gedaan vrijdagquote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou persoonlijk ff een dokter opzoeken!
een wat?quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef DDM het volgende:
Niet drinken. En naar een SEH gaan. Aangezien je huidige pijnmedicatie niet adequaat is.
Het schijnt (heb ik ook maar ergens gelezen hoor) dat je voor een niersteen veel moet drinken, maar juist als je er last van hebt nietquote:
ja idd ik hoorde ook al zoiets maar als ik dus veel gedronken heb gaat t wel totdat ik naar de wc ga dan verga ik weer van de pijn, maar ik weet wel waar dat t m in zit denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt (heb ik ook maar ergens gelezen hoor) dat je voor een niersteen veel moet drinken, maar juist als je er last van hebt niet.
oh ja thx, mja kunnen ze ook niet veel meer doen dan pijnstillers geven enige echte goeie oplossing is vergruizen mja duurt ffquote:
beter thee ofzo?quote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef DDM het volgende:
Bier is een fabel. Niet drinken. Ivm obstructie.
Ja klopt. Maar dan ben je wel (voorlopig) van de pijn afquote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oh ja thx, mja kunnen ze ook niet veel meer doen dan pijnstillers geven enige echte goeie oplossing is vergruizen mja duurt ff![]()
Haha nee even helemaal niets drinken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
beter thee ofzo?
zat pas aan mn 1e glas![]()
daar hoop ik ook op, ik las ook op een site dat ik glycerine moest nemen mja dat moet je bij de apotheek halen en die is nu dichtquote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan ben je wel (voorlopig) van de pijn afJe kan hem altijd nog zelf uitplassen.
ja joh uhh weet niet hoe t heet maar van dat doorzichtige soort van geleiquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef DDM het volgende:
Nee neem gewoon niets. Het is moeilijk, maar wel het beste
oh ja?! waar dan?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja minders heMaar je mag nu wel een kleurplaat uitzoeken
ahh thx nou ik heb geen idee hoe groot ie is maar heb wel soort van slank postuurquote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef Graftak72 het volgende:
Ligt er aan hoe groot de niersteen cq nierstenen zijn.
Afhankelijk daar van en soort lichaamsbouw moet je juist wel of niet drinken.
Opzich is bier een goed idee, sommige mensen moet juist daar veel van plassen.
Heb jij dit niet, zal ik het gewoon bij water enzo houden.
Ik heb het regelmatig gehad de afgelopen jaren.
En advies voor mij was nog altijd veel drinken. ( slank postuur + kleine niersteen )
En ja het voelt verdomt zeer... mocht je er lang last van houden.
En niet het gevoel hebben dat hij met het plassen er uit geplast wil worden.
Zou ik maar ffkes naar de dokter gaan voor een echo.
Nee je mag niet drinken tijdens een aanval. Hoe klein of hoe groot je ook bent. En hoe weet de patient nou hoe groot of klein dat steentje is. Je mag/moet veel drinken om nierstenen te vóórkomen. Dat is wat anders.quote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef Graftak72 het volgende:
Ligt er aan hoe groot de niersteen cq nierstenen zijn.
Afhankelijk daar van en soort lichaamsbouw moet je juist wel of niet drinken.
Opzich is bier een goed idee, sommige mensen moet juist daar veel van plassen.
Heb jij dit niet, zal ik het gewoon bij water enzo houden.
Ik heb het regelmatig gehad de afgelopen jaren.
En advies voor mij was nog altijd veel drinken. ( slank postuur + kleine niersteen )
En ja het voelt verdomt zeer... mocht je er lang last van houden.
En niet het gevoel hebben dat hij met het plassen er uit geplast wil worden.
Zou ik maar ffkes naar de dokter gaan voor een echo.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh thx nou ik heb geen idee hoe groot ie is maar heb wel soort van slank postuur![]()
vorige was 1 1/2 cm![]()
Het kruidenvrouwtje zegt: De drie B's: Bier-Baralgin-Bachata.quote:auwes niersteen
tja misschien komt er wel kunst uit ..... wat er doorgaans uit mn lichaam is gekomen ziet erquote:Op zondag 10 september 2006 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan een beeldhouwer er nog wat moois van maken
Dat kunnen vrouwen goed hé?quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef donnahvh het volgende:
[..]
tja misschien komt er wel kunst uit ..... wat er doorgaans uit mn lichaam is gekomen ziet eruit igg
![]()
Johquote:Op zondag 10 september 2006 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Hey Printscreen je staat bovenin in de Top500 man
zoek t meer in de barende richtingquote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Nu heb ik uit betrouwebare bron vernomen dat vrouwen niet schijten, anders had ik zo mn vraagtekens gesteld bij die opmerking
Ik hoop dat je wat kan slapen sweetiequote:Op zondag 10 september 2006 01:02 schreef donnahvh het volgende:
[..]
zoek t meer in de barende richting![]()
mn niersteen en ik gaan poging tot slapen doen
als dat niet lukt ga ik hier checken naar meer tips
so bring them on!!!!
thx
en PSlove ya
ja haske fijn , nou weer iets andersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |