Ah jij hebt het verkloot he!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:11 schreef ForzaMinardi het volgende:
Hier ook niks (Hengelo OV). Was net klaar met digitale TV installeren, doet hij het 5 min. is het weer over. Ik al denken dat ik weer eens zelf wat verkl**t had....
hehe heb je tenminste nog iets ... hier (hengelo ov) enkel tv hengelo ...quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:10 schreef Rnnz het volgende:
Ook hier nix.. behalve NL 1,2,3, The Box & Veronica.. vast nog wel een aantal maar verder dus niks.
Bwhehe en terecht, sue the bastards!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef Mark4282 het volgende:
Heino = out too... behalve RTV Raalte en SallandNet.. maar die worden lokaal toegevoegd. Er is iets goed mis bij Essent (@home). Er staan nu heel wat vrouwen van storingsmonteurs met eten dat koud wordt op tafel.
Alle mensen uit Hengelo mogen wel hierheen (Borne) komen om naar Southpark op The Box te kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier doet ook niks... ook Hengelo ov
JIJ DUS!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:11 schreef ForzaMinardi het volgende:
Hier ook niks (Hengelo OV). Was net klaar met digitale TV installeren, doet hij het 5 min. is het weer over. Ik al denken dat ik weer eens zelf wat verkl**t had....
Hmm... echt een grote storing dus..quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef Wadloper het volgende:
Groningen werkt bij mij geen enkele zender
Hier in Slangenbeek hengelo doet The Box het welquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle mensen uit Hengelo mogen wel hierheen (Borne) komen om naar Southpark op The Box te kijken
Of hebben jullie dat wel?
Tot zo dan!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle mensen uit Hengelo mogen wel hierheen (Borne) komen om naar Southpark op The Box te kijken
Correct, mijn excuses aan jullie allemaal...overigens doet inderdaad The Box het nog wel, viva Southpark!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JIJ DUS!!!![]()
![]()
maar in valkenswaard werkt alles nog..
maar hier is 't ook upc![]()
niet dat dat alles is![]()
Ik zou me verstoppen ergens achter in een kast en er effe niet meer uitkomen. Straks begint dancing with the stars en al die huisvrouwen gaan je lynchen als ze dat niet kunnen zienquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef ForzaMinardi het volgende:
[..]
Correct, mijn excuses aan jullie allemaal...overigens doet inderdaad The Box het nog wel, viva Southpark!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:20 schreef Mark4282 het volgende:
Stel je voor.. je werkt voor @home televisie callcenter... geen fuck te doen en je zit met z'n allen te hartenjagen.. en opeens... CHAOS...
wow dat is Brabantquote:
Minimeetquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh, ik moet wel om 20.00 in Go Planet zijnquote:
Wacht maar, ze komen daar ook nog welquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef Crazy-M het volgende:
In tilburg nog gewoon sbs6
Dan zou ik dit nu niet typen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef Mark4282 het volgende:
Hahaha.. @home failliet... dan de stekker er maar uit..
Daarom hebben ze waarschijnlijk het callcenter ook maar gelijk platggegooid, dat nummer doet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:20 schreef Mark4282 het volgende:
Stel je voor.. je werkt voor @home televisie callcenter... geen fuck te doen en je zit met z'n allen te hartenjagen.. en opeens... CHAOS...
ik heb van @HOME, en internet doet het nog welquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef nagy het volgende:
Zoals eerder al gemeld ligt www.home.nl ook plat ... zijn er nog mensen met internet via @home in dit topic, of ligt dat deel van @home ook plat .. ?
Ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef nagy het volgende:
Zoals eerder al gemeld ligt www.home.nl ook plat ... zijn er nog mensen met internet via @home in dit topic, of ligt dat deel van @home ook plat .. ?
straks op alle zenders BIN LADENquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:25 schreef Canisfire het volgende:
Allicht is de oorlog begonnen en krijgen we straks alleen nog maar arabische zenders .
Paar kilometer verderop in Heesch doet ie het dus ook niet..quote:
Here speaks Bin Laden i have taken over @home you will now only see alQida tv from now on.quote:
Hoezo krijg je dat binnen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Mark4282 het volgende:
hehehe.. RTV Oost dekt zich ook in.. net een sms gekregen: Geen radio en tv door kabelstoring Essent
kankertokkie met je dartsquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:26 schreef Damzkieee het volgende:
Internet via Tele2 hier gelukkig, kan ik het darts nog volgen
"all look in my eyes you gonna feel a little dissy"quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Here speaks Bin Laden i have taken over @home you will now only see alQida tv from now on.
Hieroquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:23 schreef nagy het volgende:
zijn er nog mensen met internet via @home in dit topic
Hier ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:29 schreef droks het volgende:
@Home in Oost Brabant werkt nog gewoon.
die krijg ik ook net...quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Mark4282 het volgende:
hehehe.. RTV Oost dekt zich ook in.. net een sms gekregen: Geen radio en tv door kabelstoring Essent
rtvoost.nlquote:In grote delen van Overijssel is op dit moment geen televisie en radio te ontvangen door een kabelstoring bij Essent.
Volgens een woordvoerder van Essent is de oorzaak van de storing nog niet bekend en is ook niet te zeggen hoelang het duurt voor er weer signaal op de kabel staat.
Nu beseffen we pas hoeveel we afhankelijk zijn van tvquote:
Tja.. iedereen zoekt een nummer om te bellen..quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef nagy het volgende:
storing wordt nog groter ... waar een half uur terug essent.nl & essentkabelcom.nl nog te bereiken waren, liggen die nu ook plat.
Gaat vast wel door, maar waarschijnlijk met historisch lage kijkcijfers.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:34 schreef Canisfire het volgende:
Mooi weer de Leeuw gaat dus niet door vanavond.
Yup, je kunt internetten, maar probeer ook maar eens naar www.home.nl of je webmail te gaan. Ligt net als de TV ook plat.quote:
Ik heb hier het rechtstreekse nummer van de technische dienst nog liggen, wie wil 'm?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:34 schreef Mark4282 het volgende:
[..]
Tja.. iedereen zoekt een nummer om te bellen..
Hahahaa... hoor net iemand die hier de lokale omroep belde om de storing door te geven.
038-852**** ?? hehehhehequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb hier het rechtstreekse nummer van de technische dienst nog liggen, wie wil 'm?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |