gordelroos geeft ook wel jeuk, maar doorgaans niet daarquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:00 schreef Freeling het volgende:
viruelus zoster om er maar een mooie latijnse naam aan te geven
Oh plaatje was niet meer nodig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tofu
Jaja, ik geef je maar 1 punt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wederom tofu.
Helemaal correctquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik gok op de spitsmuis.
En het konijn dus.
Da's de revolutie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt in MyAt nu bij elk topic een nieuw venster geopend
Ik vind het stomquote:
Ja, ik had zo'n gekke plug in of add on geïnstalleerd waardoor ik dat wel had. En daarbij zat ook gelijk zo'n snelquoteknopje, wardoor je dat ook gelijk in het vakje onderin had zonder naar een nieuwe pagina te gaan. Die ben ik nu kwijt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij stonden PI's nooit boven het snelreageerscherm maar alleen in het "uitgebreide" scherm. Er zit inderdaad meer ruimte boven (=lelijk). Wel handig de linkjes nu helemaal bovenin naar bijv de frontpage. Maar vooral met die nieuwe schermen ben ik echt absoluut niet blij
dat kun je uitzetten bij optiesquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt in MyAt nu bij elk topic een nieuw venster geopend
Er staat er geen meer open, dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ja lijkt me een goed plan. Wat was de vraag?
Goed ideequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, zullen we verdergaan met de quiz?
Ja heb ik ook. Dacht eerst dat dat kwam door dat de post op de volgende pagina stond....quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:46 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je gepost hebt dat hij dan niet automatisch naar onderaan de pagina gaat? Moet nu zelf naar beneden scrollen
Nee, dat is in België.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
Rode Kruis?
Volgens mij is dat goed.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:52 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zit met Sanquin in m'n kop, maar dat is het volgens mij niet
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed.
Dartfanaat +1
Peaceman +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef peaceman het volgende:
Miss Saigon?
majo +1quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
the Wiz?
Ik was al bang dat ie te moeilijk zou zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nurlaila Karim?
[me ook. Politiek mag ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo] hoopt op meer musicalvragen[/me]
Echt kennen niet, maar zij was toch uitgekozen voor Aïda? Of was zij nou juist tweede geworden?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
Kende je haar al voor the Wiz? Ze is echt heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |