abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41656214
Heb ik eerst internet van Tiscali op hun eigen netwerk, ga ik verhuizen, kunnen ze dat internet niet leveren daar, moet ik gedwongen overstappen op Tiscali via KPN veel langzamer en kutter en duurder, en het duurde nog 8 weken in totaal ook zonder internet

2 maanden daarna moest ik gedwongen (en automatisch) overstappen naar Planet omdat Tiscali geen adsl via KPN meer wou leveren, weer een paar dagen geen internet

Nu heeft Tiscali opdracht gegeven de lijn af te sluiten omdat mijn jaarcontract af was gelopen, terwijl ik al bij Planet zit. Tiscali en Planet gebeld natuurlijk, "sorry, foutje we sluiten u opnieuw aan, duurt wel 2 weken hoor", WEER 2 weken geen internet

Nu, 3 weken verder, nog steeds geen internet. Planet gebeld. "Oh sorry, ja we hadden nog geen bevestiging gehad, dus we hebben nog niks aangesloten, ja we gaan het nu regelen, duurt minimaal 2 weken hoor." WEER 2 weken geen internet.

Tiscali
KPN
Planet

Tijd voor UPC
Powered by Gentoo
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:13:58 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41656258
Kijk je wel uit met uploaden bij UPC
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_41656276
2 Weken door hun fout ? Sorry, maar bij mij komen ze daar niet mee weg hoor !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41656290
en weer 2 weken geen prOnsites kijken
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_41656311
Wat ben jij een makke hond zeg. 2 weken? Ik was allang in de auto gesprongen naar hun hoofdbureau.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41656399
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:14 schreef elcastel het volgende:
2 Weken door hun fout ? Sorry, maar bij mij komen ze daar niet mee weg hoor !
kheb wel elke keer financiële compensatie gehad, maar daar zit ik niet op te wachten. Aan 200 euro bij elkaar heb ik niks, die 15 weken bij elkaar mét internet wel...
Powered by Gentoo
pi_41656459
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:17 schreef meranto het volgende:
kheb wel elke keer financiële compensatie gehad, maar daar zit ik niet op te wachten. Aan 100 euro bij elkaar heb ik niks, die 15 weken bij elkaar mét internet wel...
Financiële compensatie me ballen, je vroeg om internet, niet om korting. Met een beetje druk en handigheid is het veeeeel sneller voor elkaar, volgens mij heb je gewoon alles geslikt voor zoete koek.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:46:01 #8
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41661085
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

Financiële compensatie me ballen, je vroeg om internet, niet om korting. Met een beetje druk en handigheid is het veeeeel sneller voor elkaar, volgens mij heb je gewoon alles geslikt voor zoete koek.
Er zijn idd altijd escalatieafdelingen.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41860778
Misschien een oplossing :
quote:
DEN HAAG (ANP-AFX) - KPN neemt de Nederlandse tak van internetprovider Tiscali over. KPN betaalt 255 miljoen euro voor het bedrijfsonderdeel. Dat heeft het telecomconcern vrijdag nabeurs bekendgemaakt.
DFT
pi_41862208
Veel te lang topic om te lezen
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:34:40 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_41862276
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:30 schreef JohanDaButcher het volgende:
Veel te lang topic om te lezen
Reageer dan niet. Of denk je dat we jouw reactie's lezen?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_41862336
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Reageer dan niet. Of denk je dat we jouw reactie's lezen?
Ja, want die zijn niet te lang
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_41862447
Wie neemt er zowieso ADSL
:-)
pi_41862646
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef twetwe het volgende:
Wie neemt er zowieso ADSL
Nou inderdaad, doe mij maar 56k6.
pi_41865585
Ach, Tiscali heeft zonder pardon ¤ 9,95 bovenop mijn huidige abbonnementskosten gepleurd.
Dit omdat ik geen KPN abonnement meer zou hebben, maar dat heb ik nooit gehad, dus ik snap echt niet hoe ze daarbij komen.

Dus dat wordt ff naar tiscali ouwehoeren
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:39:24 #16
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41865608
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:12 schreef meranto het volgende:
Tijd voor UPC
Van de regen in de drup noemen ze dat toch?
pi_41865708
KPN is ouderwets!

ik woon nog geen 20 meter van Amsterdam af jawel de HOOFDSTAD van NL en ik kan geen snellere ADSL verbinding krijgen dan 4Mbit

DIEP TRIEST KPN!!!

Ik zat/zit erg te denken om over te gaan naar een kabelprovider (UPC) maar aangezien die klantgegevens doorspelen heb ik me bedacht..

Jammer UPC anders hadden jullie weer een klantje erbij gehad

DIEP TRIEST UPC!!!

weet iemand wat ik nu nog voor mogelijkheden heb? ik wil best wel betalen voor een knappe verbinding daar ligt het niet aan.
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:00:29 #18
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41866000
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef Jonathon het volgende:
KPN is ouderwets!

ik woon nog geen 20 meter van Amsterdam af jawel de HOOFDSTAD van NL en ik kan geen snellere ADSL verbinding krijgen dan 4Mbit

DIEP TRIEST KPN!!!

Ik zat/zit erg te denken om over te gaan naar een kabelprovider (UPC) maar aangezien die klantgegevens doorspelen heb ik me bedacht..

Jammer UPC anders hadden jullie weer een klantje erbij gehad

DIEP TRIEST UPC!!!

weet iemand wat ik nu nog voor mogelijkheden heb? ik wil best wel betalen voor een knappe verbinding daar ligt het niet aan.
Ik denk dat 'r niet echt veel voor jou overblijft dan... Satelliet internet?
Waren ze in Adam niet zo'n glasvezel netwerk aan het aanleggen?
Ik zit zelf trouwens ook bij KPN (HetNet) nooit problemen mee eigenlijk, en als ik op de kabel moest dan hebben we Multikabel ook een degelijke organisatie.
pi_41866243
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef Jonathon het volgende:
KPN is ouderwets!

DIEP TRIEST KPN!!!
Lullig voor je maar die 20 meter zal dan gewoon niet kloppen. Of dat is dan iig niet de afstand tot de dichtstbijzijnde telefooncentrale. Als je dsl aanvraagt dan gaat KPN niet af op afstandinformatie maar doen ze o.a. een weerstandsmeting van jouw lijn zelf en die info is bepalend. Denk je nou echt dat KPN zich bewust in de vingers zou snijden door jou expres geen snelle verbinding te leveren als ze die zonder problemen wel zouden kunnen leveren? Ze zouden pas dom zijn als ze die snellere verbinding wel zouden leveren, tegen beter weten in, en jij elke dag aan de telefoon hangt omdat je een gare brakke verbinding hebt.
Unox, the worst operating system.
pi_41866248
quote:
zaterdag 16 september 2006 18:00[/url] schreef Tellorian het volgende:

Ik denk dat 'r niet echt veel voor jou overblijft dan... Satelliet internet?
100 euro in de maand, geen email adressen, alleen downloaden niet uploaden....
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:13:51 #21
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41866321
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef JimDavis het volgende:

[..]

100 euro in de maand, de tering!
Geen mail adressen, kan je mee leven... GMail en dat soort toko's.
Alleen downloaden , uploaden lijkt mij toch een belangrijk deel van je internet ervaring...

Jammer dat KPN niks goeds voor je kan leveren, of dat je niet in MK gebied woont.
pi_41866341
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Neem een huurlijn! Kost een zak geld maar dan heb je ook wat! Symmetrische up/download, gegarandeerde doorvoer en bandbreedte, geen overboeking, ping van minder dan een ms... da's lekker met gamen hoor!
Unox, the worst operating system.
pi_41866371
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Tellorian het volgende:

[..]

100 euro in de maand, de tering!
Geen mail adressen, kan je mee leven... GMail en dat soort toko's.
Alleen downloaden , uploaden lijkt mij toch een belangrijk deel van je internet ervaring...

Jammer dat KPN niks goeds voor je kan leveren, of dat je niet in MK gebied woont.
Geen traceerbaar ip-adres
pi_41866394
Hmmz ik ben eigelijk best blij met mijn HetNet Wel een Fair Use Policy maar ik kom wel over de 20gig in de maand en ik hoor nooit wat. Uploadsnelheid is alleen tivustraag, maar voor de rest wel relaxt

Enneh, je hebt toch wel buren met onbeveiligde draadloze netwerken?

Owja, upc
pi_41866650
Ik snap het gezeik over KPN wel hoor, ze zijn niet de goedkoopste, er valt het meest over te zeiken (de grootste hè) enzovoorts. Voor mij zijn de redenen dat ik sinds ik het heb (xs4all sinds 2001) geen noemenswaardige storing heb gehad (hiervoor Casema en dat was een drama), geen gedoe met betalingen heb gehad en inmiddels talloze upgrades heb ondergaan zonder bijbetaling. Sterker nog, ik heb ooit korting gekregen, een euro of 10 per maand en ik weet niet meer waarom dat was.

Kortom, het is stabiel, voor mij snel genoeg, ik kan er van op aan dat ze regelmatig blijven upgraden en alle afhandeling gaat me voor de wind. Al hoor ik ook soms dat anderen die ervaring niet hebben.

Btw van KPN weet ik wel dat ze van alle providers zich het minste richten op 'de krenten uit de pap', UPC en Casema en anderen zullen niet zo snel een aansluiting leveren in een willekeurig gat. KPN heeft dit wél als doelstelling, al zullen er natuurlijk altijd mensen buiten de boot vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')