gedaan vrijdagquote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou persoonlijk ff een dokter opzoeken!
een wat?quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef DDM het volgende:
Niet drinken. En naar een SEH gaan. Aangezien je huidige pijnmedicatie niet adequaat is.
Het schijnt (heb ik ook maar ergens gelezen hoor) dat je voor een niersteen veel moet drinken, maar juist als je er last van hebt nietquote:
ja idd ik hoorde ook al zoiets maar als ik dus veel gedronken heb gaat t wel totdat ik naar de wc ga dan verga ik weer van de pijn, maar ik weet wel waar dat t m in zit denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt (heb ik ook maar ergens gelezen hoor) dat je voor een niersteen veel moet drinken, maar juist als je er last van hebt niet.
oh ja thx, mja kunnen ze ook niet veel meer doen dan pijnstillers geven enige echte goeie oplossing is vergruizen mja duurt ffquote:
beter thee ofzo?quote:Op zondag 10 september 2006 00:13 schreef DDM het volgende:
Bier is een fabel. Niet drinken. Ivm obstructie.
Ja klopt. Maar dan ben je wel (voorlopig) van de pijn afquote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
oh ja thx, mja kunnen ze ook niet veel meer doen dan pijnstillers geven enige echte goeie oplossing is vergruizen mja duurt ff![]()
Haha nee even helemaal niets drinken.quote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
beter thee ofzo?
zat pas aan mn 1e glas![]()
daar hoop ik ook op, ik las ook op een site dat ik glycerine moest nemen mja dat moet je bij de apotheek halen en die is nu dichtquote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan ben je wel (voorlopig) van de pijn afJe kan hem altijd nog zelf uitplassen.
ja joh uhh weet niet hoe t heet maar van dat doorzichtige soort van geleiquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef DDM het volgende:
Nee neem gewoon niets. Het is moeilijk, maar wel het beste
oh ja?! waar dan?quote:Op zondag 10 september 2006 00:22 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja minders heMaar je mag nu wel een kleurplaat uitzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |