kheb wel elke keer financiële compensatie gehad, maar daar zit ik niet op te wachten. Aan 200 euro bij elkaar heb ik niks, die 15 weken bij elkaar mét internet wel...quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:14 schreef elcastel het volgende:
2 Weken door hun fout ? Sorry, maar bij mij komen ze daar niet mee weg hoor !
Financiële compensatie me ballen, je vroeg om internet, niet om korting. Met een beetje druk en handigheid is het veeeeel sneller voor elkaar, volgens mij heb je gewoon alles geslikt voor zoete koek.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:17 schreef meranto het volgende:
kheb wel elke keer financiële compensatie gehad, maar daar zit ik niet op te wachten. Aan 100 euro bij elkaar heb ik niks, die 15 weken bij elkaar mét internet wel...
Er zijn idd altijd escalatieafdelingen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Financiële compensatie me ballen, je vroeg om internet, niet om korting. Met een beetje druk en handigheid is het veeeeel sneller voor elkaar, volgens mij heb je gewoon alles geslikt voor zoete koek.
DFTquote:DEN HAAG (ANP-AFX) - KPN neemt de Nederlandse tak van internetprovider Tiscali over. KPN betaalt 255 miljoen euro voor het bedrijfsonderdeel. Dat heeft het telecomconcern vrijdag nabeurs bekendgemaakt.
Reageer dan niet. Of denk je dat we jouw reactie's lezen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:30 schreef JohanDaButcher het volgende:
Veel te lang topic om te lezen
Ja, want die zijn niet te langquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Of denk je dat we jouw reactie's lezen?
Nou inderdaad, doe mij maar 56k6.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:42 schreef twetwe het volgende:
Wie neemt er zowieso ADSL
Ik denk dat 'r niet echt veel voor jou overblijft dan... Satelliet internet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef Jonathon het volgende:
KPN is ouderwets!
ik woon nog geen 20 meter van Amsterdam af jawel de HOOFDSTAD van NL en ik kan geen snellere ADSL verbinding krijgen dan 4Mbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIEP TRIEST KPN!!!
Ik zat/zit erg te denken om over te gaan naar een kabelprovider (UPC) maar aangezien die klantgegevens doorspelen heb ik me bedacht..
Jammer UPC anders hadden jullie weer een klantje erbij gehad
DIEP TRIEST UPC!!!
weet iemand wat ik nu nog voor mogelijkheden heb? ik wil best wel betalen voor een knappe verbinding daar ligt het niet aan.
Lullig voor je maar die 20 meter zal dan gewoon niet kloppen. Of dat is dan iig niet de afstand tot de dichtstbijzijnde telefooncentrale. Als je dsl aanvraagt dan gaat KPN niet af op afstandinformatie maar doen ze o.a. een weerstandsmeting van jouw lijn zelf en die info is bepalend. Denk je nou echt dat KPN zich bewust in de vingers zou snijden door jou expres geen snelle verbinding te leveren als ze die zonder problemen wel zouden kunnen leveren? Ze zouden pas dom zijn als ze die snellere verbinding wel zouden leveren, tegen beter weten in, en jij elke dag aan de telefoon hangt omdat je een gare brakke verbinding hebt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef Jonathon het volgende:
KPN is ouderwets!
ik woon nog geen 20 meter van Amsterdam af jawel de HOOFDSTAD van NL en ik kan geen snellere ADSL verbinding krijgen dan 4Mbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIEP TRIEST KPN!!!
100 euro in de maand, geen email adressen, alleen downloaden niet uploaden....quote:zaterdag 16 september 2006 18:00[/url] schreef Tellorian het volgende:
Ik denk dat 'r niet echt veel voor jou overblijft dan... Satelliet internet?
100 euro in de maand, de tering!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef JimDavis het volgende:
[..]
100 euro in de maand, geen email adressen, alleen downloaden niet uploaden....![]()
Neem een huurlijn! Kost een zak geld maar dan heb je ook wat! Symmetrische up/download, gegarandeerde doorvoer en bandbreedte, geen overboeking, ping van minder dan een ms... da's lekker met gamen hoor!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef JimDavis het volgende:
[..]
100 euro in de maand, geen email adressen, alleen downloaden niet uploaden....![]()
Geen traceerbaar ip-adresquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Tellorian het volgende:
[..]
100 euro in de maand, de tering!
Geen mail adressen, kan je mee leven... GMail en dat soort toko's.
Alleen downloaden, uploaden lijkt mij toch een belangrijk deel van je internet ervaring...
Jammer dat KPN niks goeds voor je kan leveren, of dat je niet in MK gebied woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |