abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:41:18 #1
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41658719
Volg je nu een studie?
Wat en waar?
ZIjn er nog veel verschillen tussen scholen? Heb je ervaring?

En is het een beetje interessant en weet je al wat je ermee wil gaan doen straks?

Vertel over jouw studie-richitng!

Ik wilde gewoon wat ideen opdoen. Want ik weet me god niet meer welke richingik op wil.
Ik ben dus eigenlijk een beetje benieuwd naar leuke of interessante studies..
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41658804
Ik studeer pedagogiek in Nijmegen.
Interessante studie. Zo interessant eigenlijk dat ik nog niet precies weet wat ik later wil gaan doen.
Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat als je zelf al het een en ander meegemaakt hebt in het leven, dat het niet altijd even makkelijk is om Pedagogiek te studeren...
pi_41658838
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal drie maal 'richting', notabene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft?
pi_41658876
Ik doe Europese Studies aan de Universiteit van Amsterdam.
Er zit veel verschillen tussen de scholen. In Leiden is het gericht op de Europese Unie, in Amsterdam is het gericht op Europa als regio (en dus meer geschiedenis/cultureel/politiek) en in Maastricht en Twente is het vooral bestuurskunde-achtig.

Ik vind het een leuke studie voor iemand die internationaal georiënteerd is. Ook de vrijheid is top, je kan namelijk veel verschillende trajecten en varianten kiezen. Zo kan je voor bijna elke Europese taal kiezen, economie (wat ik doe), rechten of geschiedenis.
pi_41658898
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef knowall het volgende:
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal drie maal 'richting', notabene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft?
Nee nee, deze
quote:
richingik
is afwijkend...
Maar goed, daar ging het topic niet over
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:00:10 #6
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41659395
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:43 schreef Kauki het volgende:
Ik studeer pedagogiek in Nijmegen.
Interessante studie. Zo interessant eigenlijk dat ik nog niet precies weet wat ik later wil gaan doen.
Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat als je zelf al het een en ander meegemaakt hebt in het leven, dat het niet altijd even makkelijk is om Pedagogiek te studeren...
O ?

helpt eigen ervaring dan niet bij inlevingsvermogen. of is dat juist de case?
Mmmm. Zat zelf ook wel te denken aan pedagogie maar ik vroeg me dus af wat je er allemaal wel niet mee kan.

Ik ken een mijsje dat in Nijmegen studeert. SPH doet ze ofzo. Samantha heet ze. Weet niet wat ze ervan vind tot nu toe.
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef knowall het volgende:
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal drie maal 'richting', notabene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft?
Sorry.
Ik kijk nooit wat ik typ. Ik typ snel ff wat en druk dan gelijk op 'Invoeren'
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:06:05 #7
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41659594
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik doe Europese Studies aan de Universiteit van Amsterdam.
Er zit veel verschillen tussen de scholen. In Leiden is het gericht op de Europese Unie, in Amsterdam is het gericht op Europa als regio (en dus meer geschiedenis/cultureel/politiek) en in Maastricht en Twente is het vooral bestuurskunde-achtig.

Ik vind het een leuke studie voor iemand die internationaal georiënteerd is. Ook de vrijheid is top, je kan namelijk veel verschillende trajecten en varianten kiezen. Zo kan je voor bijna elke Europese taal kiezen, economie (wat ik doe), rechten of geschiedenis.
Mijn broertje deed internationaal handel. Kreeg laatst naar horen zeggen een baan aangeboden door engels bv.
20.000 pond per maand ofzo. is niet misselijk
En het enige wattie hoeft te doen is met klanten gaan praten, eten, en golfen

Ik wil ook snel rijk worden... Maar wat?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41659597
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:00 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

O ?

helpt eigen ervaring dan niet bij inlevingsvermogen. of is dat juist de case?
Mmmm. Zat zelf ook wel te dneken aan pedagogiek. maar ik vroeg me dus af wat je er allemaal wl nit mee kan.

Ik ken een mijsje dat in Nijmegen studeert. SPH doet ze ofzo. Samantha heet ze. Weet niet wat ze ervan vind tot nu toe.
[..]

Sorry.
Ik kijk nooit wat ik typ. Ik typ snel ff wat en druk dan gelijk op 'Invoeren'
Eigen ervaring kan inderdaad helpen bij inlevingsvermogen enzo, maar soms is het ook echt confronterend. Ik denk dat dat een beetje afhankelijk is met in hoeverre je je eigen problemen hebt verwerkt.
SPH-mensen ken ik niet, aangezien ik op de RU rondloop en de SPH-mensen op de HAN. Ik zou ook zo niet kunnen zeggen wat voor verschillen er zijn tussen SPH op het HBO en pedagogiek op de uni.
Met mijn studie kan ik in ieder geval nog veel kanten op, ook omdat je nog de keuze hebt uit Leren&Ontwikkeling, Gezin&Gedrag en Onderwijskunde. Dat maakt het veld waarin je kunt werken natuurlijk vrij breed.

En wat betreft spellingsfouten: het is hier fok maar, het is geen examen waar je voor kunt zakken als je spellingsfouten maakt. Ik let ook eigenlijk niet op wat ik geschreven heb
pi_41670699
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Mijn broertje deed internationaal handel. Kreeg laatst naar horen zeggen een baan aangeboden door engels bv.
20.000 pond per maand ofzo. is niet misselijk
En het enige wattie hoeft te doen is met klanten gaan praten, eten, en golfen

Ik wil ook snel rijk worden... Maar wat?
20.000 pond per maand?

pi_41671438
Right, voor iets wat iedere aap kan. Sterker nog, wat een engelse aap nog beter kan?
pi_41671454
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Mijn broertje deed internationaal handel. Kreeg laatst naar horen zeggen een baan aangeboden door engels bv.
20.000 pond per maand ofzo. is niet misselijk
En het enige wattie hoeft te doen is met klanten gaan praten, eten, en golfen
Internationale handel met Colombia oid?
quote:
Ik wil ook snel rijk worden... Maar wat?
Cursus Nederlands om mee te beginnen?
pi_41678377
Ik studeer Criminologie aan de Universiteit Leiden. Erg interessant om te mechanismen te bekijken hoe mensen aan criminaliteit beginnen. Ik zit nu in Bachelor 3, en moet dus mijn scriptie dit jaar schrijven. Wel veel presenteren en in groepjes werken, maar dat is alleen maar gezellig. Daarnaast hebben we een zeer actieve studievereniging Corpus Delicti, waar ik veel plezier aan beleef. Ik wil uiteindelijk me meer gaan verdiepen in transnationale criminele organisaties en terrorisme. Volgend jaar wil ik stage gaan lopen bij of de AIVD of Europol in Den Haag. Al met al niet een verkeerd toekomstbeeld
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_41678891
Snel rijk willen we allemaal wel worden, maar dat is vaak of niet legaal of gewoon domweg saai werk, bijvoorbeeld accountancy.

Maar je kan natuurlijk ook kijken wat je leuk vond op de middelbare school, vond je biologie leuk, kan je bijvoorbeeld gewoon biologie studeren, of iets anders dat verwand is aan biologie, bijvoorbeeld geneeskunde of Biomedische Wetenschappen bijvoorbeeld.

Ik doe sinds dit jaar, wat dus al 1 week oud is biomedische wetenschappen. Ondanks dat ik geneeskunde wil doen, lijkt me dit ook een zeer leuk alternatief. Waarom? Omdat ik met biologie bezig ben en dat vond ik altijd leuk en interessant. Daarnaast kan je als je wil uiteindelijk onderzoek naar ziektes doen, waarmee je een hele hoop mensen kan helpen.
pi_41679180
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Mijn broertje deed internationaal handel. Kreeg laatst naar horen zeggen een baan aangeboden door engels bv.
20.000 pond per maand ofzo. is niet misselijk
En het enige wattie hoeft te doen is met klanten gaan praten, eten, en golfen

Ik wil ook snel rijk worden... Maar wat?
Niet met pedagogiek dus
  zondag 10 september 2006 @ 17:18:05 #15
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41679851
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:40 schreef Repeat het volgende:
Right, voor iets wat iedere aap kan. Sterker nog, wat een engelse aap nog beter kan?
nou mijn aap van een broertje heeft dus een mandarijns-chinese achtergrond.
en moet zaken-relaties opbouwen voor westerse bedrijven. Hij heeft zelfs aanbevelingen gehad van zijn ptoffessor
oid.
Maar dat heb ik ook maar van horen zeggen hoor. ik zie of spreek hem al jaren niet meer.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zondag 10 september 2006 @ 17:21:32 #16
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41679956
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:31 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik studeer Criminologie aan de Universiteit Leiden. Erg interessant om te mechanismen te bekijken hoe mensen aan criminaliteit beginnen. Ik zit nu in Bachelor 3, en moet dus mijn scriptie dit jaar schrijven. Wel veel presenteren en in groepjes alleen maar gezellig. Daarnaast hebben we een zeer actieve studievereniging Corpus Delicti, waar ik veel plezier aan beleef. Ik wil uiteindelijk me meer gaan verdiepen in transnationale criminele organisaties en terrorisme. Volgend jaar wil ik stage gaan lopen bij of de AIVD of Europol in Den Haag. Al met al niet een verkeerd toekomstbeeld
Interpol?????? Dat is idd. interessant.
En ik heb nog wel een tip voor je als je wilt weten waarom mensen aan criminaliteit beginnen.
Wees zelf een x crimineel. Dan weet je hoe het in me kaar steekt? Geen studie voor nodig?
Als je het krap hebt, of je doet het vooor de kick, of je ziet dat er znel geld valt te verdienen? Frustraties?
Of alle vier? Niet zo moeilijk.
"Corpus Delicti"
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zondag 10 september 2006 @ 17:27:17 #17
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41680132
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef Spyronius het volgende:
biomedische wetenschappen.Daarnaast kan je als je wil uiteindelijk onderzoek naar ziektes doen, waarmee je een hele hoop mensen kan helpen.
Ja dat is idd. ook jottem werk om te doen. HIV is zo interessant. Ik ken een gozer en die had er een heel verhaal over.
Hoe ingenieus dat virusje wel niet is. En dattie ie een 3d-animatie model moest construeren van hoe die virus te werk
ging enzo.
Zo bizar simpel en effectief.

Nou zat ik ook te denken aan ICT. Ik zie dus om mij heen dat mensen die een universitaire ICT opleiding achter
de rug hebben. Van begin af aan al met grote inkomensbedragen beginnen.
Ik ken dus een jongen, die doet programmeerwerk. En hij verdiend nu gewoon 2200 per maand.
En dat kan alleen maar stijgen ofzo.
Hij hoeft alleen maar op te dagen op zijn werk. Werkt in een groepje. En omdat hij moet wachten tot een team-lid
een opdracht afheeft zit hij gewoon 2-3 weken uit zijn neus te vreten. En dan 2200 per maand.

Ik vraag me welles af of werkgevers in de ICT, ICT-mensen en computers ed. niet erg overschatten?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41680196
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:18 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

nou mijn aap van een broertje heeft dus een mandarijns-chinese achtergrond.
en moet zaken-relaties opbouwen voor westerse bedrijven. Hij heeft zelfs aanbevelingen gehad van zijn ptoffessor
oid.
Maar dat heb ik ook maar van horen zeggen hoor. ik zie of spreek hem al jaren niet meer.
Volgens mij zijn er bijna een miljard mensen die Mandarijn spreken. Bijzonder zeg. En je moet wel een enorme *** zijn wil je geen aanbevelingen krijgen.

En als je zo nodig 20.000 pond per maand wilt verdienen, ga dan dezelfde studie doen als je broer. Eens kijken hoe erg het je tegen zal vallen.

Bovendien, je topictitel klopt van geen kanten. De vraag naar leuke / interessante studierichtingen is een andere vraag dan die naar studirichtingen waarmee je zo snel mogelijk rijk wordt. Die twee dingen hebben helemaal niks met elkaar te maken.
pi_41680226
ik doe logistiek en Technische vervoerskunde (HBO),leuke opleiding. Als je interesse heb in het gebied van transport en logistiek zeker aan te raden. Het is een kleinschalige opleiding met een klein aantal studenten,in tegenstelling tot Logistiek & economie.
bier
pi_41683284
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef Spyronius het volgende:
Snel rijk willen we allemaal wel worden, maar dat is vaak of niet legaal of gewoon domweg saai werk, bijvoorbeeld accountancy.
ik doe zelf accountancy op universitair niveau maar ik kan je zeggen dat het niet saai is. Als jij op de middelbare school wiskunde,economie en M&O de leukste vakken vond is het echt iets om over na te denken. Natuurlijk zitten er wat droge kutvakken bij, maar die heb je op elke opleiding wel. Het is wel iets moeilijker dan de gemiddelde economische of bedrijfskundige opleiding, maar eenmaal klaar dan heb je ook een diploma waar je echt wat aan hebt. Onthou wel dat je als accountant altijd nog een andere functie in het bedrijfsleven kan gaan vervullen, maar andersom niet.
pi_41683389
ik studeer grafische vormgeving aan kunstacademie Minerva in Groningen..
Maar aangezien het is mijn eerste jaar, dus heel veel kan ik je er nog niet over vertellen...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_41701582
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:00 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

O ?

helpt eigen ervaring dan niet bij inlevingsvermogen. of is dat juist de case?
Mmmm. Zat zelf ook wel te denken aan pedagogie maar ik vroeg me dus af wat je er allemaal wel niet mee kan.

Ik ken een mijsje dat in Nijmegen studeert. SPH doet ze ofzo. Samantha heet ze. Weet niet wat ze ervan vind tot nu toe.
oh god.. dat vrouwmensch heb ik al jaaaaren niet gezien
─_(º.0)_/─
pi_41702547
admin niv 4.
Maah valt el mee.
Liever bbl gedaan denk ik

groetjuhs
Haat is iets wat je niet kan omschrijven,
bij iedereen ligt dat anders.
pi_41704816
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Mijn broertje deed internationaal handel. Kreeg laatst naar horen zeggen een baan aangeboden door engels bv.
20.000 pond per maand ofzo. is niet misselijk
En het enige wattie hoeft te doen is met klanten gaan praten, eten, en golfen

Ik wil ook snel rijk worden... Maar wat?
Meen je dit nou serieus?

Waarom is de TT dan niet "studierichtingen waar je vet veel doekoes mee verdient"?

Ontopic: ik doe natuurkunde, da's vet tov en daar kun je later ook een boel doekoes mee verdienen
-
  maandag 11 september 2006 @ 14:15:15 #25
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41705590
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:41 schreef vamos1 het volgende:

[..]

oh god.. dat vrouwmensch heb ik al jaaaaren niet gezien
Ik zag er laatst op Reuring
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:47 schreef Haushofer het volgende:

Ontopic: ik doe natuurkunde, da's vet tov en daar kun je later ook een boel doekoes mee verdienen
Lijkt me erg zwaar. Ik ken een gozer (desmond), die heeft nu zijn eigen tech-bv. Hij deed natuurlundige-informatica.
Wat hij leerde is zo breed.
Maar ik ben niet goed in wiskunde noch natuurkunde. En eigenlijk vind ik het hele droge en saaie stof.
Electronica en programmeren is niks voor mij.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41709644
Ik studeer SPH in Zwolle

Leuke opleiding, in tegenstelling tot veel andere SPH opleidingen in het land hebben wij ook wel veel theorie, naast de praktische vakken als sport, spel, drama, ethiek, organisatiekunde enzo. Ik vind het een erg interessante opleiding, veel stages, je komt veel te weten over de verschillende doelgroepen, het is echt een hele brede opleiding waar je veel mee kunt
  maandag 11 september 2006 @ 17:39:51 #27
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41712115
Hai Sylvana.

Is SPH of SPW nou hetzelfde als Sociale-wetenschappen?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41712283
SPW= MBO= echt op de groep werken/leidster zijn
SPH= HBO= Op de groep werken, maar ook begeleiden van MBO-ers, rapporteren, behandelplannen opstellen, vergaderen
Sociale Wetenschap= WO= Rapporteren/behandelplannen opstellen/vergaderen

Dus SPW is het meest in de praktijk werken en met Sociale wetenschappen zit je dus vooral op kantoor, en SPH zit er tussenin

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 11-09-2006 17:55:37 ]
pi_41722232
Ik doe nu werktuigbouwkunde aan de TH Rijswijk na eerst een half jaartje WO te hebben gedaan. Tot nu toe echt 100% goede keuze geweest, echt een super goede school met zeer goed onderwijs. Hierna ga ik dan nog door voor master in werktuigbouwkunde aan de universiteit en dan ziet het er wel zonnig uit voor mij op de arbeidsmarkt, want er is een chronisch tekort aan werktuigbouwkundigen.
pi_41724281
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef Sylvana het volgende:
SPW= MBO= echt op de groep werken/leidster zijn
SPH= HBO= Op de groep werken, maar ook begeleiden van MBO-ers, rapporteren, behandelplannen opstellen, vergaderen
Sociale Wetenschap= WO= Rapporteren/behandelplannen opstellen/vergaderen

Dus SPW is het meest in de praktijk werken en met Sociale wetenschappen zit je dus vooral op kantoor, en SPH zit er tussenin
Ik denk eerder dat pedagogiek (wo) dichter in de buurt zit dan sociale wetenschappen, sociologie oid. Al overlappen ze natuurlijk wel.
pi_41724418
Ik studeer momenteel Software Technology, een masterstudie aan de Universiteit van Utrecht. Hiervoor heb ik een HBO opleiding in Breda gedaan, Technische Informatica.

Op het HBO voornamelijk de basis geleerd. Standaard programmeertalen, projecten structureren, en nog beetje groepswerk. De UU is nu veel meer gericht op het bijschaven van mijn kennisniveau. Ik had van het HBO het idee dat ze me geleerd hadden goed te lullen. Nu op de UU gaan ze me daadwerkelijk wat leren
Partyagenda;
Outdated....
pi_41724423
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:30 schreef Singa het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat pedagogiek (wo) dichter in de buurt zit dan sociale wetenschappen, sociologie oid. Al overlappen ze natuurlijk wel.
ja, al die opleidingen overlappen elkaar wel voor een gedeelte ja
pi_41735624
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:21 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Interpol?????? Dat is idd. interessant.
En ik heb nog wel een tip voor je als je wilt weten waarom mensen aan criminaliteit beginnen.
Wees zelf een x crimineel. Dan weet je hoe het in me kaar steekt? Geen studie voor nodig?
Als je het krap hebt, of je doet het vooor de kick, of je ziet dat er znel geld valt te verdienen? Frustraties?
Of alle vier? Niet zo moeilijk.
"Corpus Delicti"
Crimineel worden? Geen probleem! Toekomst vergeten? Ook geen probleem Ja ach, we bekijken het probleem vaak theoretisch, en ik zou graag een beetje meer praktijk zien. Want achter een bureau stof opdreunen is makkelijk, maar je moet het ook gezien hebben lijkt mij.

En o ja, Corpus Delicti, ik heb het niet verzonnen
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:37:23 #34
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41741765
[edit]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:39:55 #35
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41741840
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef frenkck het volgende:
Ik doe nu werktuigbouwkunde aan de TH Rijswijk na eerst een half jaartje WO te hebben gedaan. Tot nu toe echt 100% goede keuze geweest, echt een super goede school met zeer goed onderwijs. Hierna ga ik dan nog door voor master in werktuigbouwkunde aan de universiteit en dan ziet het er wel zonnig uit voor mij op de arbeidsmarkt, want er is een chronisch tekort aan werktuigbouwkundigen.
Ja dat schijnt ook interessant werk te zijn. Ik ken een jongen die 5 dagen in Duitsland zit vor een
vliegtuig-maatschappij. Hij test ontwerpen van het roer van een nieuw model-vliegtuig ofzo. Ingenieur dus.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41743100
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef frenkck het volgende:
Ik doe nu werktuigbouwkunde aan de TH Rijswijk na eerst een half jaartje WO te hebben gedaan. Tot nu toe echt 100% goede keuze geweest, echt een super goede school met zeer goed onderwijs. Hierna ga ik dan nog door voor master in werktuigbouwkunde aan de universiteit en dan ziet het er wel zonnig uit voor mij op de arbeidsmarkt, want er is een chronisch tekort aan werktuigbouwkundigen.
Hé, zit ik ook, 1e jaar TN.
pi_41744690
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:16 schreef Koewam het volgende:

[..]

Hé, zit ik ook, 1e jaar TN.
Dan zit je bij Wenze in de klas zeker? Goede vriend van me.
pi_41745235
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ja dat schijnt ook interessant werk te zijn. Ik ken een jongen die 5 dagen in Duitsland zit vor een
vliegtuig-maatschappij. Hij test ontwerpen van het roer van een nieuw model-vliegtuig ofzo. Ingenieur dus.
Niet om onaardig over te komen, maar volgens mij ken je bij elke opleiding wel iemand die wij tot nu toe hebben neergezet, dus waarom vraag je het die vrienden niet, die kunnen misschien nog wel een beter beeld geven dan wij hier op een forum.
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:43:28 #39
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41746022
Doe ik ook. En nog weet ik niet wat mij interessant lijkt.

Ik ken trouwens niemand die accountancy doet
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41749241
Wat is je vooropleiding eigenlijk? Want je kan je natuurlijk voorstellen dat je geen beta studies kan doen als je geen wiskunde/scheikunde/natuurkunde hebt gehad.
pi_41774902
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef frenkck het volgende:

[..]

Dan zit je bij Wenze in de klas zeker? Goede vriend van me.
Nooit van gehoord
  woensdag 13 september 2006 @ 19:44:00 #42
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_41779619
Ik doe Integrale Veiligheid

Je wordt opgeleid tot integraal veiligheidsdeskundige die veiligheidsvraagstukken dient te tackelen, erg leuke projecten tot nu toe gehad.

Nota schrijven voor probleemwijken, veiligheidsscans op Schiphol, ontruimingen organiseren etc etc.

In augustus ga ik stage lopen bij een groot camerabeveiligingsbedrijf die ook veel evenementenbeveiliging doet, zoals concerten in de Arena, Pinkpop, Lowlands, Rokskilde, Masters/DTM op Zandvoort etc etc etc.

Ik heb het echt gekozen omdat ik niet echt van wiskundige en economische dingen hou. Dus ben je geinteresseerd in politiek, maatschappelijke ontwikkelingen en de maatschappij zelf dan kan ik je deze opleiding aanraden.

Doe het overig in Den Bosch @ Avans Hogeschool
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_41803566
Dat is toevallig, ik doe namelijk ook integrale veiligheid in Den Bosch en het bevalt me goed tot nu toe. Nu in het 2e jaar begint het ook wat leuker te worden, eerste jaar was vrij algemeen.
pi_41823383
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef knowall het volgende:
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal drie maal 'richting', notabene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft?
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal driemaal 'richting', nota bene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft? -> de juiste versie.

Afijn, ik doe Rechten. Je moet er echt van houden, maar dat is volgens mij algemeen bekent.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:51:41 #45
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_41836351
Beroepsopleiding Fotografie in Breda.
En hierna maybe nog wat meer afstudeerrichtingen.
2de jaar nu, en ben EINDELIJK met de dingen bezig waar ik al heel lang bezig mee wilde zijn.
Naast de technische kant ook veel aandacht voor kunst, beeldvorming en individualisme.
Very happy met studie at last
(Wel particulier, dus redelijk prijzig... maar dat is gemiep)

Laatste huiswerkopdracht: Catwalk fotograferen van Very Cherry in Rotterdam

[ Bericht 1% gewijzigd door Rubber_Soul op 15-09-2006 20:06:29 ]
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:27:22 #46
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41842827
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:51 schreef Rubber_Soul het volgende:

Laatste huiswerkopdracht: Catwalk fotografen van Very Cherry in Rotterdam
Interview met catwalk fofografen of Catwalk Fotograferen???
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:30:17 #47
44906 merino
World of Sleepers
pi_41842962
Culturele Antropologie aan de UvA

Enorm leuke studie voor als je breede interresse hebt, voor veel openstaat en graag meer wilt weten van de wereld. Je moet wel beetje sociaal ingesteld zijn want dat ga je nodig hebben en een fascinatie voor andere culturen of een passie voor reizen is erg aangeraden.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:05:56 #48
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_41844042
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Interview met catwalk fofografen of Catwalk Fotograferen???
uhm ja, dat moest dus fotograferen zijn
pi_41851626
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef merino het volgende:
Culturele Antropologie aan de UvA

Enorm leuke studie voor als je breede interresse hebt, voor veel openstaat en graag meer wilt weten van de wereld. Je moet wel beetje sociaal ingesteld zijn want dat ga je nodig hebben en een fascinatie voor andere culturen of een passie voor reizen is erg aangeraden.
Vorig jaar hadden we een lerares van de UvA die culturele antropologie aan ons gaf. Spronk heette ze geloof ik. Leuk vak was het.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41920052
Ik studeer journalistiek aan de school voor journalistiek in Utrecht
Vind het zelf erg geslaagd, zit inmiddels al weer in het 4e jaar en loop op dit moment stage bij de Telegraaf. Je moet wel echt journalist willen worden en uiteraard is talent ook erg welkom. In ieder geval is het een veelzijdige studie, ligt een beetje aan welke kant je op wilt (TV, radio, internet, geschreven pers etc.)
Iedereen is uniek, behalve ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')