waarheid, waarom zij eruit zou gaan.

Je hebt een grote bek.
Moeilijk persoon, stoorzender
en je handicap.

Waarop Hilde in een deuk ligt.
Alhoewel ze het niet begrijpt. je mag me of je mag me niet zegt ze, en ze maakt de vergelijking met Patty.

Hilde kan niet luisteren en kaatst de bal terug naar Marcel, je bent een dronken tor hoor, je komt heel dronken over.
Ik ben toch ook wie ik ben zegt ze.
Marcel vind zichzelf en anderen niet extreem, maar vindt dat van Hilde wel.
Ik zou de media opzoeken met mijn 'handicap' ?

Kijk, zegt Hilde, ik kijk niet naar aktiefilms, dus ik krijg die kluis niet open.
Ik heb met mijn vingers wel al die suikerklontjes vastgepakt, en jullie met die grijpers.

Sommigen zeggen elkaar welterusten, en Hilde blert erdoorheen, Nou luistert hier ook nog iemand naar wat ik zeg?
(In deze pose : )

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 11-09-2006 01:52:18 ]
pi_41696473
Nu gaat het over discussieren.
Jeroen en E10 halen de discussie aan met Tijn, die E10 niet kon winnen.
E10 : jonger publiek is kritischer dan oud publiek, je weet gewoon niet wat NL gaat stemmen.
Hilde blert er weer door heen : je weet het gewoon niet, ouderen kunnen ook stemmen, ze zien mij iemand met een hAndikAp, leeeeeeelijk als de nacht met een K karakter...

pi_41696490
Hilde zegt dat ze een handie-kap heeft lachend en vertelt dat ze de media opzoekt als ze eruit moet hoe zwaar het voor haar geweest is hahahaha, e10 en z,n vader denken ook dat hilde eruit moet,
Opvallend is de zelfcritiek van hilde ze weet dat men haar ziet als tokkie,dik en alcoholist en haar grote bek, ze lijkt op Patty zegt ze.
De vader van e10 geilt op de dochter van Hilde en doet pogingen haar te versieren.
ze zijn eruit het publiek bepaald wie er uit gaat, vervolgens gaan ze dan bepalen wat voor soort publiek er stemt.
op zich betere tv dan een paar uur geleden.
pi_41696529
Tijn en E10 lopen richting zusjes met de mededeling, Trusten!
Tijn komt 'toevallig' Mo tegen in de gang.....

Hilde, Marcel, Milica en Jeroen kijken ze helemaal na en Hilde zegt : kijk kijk kijk, ik word hier toch zo debiel van, ze hebben niet in de gaten dat ze door die meiden in de zeik worden genomen.

E10 hoort iets en komt teruglopen... word boos omdat ie beschuldigt wordt dat ie als slaafs hondje achter S. aanloopt.
Wat jullie nog steeds niet begrijpen zegt ie is dat het geen hondjesgedrag is, het is gewoon maatjes zijn.

Jeroen bemoeit zich er ook mee.....

pi_41696610
Intussen in de slaapkamer....
werkt Marlies Tijn de kamer uit, en krijgt ze een kusje

pi_41696640

Mo is bezorgd om Sabrina, en dat deelt ze met Tijn op haar bed.
Ze is bang dat ze spijt krijgt om wat S. doet.
Mo legt uit dat S. echt Sabrina tijd heeft hier, en ze is bang dat het negatief overkomt.
Ze wil haar beschermen (tegen E10?)
Tijn vind het lief. Haalt ook nog de aktie met de telefoon aan.
Als zij straks 65 is, ben jij ook gewoon nog haar beschermende grote zus zegt ie, das keilief.

Mo verteld over vroegah en wordt onderbroken door de terugkomst van Sabrina.
Oh gelukkig daar ben je.

[ Bericht 24% gewijzigd door Blues op 11-09-2006 02:15:50 ]
pi_41696692
ze was eerst naar de wc geweest en moest kotsen en Semih ging haar achterna en gooide beetje boos plee deur dicht en toen ze weer in bed lagen zei ie "je moest kotsen hé?"
waarop Mich zei "nee en boven op hem kroop
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_41696733
Tnxx, gemist, ik zap tussen de streams op zoek naar hete caps

*klokt uut!
pi_41697054
Semih speelt voor spook, en roept boeoeoeoe in de slpkmr van de zusjes waar Tijn nog steeds bij ligt.
Sabrina roept dat ze wat winderig is van angst.

De zusjes vertellen Tijn wat ze van hem vonden in het begin.
Een nerd.

Het spook komt gezellig buurten

maandag 11 september 2006 @ 06:43:23 #12
138809 Nunk
Seize the night
pi_41697579
03:01 Semi is aan het oh en met een oscar beeldje: Mon : Mag ik em even vasthouden? Sem : Even de batterijen wisselen... Sem heeft geen zin om in de woonkamer deel te nemen aan een vette discussie over Sabrina..

Mon: Wie zullen we naaien Sabrina ? (veel gelach)

3:05 De sleutel van Monique is gejat!

3:09 Monique kijkt naar beneden en zegt Oh hij is gewoon op de grond gevallen! (de sleutel) Monique: Semi ging gelijk kijken dus die heeft em niet.. ( slimme meid!)

3:31 Saar verteld dat ze een magische toverdoos heeft. als ze er 3 keer over wrijhijft tovert ze alles tevoorschijn... 123 en daar is de sleutel.

3:41 Monique nog steeds bij Tijn in 1 bed maar Saar ik lig nu nakende... saar Ik lig nu nakende.. dat kan echt niet. E10 komt binnen en wil bij Saar.. Sab: Nee ik wil een prive bed. ( Saar heeft toegegeven dat zei de sleutel ook hat gejat

4:17 De zusjes zijn E10 aan het klieren en blijven hem doorvragen over z'n liefde voor Sabrina. E10 zegt keer op keer niet verliefd te zijn.
Saar vraagt Etien: als je zo naast me ligt dan denk je niet Ik wil je gewoon naaien? Etien nee hoor echt niet ( na enig nadenken) Saar Echt niet ?

God Christus schreeuwt ie na een tijdje, heb je haar weer met gezeik. gvd houwen jullie je kop eens een keer.. Ga Tijn lastig vallen ofzo
Tijn: Ik heb al gezegd dat ik verliefd ben op monique.
Etien: tegen saar : Ik hou zo van je en ik heb zoveel sexuele gevoelens voor je...
Sabrina en Monique: Nu tijn zegt verliefd te zijn ben je het ook ineens

even later : Etien: ah Christus krijg jij eens even de tyfus ofzo?

4:20 Etien tegen Monique: Hou jij eens je smoel dicht ga lekker aan Tijn zitten ofzo. Mon: Ja dat ga ik doen.! Zo ik heb em vast.

bron: http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=2343
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
  maandag 11 september 2006 @ 07:10:02 #13
138809 Nunk
Seize the night
pi_41697647
04:23
Saar tegen Etien: Als ik toevallig rare dromen heb en ik randt je aan wil je me dan niet aangeven ?

04:30
Etien mept behoorlijk hard in donker op de bibs van Monique!

04:36
Tijn: Ik kan er niet meer tegen. ( ik denk dat ie dat geschreeuw en gevloek van etien bedoeld) geeft Mon een zoen en gaat weg.

04:37
Tijn is Hilde gaan huggen.

04:40
Ook Saar heeft het gezien en gaat bij Mon liggen. (etien gaf trouwens Saar net een mep) ! (wel beetje uitgelokt).

even later Etien: Ohw Tyfuskreng!

Saar tegen Etien: Ik denk niet dat je van me af kan blijven als ik bij je in bed lig. Saar: Ik ben heel erg met een assertiviteitscursus bezig en je luistert niet eens naar me : Vuile Doerak!

04:42
Tijn zit in zijn eentje in de keuken te zingen en te gapen.

04:52
Tijn ligt op de verhoging voor de tuinramen ? Monique is inmiddels bij hem gekropen!

verder slaapt iedereen.

04:54
Of is dit saar? Want er werd net geroepen Etien Etien ? Waar is Saar?

04:57
Etienne is ook weer opgestaan en zit in de keuken.

04:59
Ook Mon en Saar zijn allebei weer aangekleed aanwezig. Saar heeft het gele shirt aan. Het was dus Saar die bij Tijn lag net.

05:00
ene zus tegen de ander : Je haar is leuk! en krijgt een behoorlijke hoestbui

05:02
Zussen gaan naar de woonkamer. Mon : Tijn Tijn? zullen we je wakker maken ja

05:04
Mon vindt Etien irritant doen in de keuken.

05:06
Etien wordt serieus aangesproken op zijn gedrag!

05:07
Mon probeerde echt Etien aan te spreken maar die vertoont ontvluchtings gedrag.. Mon zegt ge-irriteerd laat maar laat maar laat maar...

05:09
Saar is terug naar Bed. Monique spreekt nu echt Etienne aan op zijn gedrag!

05:10
En daar zit Monique dan in dr eentje te balen. etien is weggelopen!

05:11
pompon er wordt niets meer gezegd. etien probeert zonder woorden een goedmakertje (niet eens een slechte poging)

05:14
er wordt etien nu wel een lesje geleerd door mon!

05:17
of is dit nu toch Sab? jemig .. ( en ik zit met een pot Thee hier niet eens een biertje)

05:23
dit is dus sab:) 1 van de 2 eruit (is beter voor mij)
het gesprek is goed! er wordt Etien gevraagd op de man af of hij meer voelt dan hij laat zien.. Ik ben ook dol op een knuffel.. maar dat kan niet voor jouw vriendinnetje en voor barry... als ik jouw een vraag stel en jij iedere keer een vaag antwoord geeft vraag ik het nog 10.000 keer.

Ik kan er niet tegen als je tegen me liegt etien!

Etien vindt zichzelf een player eerste klas en misschien vinden mensen hem een lul eerste klas zegt ie: maar ik ben hier niet om een relatie kapot te maken.

(Ik wou dat ik sneller en blind kon typen!) dit is een boeiend gesprek! en het blijkt maar weer eens temeer dat de zussen niet dom zijn.!

05:24
Sab tegen Etien: Je hoeft me niet te beschermen!
(noot) Ik denk dat dit gesprek in de uitzending komt!

Sab leest etienne behoorlijk de les!

05:30
en ja hoor alweer een vriendelijk bedoelde mep. (best wel hard) ik snap niet dat sab dit pikt!

05:33
het gesprek gaat nu over een ananas. Etien zegt : wat een kutwijf ben je toch ook! ( op een zachte manier) Sab Waarom? Etien Wat een kutwijf ben je toch ook.

Sab denkt niet dat Etien morgen weggaat.

05:35
Sab: Etien ik wou dat ik je lekker kon knuffelen en in mijn armen nemen... maar dan krijg ik billenkoek thuis....

05:39
Etien: Jij bent gewoon stom! je had hier nooit aan mee moeten doen. Sab Waarom niet? Etienne : dan had ik je nooit leren kennen.!
(dat zegt dus indirect wel wat over zijn gevoelens!) dus hij liegt op een directe vraag van Sab (die dat niet doorziet)

05:41
Het gaat over het leven na BB. Sab hoopt dat Barry er dan is maar zo niet dan niet! ik hoop niet dat ik hem heel erg gekwetst heb... maar het leven gaat wel door hoor... Mijn vader is er nog en mijn moeder! en mensen.. gewoon weer mijn kindje naar school brengen enzo zegt ze.

05:43
Ze gaan aan de Cola Light.
Etienne merkt iets op over de zender tussen haar tieten.

05:45
Etienne: het zou een stuk makkelijker zijn als ik wel op je verliefd was! Sab wrom ? Etien: Dan zou ik gewoon bij je uit de buurt blijven! Sab : Jah dat is waar dat is een goeie zeg!

Etien merkt op dat ie scheitziek wordt van het roken.

05:49
Hilde even in beeld! Sab : Slaap lekker!

was hilde nog op of sliep ze ? geen idee . heb haar op streams niet meer gezien. als ze wakker was al die tijd is ze dus volkomen genegeerd!

05:51
Etien: waarom zit er niet een of andere slettebak in het huis van een jaartje of 20.. dan had ik daar geen gezeik mee gehad. gewoon even een wippie gemaakt enzo...

05:53
Etienne: Voordat mijn vader wat met Hilde zou doen Nou.. Dan moet het leven ver zoek zijn voor hem..
er zit gewoon echt geen uitdaging in het huis.

05:54
Etien: je bent gewoon een knuffeldiertje... Hoe vaak komt het nou voor dat je met een vriend 3 weken in een bed ligt. zonder dat uh...

05:56
Sab vraagt Etien: Hou oud is jouw vriendin? Etien 21. maar gaat er heel snel overheen dat ie echt niet moeilijk is in relatie's enzo. (ik geloof er geen barst van dat ie een vriendin heeft )

05:57
Etien had liever gehad dat hier een of andere kuttemeijer zat die ie 10.000 keer had geneukt in dat kutstapelbed!

05:58
Etienne : (herhaalt zichzelf nog maar eens)
Krijg de tyfus allemaal... ik had hier liever een kuttemeijer in huis gehad . die had ik dan niet hoeven betalen. ze had kunnen meedelen in 10% van mijn winst.

(wat een uitspraken!)

06:02
Etienne liet een hele gore boer!

06:05
er wordt nu gesproken over Milicia. en vervolgens over Semi en mich.

06:07
Etienne dacht : 2 van die blonde dozen .

06:08
Etienne: Weet je wel hoe erg ik je ga missen als ik thuis ben.

06:09
Etienne ik rook nog een shaggie en dan ga ik naar bed! : Sab : Nee bah niet meer roken hoor!

Etienne nog 1 roken..

Sab als ik contact met je hou stop je met roken!
Etienne zei ook nog ik spreek gvd toch geen chinees!

06:12
Uitspraak etienne net! : Volgens mij zijn barry en jij echt een stel kinderen bij elkaar hoor! Sab : ja dat denk ik ook!
Etienne begint nu over zijn vriendin!

06:15
raar verhaal van Etienne over hoe hij zijn vriendin heeft leren kennen. (Op feest vriend) terwijl hij haar een jaar kende...
Etienne zegt net tegen sab! : Volgens mij hebben jullie echt een sexistische realtie!
Sab nou nee volgens mij niet hoor.

06:17
Etienne : weet je wat nou echt stom is? of ik nou thuis ben of niet : Ik heb nog nooit drie weken zonder sex gedaan...
als hij naast Sab ligt zegt ie denk ik er niet eens aan.. Hij zegt dat ie wel gezien heeft dat Micheline mooie borsten heeft enzo... maar het interreseert hem geen fuck... hij staat onder de douche zegt ie en denkt dan pfff Krijg jij even de tyfus ofzo...

06:19
Etienne : Ik hou echt mijn bek dicht hoor.. vergeet maar wat ik heb gezegd! Sab: Ja weet je dat is zo leuk aan mij dat ben ik dan al wel weer vergeten! : Etienne : Jij gaat echt als een kip zonder kop het huis door he...

06:19
Etienne: denkt als ie ziet hoe Sab door het huis gaat met een strak onderbroekje enzo wat een malle kip!

06:23
Schiet me net te binnen... beseft iemand van de bewoners dat het vandaag 9/11 is ?
Mij wel. ! Ik ben in maart 1 week in NY geweest.

06:25
Sab zegt net (over barry) hij is ook net in Afghanistan geweest..

06:29
Sabrina: Soms krijgen mensen zo'n ruzie over een sukkeldingetje.. dan denk ik was maar met elkaar naar bed geweest had elkaar maar helemaal uitgewoond!

Etien begint over zijn vreemdgaan !

06:31
Dat heb ik weer

Hilde is wakker en komt bij Etien en Saar joinen. en vreet zich eerst vol.

06:32
Etienne verteld dat saartje en hij een beetje ruzie hadden over niets eigenlijk. (aan Hilde)

06:36
ze zijn naar bed.

06:40
Rust in slapend huize bb6.

Uit de COS van V-O-L
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
pi_41697845
het hele huis slaapt nog, tijn ligt te slapen op de verhoging voor het raam
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_41697940
al een minuut of 10 staat er op het TVscherm dat de tuin open is....maar iedereen slaapt nog
pi_41698860
ik was ff weg

schijnbaar zijn de bewoners wakker geweest en hebben ze in de tuin gezeten om ongeveer 8.30 zijn ze de tuin ingegaan die sloot weer om 9 uur..waarna iedereen weer het bedje in is gedoken zo te zien
tijn ligt weer voor het raam op de verhoging, met 1 van de zusjes (ik) denk dat het sab is maar het zal mon wel zijn
  maandag 11 september 2006 @ 10:52:06 #17
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41700228
@Flugeltje.

een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
pi_41700558
kwart voor 11 de haan gaat, langzaam komen de bewoners tot leven ( meer dan de helft lijkt in staking en blijft liggen)
marcel staat in de keuken en lijkt brood te gaan maken(toch maar eerst afwassen!!), tijn gaat nog maar wat dichterbij mon liggen ( lepeltje lepeltje)
11 uur ....de haan gaat weer
pi_41702627
12 uur, sa wordt ook wakker en huilt...ze heeft gedroomd over het vriendje (die overleden is)van haar dochter, en werd wakker met dat nog helemaal in haar hoofd!
ze wordt getroost door mon, e10 komt er ook weer bij

in de keuken gaat het gesprek over het koken van eieren!!
pi_41704722
erg veel gebeurt er nu niet, de bewoners hebben net een envelop gehad:... bewoners jullie moeten het komende uur in de lounge blijven, pak zo snel mogelijk wat te drinken en ga nu het nog kan naar de wc.... blijf in de lounge tot BB een seintje geeft.
pi_41705064
tijn en semmi liggen op de bankjes bij het zwembad, ze zijn stil.. rik hangt zittende te gapen.
hilde zit half iets te vertellen bijna niet te begrijpen, natuurlijk met een sigaretje ht gaat over gisteravond met de rode loper! marcel en jeroen zitten ook gezellig bij elkaar op de schommelstoelen.
milica verteld dat de hobby van d'r moeder tv kijken is, thuis heeft ze 3 video's!!
ze kijkt The Bolt in 5 minuten ipv een half uur, ze zegt daar geen tijd voor te hebbben?.. 5 tellen later zegt ze er geen gedult voor te hebben

sorry dat ik er geen caps bij doe....maar daar ben ik gewoon niet goed in
pi_41705749
hilde marcia marlies en nog wat andere hebben het over de exit van vanavond....hilde denkt dat ze eruit gaat..ze zegt als er maar een rolstoel staat! ( het lijkt op een grapje , maar denk dat ze het meende)en iets over dat ze die koffer niet de trap op kan sjouwen..
( ff stukje gemist door de deurbel hier)
pi_41705855
semmi em mich zijn een spelletje aan het doen, mich maakt plaats voor marlies want blijkbaar kan ze het niet winnen, het zijn een soort kaartjes die ze gooien...het lijkt op knikkeren
hilde ligt met d'r ogen dicht op een bank...rik en milica ook
pi_41706348
tijn ligt op de bank, mon ligt valk naast hem ze hebben handje vast en tijn aait door haar haar..sem em mich liggen ook samen, en duwt zijn voet bij mon onder haar neus..
er is een gesprek gaande tussen E10, sab,marcia, en ik hoor nog wat stemmen...het gesprek is voor mij niet te volgen
pi_41707093

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')