Dan ga je gewoon in Drenthe naar een concert.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
"Hoe laat gaat de laatste trein dan vanuit Amsterdam?"
"Euh, zal wel uurtje of half 1 zijn"
"Komt goed uit! Het concert is tot 12 uur"
WTF maak je me nou NS![]()
![]()
![]()
Amsterdam Groningen 23.20 > 2.20
WaaromWaarom woon ik in dit tiefus stuk van Nederland
![]()
![]()
NS![]()
True that.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Voor dit soort NS_situaties heb ik gewoon een vriend in Amsterdam wonen
Reuze handig, moet je ook doen, RenOp de NS kan je namelijk niet vertrouwen hoor.
Nja, daar moeten we maar op aan gaan denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Mjeh inderdaad lastig, auto van een kennis/familielid meegappen dan maar?
verhuizen misschien een optie? Groningenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
Mind the '....'quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef nsfw het volgende:
NIet zo miepen! Er gaat nooit een laatste trein! Een paar uur later gaat er toch weer één! Of stoppen ze met dat traject ofzo!
Hulie
Zoiets, of toch een auto zoekenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ga je toch amsterdam in totdat de eerste trein weer vertrekt
genoeg te doen, dunkt mequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ga je toch amsterdam in totdat de eerste trein weer vertrekt
Vrijdagen en zaterdagen kan het toch echt wel rendabel zijn, al is het om half 1 nog eentje ofzo, dat er een uur tussen zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:15 schreef Brembo het volgende:
Verwacht jij veeel treinverkeer om 2 uur s'nachts naar groningen toeDoe toch normaal, das totaaal niet rendabel...
Concert is 1 december, IOS in de HMHquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef linuxje het volgende:
www.ns.nl hebben ze uitgevonden zodat je ruim van te voren weet hoelaat de treinen rijdenniet boos op de conducteur worden :p
Euh.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef devv05 het volgende:
Je gaat toch zelf in zo'n uithoek van Nederland wonen. Dan moet je ook niet zeiken.
Ik wist dat ik het niet moest zeggenquote:
Nu nog hopen op 30 min vertraging en dan kunnen we het net afkijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:32 schreef PLAE@ het volgende:
ey vanaf Duivendrecht gaat ie om 23.36![]()
hmh.nl en heineken-music-hal.nl is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 19:36 schreef PLAE@ het volgende:
Zo hebben ze de HMH ineens naast centraal gezet?![]()
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
ja.
Volgens mij houden ze daar wel een beetje rekening mee bij concerten toch.
Nee of je moet van rennen houdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
ja.
Volgens mij houden ze daar wel een beetje rekening mee bij concerten toch.
een geoevende loper (ik woon bij duivendrecht) loopt echt niet vanaf duivendrecht naar de HMH binne 5 minuten. misschien als je heel erg hard rentquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:35 schreef PLAE@ het volgende:
wat nou nee. 5 minuutjes lopen.
Station bijlmer dan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een geoevende loper (ik woon bij duivendrecht) loopt echt niet vanaf duivendrecht naar de HMH binne 5 minuten. misschien als je heel erg hard rent
hmh is holywood music hallquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmh.nl en heineken-music-hal.nl is niet hetzelfdebeeetje verwarrend
Het stelt weinig voor iig. Ik loop het bijna nooit want ik ben lui. Pak standaard de metro.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een geoevende loper (ik woon bij duivendrecht) loopt echt niet vanaf duivendrecht naar de HMH binne 5 minuten. misschien als je heel erg hard rent
dat doe je idd binne 5 minuten en vanuit daar gaan metro's elke 10 minuten naar duivendrechtquote:
je meot behoorlijk omlopen als je van bijlmer naar duivendrecht wil lopen, of je moet over het spoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het stelt weinig voor iig. Ik loop het bijna nooit want ik ben lui. Pak standaard de metro.
over dat bruggetje naast de arena, langs strandvliet onder die pilaren door en je bent er.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je meot behoorlijk omlopen als je van bijlmer naar duivendrecht wil lopen, of je moet over het spoor
Ik welquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef PLAE@ het volgende:
2 minuten ofzo.
Heb je zulke korte beentjes?![]()
alleen is dat bruggetje sávonds dichtquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
over dat bruggetje naast de arena, langs strandvliet onder die pilaren door en je bent er.
wtf heb je het overquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen is dat bruggetje sávonds dicht
Ik vind IOS wel okay. Maar daar staat al dat het tot 0:00 duurt, dus dat word bivakeren in A'Dam en dan om 9 uur thuis en dan vást werken op zaterdag omdat het bijna sinterklaas isquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:47 schreef PLAE@ het volgende:
Maar naar wat voor concert ga je?
Meestal is het bij van die eendagsvliegen zo dat een concert echt niks voorstelt. Maarja bij de grotere artiesten met kapsones laten ze je meestal heel lang wachten voor ze beginnen
![]()
hoevaak ben jij daar om 24:00 geweestquote:
`quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoevaak ben jij daar om 24:00 geweest
goedkoop bastion hotel nemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind IOS wel okay. Maar daar staat al dat het tot 0:00 duurt, dus dat word bivakeren in A'Dam en dan om 9 uur thuis en dan vást werken op zaterdag omdat het bijna sinterklaas is![]()
Hmmm, bastion, ff zoeken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
een hostel ofzo hoeft geen drol te kosten. Zit er geloof ik eentje redelijk in de buurt![]()
nou, als ajax speelt en of er is weer eits in de amstedamse poort dan sluiten ze dat bruggetje afquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
`
zo vaakgeen idee welk bruggetje jij het over hebt maar ik kan er om 5 uur 's nachts nog gewoon over rijden
![]()
1st richting borgland, dan langs de weg, en voor de motorhome naar rechts via de busbaan naar duivendrecht? das echt geen 2 minutenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
Laat je nou maar niet bang maken door een local die zelf de kortste weg niet weet. Gewoon langs het Ajax Supportershome lopen en vanaf daar het brede fietspad volgen langs het spoor (dus nog niet odner het spoor doorgaan). Dan kom je ff later zo bij Duivendrecht uit.
Maar een goedkoop hotel lijkt me een strak plan. Of gewoon een auto.
je kan ook via de arena richting strandvliet en vanuit daar richting duivendrecht. alelen die bruh richting strandvliet station is meestal afgeslotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, als ajax speelt en of er is weer eits in de amstedamse poort dan sluiten ze dat bruggetje af
nee dat ging toch over station Bijlmer. En dat is nog om volgens mij. Gewoon langs het spoor lopen is toch t kortste?!quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
1st richting borgland, dan langs de weg, en voor de motorhome naar rechts via de busbaan naar duivendrecht? das echt geen 2 minuten
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Je hebt er 2 trouwens. Dat bruggetje dat aan de andere kant van t trainingsveld zit (dus echt naast t spoor/ die fietsenstalling) dat wordt wel eens afgesloten maar niet om 23.00quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan ook via de arena richting strandvliet en vanuit daar richting duivendrecht. alelen die bruh richting strandvliet station is meestal afgesloten
nee, daar loop je juist vanafquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee dat ging toch over station Bijlmer. En dat is nog om volgens mij. Gewoon langs het spoor lopen is toch t kortste?!
jawel hoor, meerdere keren gehad dat ik uit de pathe kwam om 00:30 en dat dat kut bruggetje was afgeslotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Je hebt er 2 trouwens. Dat bruggetje dat aan de andere kant van t trainingsveld zit (dus echt naast t spoor/ die fietsenstalling) dat wordt wel eens afgesloten maar niet om 23.00.
jij maakt er een heisa overquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:59 schreef PLAE@ het volgende:
jaja. Nou ben benieuwd of zich hier nog iemand meldt die hetzelfde gaat beweren.
Dat bruggetje hoef je niet eens over ook dus heel erg belangrijk![]()
ik geef haar me nummer wel, dan kan ze bij me slapen in duivendrechtquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:01 schreef PLAE@ het volgende:
Je hebt gelijk maar t is m'n standaard omschrijving voor iets wat niet ver is![]()
ja hem jaquote:
Tiefusquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:56 schreef donald_dick het volgende:
bastionhotel is trouwens 81 euro per nacht
w00t, dat helptquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef 16meter het volgende:
Er gaan nachttreinen van Amsterdam naar Utrecht Centraal
Ja, dan begint dat concert maar een uurtje eerder hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef BobbyB het volgende:
Dat probleem had ik inderdaad ook altijd en dan woon ik niet eens in Groningen. En dan durven ze vaak ook nog op de kaartjes te zetten "Kom met het openbaar vervoer" nou, ammehoela!! Veel mensen missen het einde van concerten door die kut tijden van NS.
misschien ken je daar wel iemand voor slaapplekkiequote:
We gaan met een groepje met 5.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
misschien ken je daar wel iemand voor slaapplekkie
Ik was laatst blij met vertraging op zwolle, daardoor kon ik netjes de aansluiting krijgen naar Groningenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
Ach ja, zelfs daar kun je niet van op aan.
Zo heb ik ook al eens op Den Bosch CS gestaan, op een vrijdagavond om half één, met 300 man. De laatste trein reed niet, een reden werd niet gegeven. Het was fucking december en ijskoud! Na een hoop stampij kwam om half twee een nieuwe trein aanrijden. Homo's.
Dan neem je lekker de autoquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
Vanaf amstersfoort is het ook nog de stoptrein
O men, het word steeds leuker
![]()
Dat terwijl je in 80 minuten (stevig door de polder heen racen) in de Arena parkeergarage bent![]()
2 stations op geen kilometer afstand?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:34 schreef Renesite het volgende:
ja, je had wel gelijk, duivendrecht![]()
[afbeelding]
zodat ik dan nog naar huis toe kan. die trein is hartstikke drukquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdagen en zaterdagen kan het toch echt wel rendabel zijn, al is het om half 1 nog eentje ofzo, dat er een uur tussen zit.
Hoezo is een trein naar het kutgat Amersfoort rendabel - eentje die om 20 voor 1 nog gaat? Wie woont daar?
Ik ken het probleem maatjequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
"Hoe laat gaat de laatste trein dan vanuit Amsterdam?"
"Euh, zal wel uurtje of half 1 zijn"
"Komt goed uit! Het concert is tot 12 uur"
WTF maak je me nou NS![]()
![]()
![]()
Amsterdam Groningen 23.20 > 2.20
![]()
![]()
NS![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 10:25 schreef Q. het volgende:
Verhuis gewoon naar een beschaafd ontwikkeld deel van het land.
Zeg dan gewoon niks, weet je wel.quote:Op zondag 10 september 2006 10:25 schreef Q. het volgende:
Verhuis gewoon naar een beschaafd deel van het land.
Half 1 is toch ook een mooie tijd?quote:Op zondag 10 september 2006 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je bent zelf in Groningen gaan wonen vent.![]()
Verwacht je nou echt dat de NS nachttreinen naar die kutprovinciestadjes 200 km verder op gaat inzetten?![]()
Ga gewoon stappen totdat de eerstvolgende trein vertrekt. Klaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |