Ik wil alle pi's en quickquote en dat quickreply mag groterquote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
Y'all
Dat van gister, die kutvent.
Dat was ik samen met iemand anders, dus de ene keer was ik het wel en de andere keer niet..
EN WAAROM ZIT VERDOMME NIET DIEPI IN DIT TAKKE QUICK DING
quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
Hoeren.
quickquote is niet van fok zelf.quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil alle pi's en quickquote en dat quickreply mag groter
Ik heb rechten.quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jeetje niemand met rechten hier? Wordt tijd dat zelf eens mod wordt
Ja weet ik... Whoops pluginquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quickquote is niet van fok zelf.
Hoerenupdate
SOL heeft rechten, aanrecht en.quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jeetje niemand met rechten hier? Wordt tijd dat zelf eens mod wordt
quote:Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je hebt er nog minder dan ik!
quote:
dan ben ik ook tevreden denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil alle pi's en quickquote en dat quickreply mag groter
neequote:Op zondag 10 september 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
Ja, en nu ga ik slapen verdomme.
nog steeds niemand die dat gefixt heeft? Of loop je in elk topic te spammen over je nickname?quote:Op zondag 10 september 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn naam wat doe je
Ze willen het niet fixen! ik moet er maar aan wennenquote:Op zondag 10 september 2006 01:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nog steeds niemand die dat gefixt heeft? Of loop je in elk topic te spammen over je nickname?
Stomme kloot die je bent, had je je kunnen bedenkenquote:Op zondag 10 september 2006 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze willen het niet fixen! ik moet er maar aan wennen![]()
?quote:Op zondag 10 september 2006 01:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Stomme kloot die je bent, had je je kunnen bedenken![]()
Dat was in mei en sinds de update van vandaag heb ik die 3 puntjes....quote:Op zondag 10 september 2006 01:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen je je naam verzon.... ze pakken altijd diegene met de lange namen
quote:
Tjaaa, had dat eerder gezegdquote:Op zondag 10 september 2006 01:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We hebben die perfect girl al gehad..... Time 2 move onn
Dat heb ik ook al eerder gezegtquote:Op zondag 10 september 2006 01:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tjaaa, had dat eerder gezegd
Wat voor plaatje moet ik dan doen![]()
Komt door de updatequote:Op zondag 10 september 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kuttopic...maar jij bent wel jummie![]()
![]()
![]()
Ik zal eens gaan kijken voor iets nieuws danquote:Op zondag 10 september 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eerder gezegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |