Ik wil de precieze naam hebben.quote:
Daar heb je twee soorten van, dit is de ander:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
Koolwitje?
...bijnaquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef wyccie het volgende:
Dwergkoolwitje?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:53 schreef DeSiever het volgende:
groot koolwitje?
Ja, een klein koolwitjequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Supersheep het volgende:
klein koolwitje?
ok, ik geloof jequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, een klein koolwitje
+1 Supersheep
jah, maar volgens mij heeft iedereen hier een zonnesteek of zo, zo'n moeilijke vraag is t al nietquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga er weer vandoor, naar het ziekenhuis. Tot vanavond![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:19 schreef DeSiever het volgende:
Nightswimming?
Iets met Theodore Roosevelt di eaan het jagen was en een berenjong het leven spaarde. Toen werden er ineens allemaal knuffelberen gemaakt met de naam Teddy...de teddybeer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:43 schreef Freeling het volgende:
Hoe komt de teddybeer aan zijn naam?
Dit is idd het volledige antwoordquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met Theodore Roosevelt di eaan het jagen was en een berenjong het leven spaarde. Toen werden er ineens allemaal knuffelberen gemaakt met de naam Teddy...de teddybeer.
Dat is de medische naam voor gordelroos, niet voor het virusquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:52 schreef wyccie het volgende:
Herpes zoster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |