En daarom minder erg?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef seto het volgende:
Dit is al vet oud yo.
Nou, het jochie heeft er ook echt lol inquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:59 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha dat doen die lui gewoon om een paar knaken te verdienen.![]()
Jongetje legt z'n arm op de weg en een auto rijdt er per ongeluk over heen. Een radioverslaggever met mic interviewt het slachtoffer ter plaatse. Schande dat 'ie de ambulance niet eerst beltquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef Robbiej het volgende:
samenvatting? ik wil niet kijken. dit soort plaatjes blijven me een hele tijd dwars zitten...
Is dat zo vreemd?quote:
Klein ventje op de grond voor een auto.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef Robbiej het volgende:
samenvatting? ik wil niet kijken. dit soort plaatjes blijven me een hele tijd dwars zitten...
Inderdaad, dag in en dag uit heb ik last van die kutmensen daar.....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Agorias het volgende:
Ik blijf erbij dat ze daar een grote atoombom neer moeten gooien, zal voor een hoop minder problemen in de wereld zorgen.
mee eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, dag in en dag uit heb ik last van die kutmensen daar.....
De ouders ook? damn ik wist niet dat jij zo opvoedkundig was aangelegd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Moeten ze hier ook es doen !
Maar dan 12 jaar en ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |