Sorry, was even weg. Dit is inderdaad goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:53 schreef Supersheep het volgende:
dan zal t wel Beautiful Surprise zijn![]()
Ik wil de precieze naam hebben.quote:
Daar heb je twee soorten van, dit is de ander:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:51 schreef wyccie het volgende:
Koolwitje?
...bijnaquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef wyccie het volgende:
Dwergkoolwitje?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:53 schreef DeSiever het volgende:
groot koolwitje?
Ja, een klein koolwitjequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Supersheep het volgende:
klein koolwitje?
ok, ik geloof jequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, een klein koolwitje
+1 Supersheep
jah, maar volgens mij heeft iedereen hier een zonnesteek of zo, zo'n moeilijke vraag is t al nietquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga er weer vandoor, naar het ziekenhuis. Tot vanavond![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:19 schreef DeSiever het volgende:
Nightswimming?
Iets met Theodore Roosevelt di eaan het jagen was en een berenjong het leven spaarde. Toen werden er ineens allemaal knuffelberen gemaakt met de naam Teddy...de teddybeer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:43 schreef Freeling het volgende:
Hoe komt de teddybeer aan zijn naam?
Dit is idd het volledige antwoordquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met Theodore Roosevelt di eaan het jagen was en een berenjong het leven spaarde. Toen werden er ineens allemaal knuffelberen gemaakt met de naam Teddy...de teddybeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |