abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:41:18 #1
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41658719
Volg je nu een studie?
Wat en waar?
ZIjn er nog veel verschillen tussen scholen? Heb je ervaring?

En is het een beetje interessant en weet je al wat je ermee wil gaan doen straks?

Vertel over jouw studie-richitng!

Ik wilde gewoon wat ideen opdoen. Want ik weet me god niet meer welke richingik op wil.
Ik ben dus eigenlijk een beetje benieuwd naar leuke of interessante studies..
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41658804
Ik studeer pedagogiek in Nijmegen.
Interessante studie. Zo interessant eigenlijk dat ik nog niet precies weet wat ik later wil gaan doen.
Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat als je zelf al het een en ander meegemaakt hebt in het leven, dat het niet altijd even makkelijk is om Pedagogiek te studeren...
pi_41658838
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal drie maal 'richting', notabene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft?
pi_41658876
Ik doe Europese Studies aan de Universiteit van Amsterdam.
Er zit veel verschillen tussen de scholen. In Leiden is het gericht op de Europese Unie, in Amsterdam is het gericht op Europa als regio (en dus meer geschiedenis/cultureel/politiek) en in Maastricht en Twente is het vooral bestuurskunde-achtig.

Ik vind het een leuke studie voor iemand die internationaal georiënteerd is. Ook de vrijheid is top, je kan namelijk veel verschillende trajecten en varianten kiezen. Zo kan je voor bijna elke Europese taal kiezen, economie (wat ik doe), rechten of geschiedenis.
pi_41658898
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef knowall het volgende:
Ben je je ervan bewust dat je in de TT en de OP in totaal drie maal 'richting', notabene op exact dezelfde wijze, verkeerd schrijft?
Nee nee, deze
quote:
richingik
is afwijkend...
Maar goed, daar ging het topic niet over