Heb het gevoel dat ik nogal naar de bekende weg aan het vragen ben :') , maar eigenwijs als ik ben........;) ik vroeg mij het volgende af...
De situatie is als volgt.. Ik ben een tijdje geleden verhuisd naar een andere studentenkamer. Vanwege een last-minute vakantie vlak na de datum waarop ik met al mijn spullen uit mijn vorige huis moest, is alles een beetje hectisch gegaan. Heb alle spullen op de nieuwe kamer gedumpt, en heb ze in elkaar gezet toen ik terug was. Heb toen dus niet de vloerbedekking vervangen, omdat ik er in de eerste plaats geen tijd voor had, en ik in de tweede plaats dacht ik dat ik hem wel oke vond... ik was toen al erg blij met de kamer omdat het mijn inziens een vooruitgang is op waarop ik eerst woonde... Het leek mij een snelle en goedkope oplossing :')
Nu woon ik er een tijdje en begint de kleur die ik absoluut niet zelf gekozen zou hebben mij toch wel tegen te staan, en tot overmaat van ramp
![]()
zit er ook nog eens een vlek in die ik er niet uit krijg.
![]()
Heb nagedacht over kleedjes neerleggen, maar eigenlijk wil ik toch liever een hele nieuwe vloerbedekking.
MAAR:
*Omdat ik een eigen verdieping heb zal al mijn stuff weer de trap af moeten wanneer ik de hele kamer leeg wil hebben.
Dit is eigenlijk geen optie voor mij.. Dat betekend al het meubulair uit elkaar halen en de trap op en af tillen. (Geloof me dit is geen easy trappetje om dat soort toeren op uit te halen
![]()
)
Nu is mijn vraag : kan je ook vloerbedekking leggen wanneer je het meubulair zo veel mogelijk naar 1 kant brengt, de vloerbedekking aan de andere kant legt, de spullen terug verplaatst op de al gelegde vloerbedekking, en zo verder gaan met de andere kant?? Opzich heb ik veel 'open ruimte' in mijn kamer... Of ben ik nu heel erg creatief maar niet realistisch aan het zijn??
Met wat vriendinnen was ik het er over eens dat het wel moest kunnen, maargoed.. ik durf nog wel toe te geven dat dat niet bepaald klusbabes zijn...
Dan de tweede vraag..als dat al uberhaupt zou kunnen, dan moet het natuurlijk wel mogelijk zijn het kleed over het oude kleed heen te leggen?
Ik dacht eerst aan "vloertegels", maar die mogen dan weer niet op vloerbedekking gelegd worden,zei de meneer van de bouwmarkt..
Wat raden jullie mij aan/
![]()
Of moet ik k het gewoon opgeven en me er bij neerleggen dat als ik niet al mijn meubels demonteer en een verdieping lager neerzet, er gewoon geen nieuwe vloerbedekking voor mij in zit
![]()
??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."