Ik denk dat bb wel het deuntje gaat inzettenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
En ze gaan dit allemaal doen zonder muziek
Dat wordt geweldig dus
zekers....quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit Robbie Williams te kijken, live in Leeds, so it better be good MOULING BB ROUGE
Het groepje Egbert, Semih en Tijn is nog voordat het begonnen is al uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
BB haakt hier meteen in.
Wie gaat er naar de volgende ronde.
SMS ROUGE NAAR 4141 5euro per ontvangen bericht (u ontvangt maximaal 10 berichten)
SMS KAMPERS NAAR 4141 5euro per ontvangen bericht (u ontvangt maximaal 10 berichten)
U kunt ook bellen, 0909 4141 10euro per minuut (u blijft gemiddeld 30 minuten aan de lijn)
Veel drank zal er niet zijn volgens mij (ze hebben niet veel over)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef Papabear het volgende:
Nou, kom op met de voorstelling en de drank
Ja kwamen neit door de (vee) keuring, zijn de afvallers in de voorronde.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het groepje Egbert, Semih en Tijn is nog voordat het begonnen is al uitgeschakeld?
Oh ik hoop het echt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat bb wel het deuntje gaat inzetten
Met dank aan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel drank zal er niet zijn volgens mij (ze hebben niet veel over)
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Waar hangt Tijn eigenlijk uit? Weer op bed?
Ben het er he-le-maal mee eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja kwamen neit door de (vee) keuring, zijn de afvallers in de voorronde.
Shit Happens meid.
Tijn doet mee met de acrobaten-act.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Ze krijgen drank van BB, morgen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef arneaux het volgende:
Maar als ze nu gaan zuipen, is er morgen niks meer over voor het afscheidsfeestje. Nu gun ik die weggaan ook helemaal niets, daar niet van.
Adriaantjuhquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijn doet mee met de acrobaten-act.
Eten en drank wordt geleverd door BB morgen ...staat ergens op de Talpa sitequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze krijgen drank van BB, morgen...![]()
![]()
Maak maar een poll.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben het er he-le-maal mee eens![]()
Is er al een poll, rouge of kampers?![]()
Die geeft net zijn nieuwe vriendin een kadootjequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Komt natuurlijk ook door het afscheidsdiner (Was vorig jaar hetzelfde)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef BBoon het volgende:
[..]
Eten en drank wordt geleverd door BB morgen ...staat ergens op de Talpa site
O das wel netjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
staat ie volgens mij 24 uur per dag al.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:18 schreef pullup het volgende:
Egbert denkt dat ie voor lul staat.
Hoe komt ie erbij![]()
Die denkt alleen maar alleen aan de uitzending of het wel kan voor 19.00 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:18 schreef pullup het volgende:
Egbert denkt dat ie voor lul staat.
Hoe komt ie erbij![]()
Wie wint de talentenjacht?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maak maar een poll.
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/
Rasechte homo'squote:Op zaterdag 9 september 2006 23:15 schreef GeerenGoor het volgende:
die kampers zien er uit zeg.......![]()
Nee vooral niet kijken...quote:
dat ligt wel in de lijn der verwachtingquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
hopelijk eindigt dit in een orgie
hahah dacht ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef wolferl het volgende:
Tijn is onze verleng stuk in BB huis.
Wij denken/schrijven, hij zegt het.
Ja hij wilde de dildo van janine gebruiken maar die was al gebruiktquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
O god, Etiënne heeft die banaan in z'n broek gestopt.
Hoe diep kun je zinken, dat is écht basisschoolnivo...
Wat wil je het jongetje is 19... al deed ik niet zo op mijn 19equote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Had je iets anders verwacht van dat jochie dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik ook bang voor !quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
Er is veel te weinig drank volgens mij.
Jep, zei ik net ook...dus het wordt een nuchter feestjequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
Er is veel te weinig drank volgens mij.
Die wil graag een bel-quiz gaan presenteren...quote:
Heeft ie ook eens een avond een grote Laat die jongen tochquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van dat jochie dan?
Het is wel treffend dat hij zijn grootste onzekerheid zo in de groep blootgeeft.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van dat jochie dan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:24 schreef BBoon het volgende:
[..]
Heeft ie ook eens een avond een grote Laat die jongen toch![]()
Weet je dat, hoop je dat, of denk je dat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hij is nooit hoger gekomen dan dat niveau....quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
ja en zelfs 5 minuten later zit hij er nog inquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft wat opvulling in zijn broek gestopt. De dames willen even voelen omdat het toch niet echtis.
Tijn: "Dat zeg ik dan toch ook niet over Sabrinahaar borsten"
ja, zelfs Hilde knapt ervan op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:26 schreef Coraatje het volgende:
kan niet anders zeggen dan dat rik een dikke 10 verdient,hij verstaat wel zijn vak
Ja mag die jongen, hij is het ook niet gewend om zoiets groots in zijn broekje te hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:28 schreef miraculeus het volgende:
[..]
ja en zelfs 5 minuten later zit hij er nog in
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Erg charmant, Etienne. Weet je ook eens hoe dat voelt....Een lange.
HAHAH ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Mensen. Schreuw alstublieft niet zo. Ik heb een koptelefoon op.
Het wordt zodirect nog 10x erger als ze beginnen. En dan ws een uur lang.quote:
mag niemand weten dat je BB streams volgt....?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga Hilde spontaan Madam MikMak noemen.
Ik probeer t heel stil te houden inderdaad. Arneaux is ook gewoon een kloon.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
mag niemand weten dat je BB streams volgt....?![]()
Fijn is dat hè ! Ook als ze chips gaan malen !quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Heb gestemt voor de meidenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef Marrije het volgende:
Voor het begint nog wel ff stemmen he?
[POLL] Wie wint de talentenjacht?
Eerlijk is eerlijk. Ik moet haar voor geen meter maar ze ziet er fijn uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Millicia komt tevoorschijn en meteen springen E10 en Marcel binnen graaibereik. Bah bah bah.
Ja, Sabrina is ie al kwijt..... Nu begint de strijd met Jeroen om haar...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
Etiënne tegen Milicia :"En ik vind je nog steeds de mooiste vrouw die hier rondloopt!"
hahaha iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Fijn is dat hè ! Ook als ze chips gaan malen !![]()
![]()
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Coraatje het volgende:
zal bb er op inspelen met een beetje echte muziek?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde moet alleen nog een bezem tussen haar benen vasthouden
Ik denk van niet. Ik hoop van wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Coraatje het volgende:
Jeroen zal dan zeggen je krijgt er twee voor 1.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, Sabrina is ie al kwijt..... Nu begint de strijd met Jeroen om haar...
Tuurlijk.... Goed voor de kijkcijfers... zijn ze enthousiasterquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Coraatje het volgende:
sabrina kwijt ???? fill me in...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, Sabrina is ie al kwijt..... Nu begint de strijd met Jeroen om haar...
zou ze zo er uit zien na een wilde sex night???quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Millicia komt tevoorschijn en meteen springen E10 en Marcel binnen graaibereik. Bah bah bah.
Ik verwacht het wel... Moulin Rouge iig.... Hoop ik... denk ik...quote:
i copyquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..mijn hart..................................Hilde.............................
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Nostalgist het volgende:
Wat gaat Hilde trouwens doen ? Toiletjuffrouw spelen met een sherry in der hand ?
Ik ben benieuwd of Jeroen allemaal kan volgen, zoveel implusen tegelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen zal dan zeggen je krijgt er twee voor 1.
Nee, alsof ze uit The Flinstones komt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde lijkt op dat vrouwtje van de Meneer Kaktus show, maar dan bejaard.
Jeroen gaat het slim aanpakken, overal Ja op antwoorden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Jeroen allemaal kan volgen, zoveel implusen tegelijk.
Sinds de "Vol is vol "uitspraken trekt ze nauwelijks meer met hem op...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sabrina kwijt ???? fill me in...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen gaat het slim aanpakken, overal Ja op antwoorden.
aha was me nog niet opgevallen ,maar misschien als ik er op letquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sinds de "Vol is vol "uitspraken trekt ze nauwelijks meer met hem op...
We vinden het vast niet leuk maar we gaan wel kijken mopquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me heel erg af of ik dit leuk ga vinden... Moulin Rouge vast wel () , maar de rest
ja, je hebt heksen ....en HEKSENquote:
Zebra lieverd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef BBoon het volgende:
Jezus die tijger strepen van Hilde zijn dubbel op mijn scherm??? Bij jullie ook
ze had het ook met Tijn over " E10 en ik zochten elkaar eerst veel op in het begin "quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sinds de "Vol is vol "uitspraken trekt ze nauwelijks meer met hem op...
Dan neem ik een tic/colaquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
alles wat ik nu zeg kan me niet aangerekend worden want ik schenk mn eerste Bushmills in..
Hoeveel wijn heb jij op ?!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef BBoon het volgende:
Jezus die tijger strepen van Hilde zijn dubbel op mijn scherm??? Bij jullie ook
Santé.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
De smiley's staan wat hoger dan de letters opeens. Is dat de nieuwe fok?
Leedvermaak is toch ook mooiquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me heel erg af of ik dit leuk ga vinden... Moulin Rouge vast wel () , maar de rest
Ze gaan optreden!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef D.Rose het volgende:
*net voor het eerst vandaag de streams inschakelt
zijn de bewoners gedrogeerd?
Ik zit van schrik al aan mijn 2e Famous Grouse.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
alles wat ik nu zeg kan me niet aangerekend worden want ik schenk mn eerste Bushmills in..
Alles is een beetje door de war.... Je komt ook niet bij de laatste post terecht als je gepost hebt, maar bovenaan de pagina; als je IE gebruikt tenminste.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
De smiley's staan wat hoger dan de letters opeens. Is dat de nieuwe fok?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Coraatje het volgende:
lol binne pretje (hilde der haar = hoop lak ,dan met een dronke bui een sigaret aansteken ..woef) sorry![]()
Erg mooiquote:
ik neb een zee bra koequote:
Wat zijn we ook een stelletje alcholisten!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit van schrik al aan mijn 2e Famous Grouse.
Moest even het beeld van Hilde van mijn netvlies wegspoelen.
LIEVER NIETquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Hilde maakt ook 6 keer dezelfde grap.
Nou dan ga ik maar naar bed.
En Pfffffffff Het is zo warm in die jas. HIlde zeg nou gewoon eerlijk dat je naakt op de tafels wil dansen om zo de show te stelen.
Firefox. Tabbed browsing enzo. Roelt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles is een beetje door de war.... Je komt ook niet bij de laatste post terecht als je gepost hebt, maar bovenaan de pagina; als je IE gebruikt tenminste.
Er wordt hard aan gewerkt...
OT Gaat Rik meedansen met de girls ?
Ik gooi er ook nog 1 in...proostquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik neem nog een biertje !..... Proost![]()
![]()
wat ik begrepen heb heeft hij een jurk meegenomen ,en zie hem die nu nog niet aantrekken ...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef wolferl het volgende:
rik denkt ook:
Iedereen is verkleed, laat ik mijn alter ego uit de kast trekken.
Rikkelientje.
ja duurt wel lang zeg...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef Marrije het volgende:
Dadelijk nog een topic vol zonder optreden![]()
dat heb je uit mijn streamverslagquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde lijkt op dat vrouwtje van de Meneer Kaktus show, maar dan bejaard.
IE7 Tabbed browsing enzo. Roelt ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Firefox. Tabbed browsing enzo. Roelt.
eh... neequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Wie zit er nog meer express niet de streams van de 'organisatoren' te luisteren? Dat alles een verassing is. Ik schaam me.
Zijn we t nou een keer niet eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
IE7 Tabbed browsing enzo. Roelt ook.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef arneaux het volgende:
Ze moeten Rik een gezamelijk compliment geven. Een héle grote.
boeit dat zijn we der sneller vanafquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:48 schreef Bocaj het volgende:
E10 zit sigaren te inhaleren... dat is echt slecht!
zelf opnemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:46 schreef puntoortje het volgende:
wie gaat dit opnemen....moet me bedje in....maar wil dit niet missen
Maxthonquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
IE7 Tabbed browsing enzo. Roelt ook.
Die kotst vannacht de organen uit zijn lijf. Sigaren rook inhaleren is kotsen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:48 schreef Bocaj het volgende:
E10 zit sigaren te inhaleren... dat is echt slecht!
Het zou tijd worden ! Mijn drank is bijna op !! En nou moeten ze nog beginnen. @%*&@** !quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef BBoon het volgende:
EN LOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een beetje maar?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef intoyou het volgende:
ik vind etienne er een beetje homo uitzien...
Als ie ook nog zijn hersens uitkotst komen we ergensquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die kotst vannacht de organen uit zijn lijf. Sigaren rook inhaleren is kotsen.![]()
Het mannetje zat eerder op de avond te bluffen dat hij niet kon roken zonder te inhalerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die kotst vannacht de organen uit zijn lijf. Sigaren rook inhaleren is kotsen.![]()
en keel ontstekingquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Doe jij het ff dan..................quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
Marcia doet spreekbeurt middelbare school klas 2 style
Een wisselbekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Wat voor beker hebben ze?
Corectimundo.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:52 schreef intoyou het volgende:
wtf heeft etienne in zijn hand.. de dildo van sjaan?
Over de voordelen van Tabbed browsing zijn we het eens....quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zijn we t nou een keer niet eens![]()
Tis niet dat ze in studio 2, of 3 of whatever zitten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Lyza het volgende:
Wat een kleuterschoolniveau.
Zonder muziek.quote:
...heb niet zo een denderene verbinding!!!!...maar ze zijn al begonnen....dus ik blijf nog ff op...quote:
Zo zit ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |