Ik vind het stomquote:
Ja, ik had zo'n gekke plug in of add on geïnstalleerd waardoor ik dat wel had. En daarbij zat ook gelijk zo'n snelquoteknopje, wardoor je dat ook gelijk in het vakje onderin had zonder naar een nieuwe pagina te gaan. Die ben ik nu kwijt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij stonden PI's nooit boven het snelreageerscherm maar alleen in het "uitgebreide" scherm. Er zit inderdaad meer ruimte boven (=lelijk). Wel handig de linkjes nu helemaal bovenin naar bijv de frontpage. Maar vooral met die nieuwe schermen ben ik echt absoluut niet blij
dat kun je uitzetten bij optiesquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt in MyAt nu bij elk topic een nieuw venster geopend
Er staat er geen meer open, dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ja lijkt me een goed plan. Wat was de vraag?
Goed ideequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, zullen we verdergaan met de quiz?
Ja heb ik ook. Dacht eerst dat dat kwam door dat de post op de volgende pagina stond....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je gepost hebt dat hij dan niet automatisch naar onderaan de pagina gaat? Moet nu zelf naar beneden scrollen
Nee, dat is in België.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
Rode Kruis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |