Als dat hier in NL zou gebeuren, dan zou zo'n ploeg volgens mij nooit meer voetballen, of in ieder geval 3 seizoenen zonder publiek....quote:Op woensdag 8 november 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Na de wedstrijd zijn overigens in totaal 8 agenten neergestoken....
Je kan NL niet met Italie vergelijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als dat hier in NL zou gebeuren, dan zou zo'n ploeg volgens mij nooit meer voetballen, of in ieder geval 3 seizoenen zonder publiek....
Tel de vlaggen eens. En dit is maar een klein gedeelte. Zoveel mensen die zoveel moeite hebben gestoken in zoveel bandieri... en dit is slechts LAZIO.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
die foto met ajax bekerfinale in mei was het toch wel zo rood-wit
Ultrà dus. Nog nooit gezien helaas. De Engelse welquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
Ik meen me ook een film over Italiaanse Ultras te herinneren. Jaar of 10-15 geleden. Iemand die weet welke film ik bedoel?
De 1-0 van Nedved had nooit geteld mogen worden, ging overduidelijk gevaarlijk spel (gestrekt been en te hoog) aan vooraf bij z'n interceptie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
En Juve wint weer, 2-0 tegen Pescara. Genoa gelijk (1-1), uit tegen Albinoleffe en verliest de koppositie. Deze is overgenomen door Piacenza na een nipte 3-2 overwinning tegen Lecce. Juve staat nu op de derde plek met slechts 2 punten achterstand op de koploper.
Zijn allereerste rode kaart ooit. Maar wel een terechte. Hij protesteerde ook niet, was gewoon een noodgreep.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Juve met 10 man door een rode kaart van Buffon na 25min.
Spannende competitie, hopen dat Napoli dit volhoudt, al ben ik bang dat ze Juventus niet voorblijven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:28 schreef DIGGER het volgende:
De stand is nu wel apart, slechts 3 punten scheidden de 1e 10, slechts 5 punten scheidden de 1e 13:
Napoli 22
Piacenza 22
Juventus 21
Rimini 21
Genoa 21
Cesena 21
Mantova 20
Triestina 19
Bologna 19
Brescia 19
Bari 17
Albinoleffe 17
Frosinone 17
Spezia 15
Lecce 14
Treviso 14
Crotone 12
Modena 11
Verona 10
Vicenza 4
Pescara 4
Arezzo -1
Komend weekend is het o.a. Bologna - Genoa, Bari - Triestina, Piacenza - Albinoleffe, Cesena - Rimini en Frosinone - Mantova. Genoeg van de goed geklasseerde clubs ontmoeten elkaar dus.
Napoli heeft het op papier makkelijk uit tegen Pescara, Juve ontvangt Lecce.
Onderin ook een belangrijke voor degradatie: Vicenza - Arezzo
Echt een bloedmooie vrije trap, vanop een kleine 30 meter, iets aan de rechterkant van de speelhelft met een hele harde mooie curve zo in de linker kruising.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:40 schreef dndiek het volgende:
Inmiddels 2-1 Juve door de tweede goal van Bojinov
Die was inderdaad erg gemeen. Terecht rood natuurlijkquote:
YAHTZEE!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_caPqPOzFzs&eurl=
Let op die tackle na 52 seconden.
quote:Op maandag 27 november 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Ging duidelijk voor de bal, beetje zwaar gestraft dus.
Sarcasme.quote:
Materazzi-wannabe...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:30 schreef DIGGER het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_caPqPOzFzs&eurl=
Let op die tackle na 52 seconden.
Stadion is uitverkocht, er kan geen muis meer bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:05 schreef zjroentje het volgende:
Genoa - Juve vandaag ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |