Ah jij hebt het verkloot he!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:11 schreef ForzaMinardi het volgende:
Hier ook niks (Hengelo OV). Was net klaar met digitale TV installeren, doet hij het 5 min. is het weer over. Ik al denken dat ik weer eens zelf wat verkl**t had....
hehe heb je tenminste nog iets ... hier (hengelo ov) enkel tv hengelo ...quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:10 schreef Rnnz het volgende:
Ook hier nix.. behalve NL 1,2,3, The Box & Veronica.. vast nog wel een aantal maar verder dus niks.
Bwhehe en terecht, sue the bastards!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef Mark4282 het volgende:
Heino = out too... behalve RTV Raalte en SallandNet.. maar die worden lokaal toegevoegd. Er is iets goed mis bij Essent (@home). Er staan nu heel wat vrouwen van storingsmonteurs met eten dat koud wordt op tafel.
Alle mensen uit Hengelo mogen wel hierheen (Borne) komen om naar Southpark op The Box te kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier doet ook niks... ook Hengelo ov
JIJ DUS!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:11 schreef ForzaMinardi het volgende:
Hier ook niks (Hengelo OV). Was net klaar met digitale TV installeren, doet hij het 5 min. is het weer over. Ik al denken dat ik weer eens zelf wat verkl**t had....
Hmm... echt een grote storing dus..quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef Wadloper het volgende:
Groningen werkt bij mij geen enkele zender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |