SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Quara
Roellio
Chowi
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatWave
Hier staat de OP! Check wel even of de lijstjes nog up-to-date zijn!
[ Bericht 1% gewijzigd door D_A op 12-09-2006 13:34:23 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker doorposten, kut moddereters
En 's ochtends er weer vroeg uit om te klussen met kijkers??quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:14 schreef Biogarde het volgende:
Maare Bi0 de 29e sleutel krijgen van nieuwe huis, 's middags wat zaken regelen, en 's avonds gewoon meaten met dit zooitje ongeregeld![]()
Bus huren en naar de Ikeaquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En 's ochtends er weer vroeg uit om te klussen met kijkers??
Wanneer is de housewarming party zodat we al je ikea-meubeltjes kunnen afraggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:14 schreef Biogarde het volgende:
Maare Bi0 de 29e sleutel krijgen van nieuwe huis, 's middags wat zaken regelen, en 's avonds gewoon meaten met dit zooitje ongeregeld![]()
Eind Oktobert is de planningquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming party zodat we al je ikea-meubeltjes kunnen afraggen![]()
Mwoah groot. Een bank, bed en tv kastquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
IKEA is wel vet
Even grote inkopen doen??
Leg ze onder je oksels.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Mijn voeten zijn koud.
Sokkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Mijn voeten zijn koud.
1x in het half jaar vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus dan is de volgende baggermeet![]()
doe sokken aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Mijn voeten zijn koud.
Doei, veel plezier, eetzequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe sokken aan![]()
maarre ik ben weg enzo...mijn nagellak is inmiddels droog, heb schoenen aan enzo, spullen gepakt ookal....ik ga fietsen.
Ik doe ze wel eens onder mijn knieholtes enzo. Nee serieus.quote:
Fietsen is ook maar relatief.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe sokken aan![]()
maarre ik ben weg enzo...mijn nagellak is inmiddels droog, heb schoenen aan enzo, spullen gepakt ookal....ik ga fietsen.
Ik gok eerder een uur of 7, misschien 8. In een uiterste poging om heel Fok een sociaal leven te bezorgen, ofzo.quote:
Altijd kut als zoiets gebeurdquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, moet ik weer verplicht vanavond bier zuupen
Stom bier!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, moet ik weer verplicht vanavond bier zuupen
Okay!quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, kom we geven het bier de schuld
K ben zo terug hoor, moet ff bier pakkenquote:
Een duivels tintjequote:Op zaterdag 9 september 2006 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Een nieuw topic. Het nummer spreekt mij aan.
Opties, 'links altijd openen in nieuw venster' uitzetten.quote:
ja ff al m'n nieuwe knopjes proberenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leuk, al die nieuwe opties.
Hebben jullie nu Deluxe knopjes gekregen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ja ff al m'n nieuwe knopjes proberen
Joahquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben jullie nu Deluxe knopjes gekregen?
Omdat...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik nog steeds in de OP?
Misschien maakt dat meer indruk?quote:Op zondag 10 september 2006 05:58 schreef Nuno_G het volgende:
En nog steeds niet in de k.t lijst moet ik gewoon onder me andere user komen of zo
Je staat wel in de OP gekkie, goed kijken, boven inquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef fraubitch het volgende:
waarom sta ik nog steeds in de OP?
Je hebt mij nogquote:Op zondag 10 september 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien maakt dat meer indruk?![]()
Maar we kunnen de lijst niet meer aanpassen. Je moet wachten op het volgende deel.
FB wil van de lijst af, maar we laten haar gewoon staanquote:Op zondag 10 september 2006 14:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je staat wel in de OP gekkie, goed kijken, boven in.
En Houniet mag bij misschien erbij.
quote:Op zondag 10 september 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
FB wil van de lijst af, maar we laten haar gewoon staan
Hoi, ik ook!quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef Quara het volgende:
ik heb ook verplicht bier gedronkenStasi-praktijken!!1!1111
Maar, ik ben nog steeds aandachtscheil
Ik word gewoon gedwongen!quote:Op zondag 10 september 2006 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je komt gewoon Shjoowie
Dark_Angelus zegt:
Maar goed je komt dus de 29ste?
Chowi zegt:
Uhm, guess so!
Bewijs
En tequilashots!quote:
Ik denk dat Chowi dat niet nodig heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
ow jah! neem je zelf een trechter mee?
Wiet will do the trickquote:Op zondag 10 september 2006 16:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk dat Chowi dat niet nodig heeft.
Correctquote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof. Daar zal geen gebrek aan zijn.
Dan is het voor mij wel verleidelijker om te komen.quote:Op zondag 10 september 2006 16:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof. Daar zal geen gebrek aan zijn.
ow je dacht echt dat we fanta gingen drinken en kwartetten?quote:Op zondag 10 september 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan is het voor mij wel verleidelijker om te komen.
Nee. Ik ben BeFmeets gewend dus ik dacht... Bier.quote:Op zondag 10 september 2006 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ow je dacht echt dat we fanta gingen drinken en kwartetten?
Ik ook nietquote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die niet blowed![]()
Nope!quote:Op zondag 10 september 2006 16:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die niet blowed![]()
Vlug. Zet je cam uit!quote:Op zondag 10 september 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
Dark_Angelus zegt:
steek je vinger eens in je doos dan
Kijk dan hoe brutaal hij is!
Ik heb de kabel doorgeknipt, ook goed?quote:
Echt jammer ditquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Dark_Angelus zegt:
ik heb print-screen shots van Chowi, hebben?
Goffer. Dit had ik kunnen weten. Die foto's zullen vast heel FOK! rondgaan en dan kom ik ze later tegen op de prikborden van mijn school.quote:Op zondag 10 september 2006 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Dark_Angelus zegt:
ik heb print-screen shots van Chowi, hebben?
Basisschool de regenboog toch?quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goffer. Dit had ik kunnen weten. Die foto's zullen vast heel FOK! rondgaan en dan kom ik ze later tegen op de prikborden van mijn school.
Iew, pedo.quote:Op zondag 10 september 2006 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Basisschool de regenboog toch?
Ik kom niet naar een meet waar iedereen weet hoe mijn doos eruit ziet hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef remlof het volgende:
Wow, dank D_A, ik heb die ene nu als wallpaper!
kom op joh, we doen gewoon net alsof we het niet wetenquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom niet naar een meet waar iedereen weet hoe mijn doos eruit ziet hoor.
Geen dank lekkerdingquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef remlof het volgende:
Wow, dank D_A, ik heb die ene nu als wallpaper!
Oh maar dan hebben we wel gespreksstofquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier is de mijne. Misschien voel je je dan meer op je gemak.quote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat jij dat zomaar durft te posten.quote:Op zondag 10 september 2006 16:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier is de mijne. Misschien voel je je dan meer op je gemak.
[afbeelding]
Sjowie, ik mis jequote:Op zondag 10 september 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
D_A, ik maak het uit.
Doe dat danquote:
Kan helaas die andere user niet gebruiken, is heel oud weet het pwd niet meer en mail bestaat ook niet meer sorryquote:Op zondag 10 september 2006 11:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien maakt dat meer indruk?![]()
Maar we kunnen de lijst niet meer aanpassen. Je moet wachten op het volgende deel.
ik las "messenga"quote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef roooosje het volgende:
Ik kom ook eigenlijk. Maar niet voor de meet, ik ga toevallig die dag daar eten, voordat ik naar het concert van Maria Mena ga.
En dat is kloon nummer 3 die gaat komenquote:Op zondag 10 september 2006 20:05 schreef roooosje het volgende:
Ik kom ook eigenlijk. Maar niet voor de meet, ik ga toevallig die dag daar eten, voordat ik naar het concert van Maria Mena ga.
Kloon nummer 3 ja?quote:Op zondag 10 september 2006 20:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En dat is kloon nummer 3 die gaat komen.
Die van mij laat ik thuis dit keer.
quote:
Pics?quote:
Aan gepast. Spec iaal vo or jo u.quote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Bio garde pas is aan please..
Ik val toch echt wel onder de misschien mensjes en zeker niet de aandachtshoertjes![]()
![]()
dank!
zeikerdquote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Ik val toch echt wel onder de misschien mensjes en zeker niet de aandachtshoertjes![]()
![]()
dank!
quote:Op zondag 10 september 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
FB wil van de lijst af, maar we laten haar gewoon staan
Ze denken dat dat helpt.quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Ik val toch echt wel onder de misschien komende mensjes en zeker niet de aandachtshoertjes![]()
![]()
dank!
"Doe mij een rarretje en een breezer ananas............." De Fok! uitvoering van Guilermo en Tropical Dannyquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goffer. Dit had ik kunnen weten. Die foto's zullen vast heel FOK! rondgaan en dan kom ik ze later tegen op de prikborden van mijn school.
Roooosje is geen kloon,zie US,Roooosje isquote:Op zondag 10 september 2006 20:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En dat is kloon nummer 3 die gaat komen.
Die van mij laat ik thuis dit keer.
Klonen zijn ook welkom. Mits vergezeld door hun eigenaar.quote:Op maandag 11 september 2006 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Roooosje is geen kloon,zie US,Roooosje isen
![]()
![]()
Kut. Nu heb ik dat nummer weer in m'n hoofd.quote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Doe mij een rarretje en een breezer ananas............." De Fok! uitvoering van Guilermo en Tropical Danny
![]()
Ja,ik dacht :niemand maakt die voorspelbare rar opmerking dus moet ik het maar doen.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kut. Nu heb ik dat nummer weer in m'n hoofd.
quote:
Hihi dat las ikquote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]Ik ben heel beinvloedbaar
Mag ik dan bij Dribbel_ slapen
hihi je zei:" hihih ik zei..."quote:Op maandag 11 september 2006 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hihi dat las ik![]()
dat vind ik wel een strak plan
hihi ik zei...![]()
poca!unekquote:Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hihi je zei:" hihih ik zei..."
watte?quote:
Ja hoor. Jij mag bij Dribbel_ slapenquote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]Ik ben heel beinvloedbaar
Mag ik dan bij Dribbel_ slapen
Bij biogarde in huis dan hequote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij mag bij Dribbel_ slapen.
Wat die chick zegtquote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij mag bij Dribbel_ slapen.
neem jij je mand mee? dan hoef ik niet te slepenquote:
Gezellig! Een klein donkerharig opdondertje en Het_Biertjequote:
ik sta overigens al bij de misschienmensen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig! Een klein donkerharig opdondertje en Het_Biertje.
Kan een mod de OP aanpassen? Dank.
jij sliepquote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig! Een klein donkerharig opdondertje en Het_Biertje.
Kan een mod de OP aanpassen? Dank.
hihi okayquote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neem jij je mand mee? dan hoef ik niet te slepen
Jij ook welterusten!quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
FB, Dr_, Bi0, BD, PK, TW, Mstertje, SOL, Ch, NK...
gewoon komenquote:Op maandag 11 september 2006 23:28 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga echt zo proberen te komen.Ik hoef er geen vrij voor te nemen want ik ben toch werkeloos op het moment,maar stel dat ik weer werk krijg dan meld ik wel ff dat ik de 29e 's avonds wat heb.
Er komen zoveel,het moet wel tof worden.![]()
Hihi je zei komenquote:
hihi je zei kloonquote:Op maandag 11 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zeg het je, c_c is een kloon!
hihi, je zei wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog een ex-modje erbij, die kan ook weer onderstreept worden.
hihi je zei doenquote:
hihi je zei wijntjequote:
ook hoiquote:
droog toch wel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hihi je zei wijntje![]()
(een witte)
*leest post en denkt naquote:Op maandag 11 september 2006 23:28 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga echt zo proberen te komen.Ik hoef er geen vrij voor te nemen want ik ben toch werkeloos op het moment,maar stel dat ik weer werk krijg dan meld ik wel ff dat ik de 29e 's avonds wat heb.
Er komen zoveel,het moet wel tof worden.![]()
mij uit de OPquote:
spannen jullie allemaal samen of zo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
FB laten we mooi staan & Het_biertje is erbij
Maar goed jij komt dan ook gewoon langsquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
spannen jullie allemaal samen of zo?
hihi je zei... of wacht je zegt het zelf alquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed jij komt dan ook gewoon langs
En ja ik zei komen
Ik stond erbij.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
FB, Dr_, Bi0, BD, PK, TW, Mstertje, SOL, Ch, NK...
157.998 andere users.quote:
Ik denk dat hij er eentje over het hoofd gezien heeft.quote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er eentje over het hoofd gezien heeft..
Je weet dat ik het niet meen hè?quote:
Ja jij wel he... Nog bruin geworden?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Het was lekker op het strand.
zij wel, en jij ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja jij wel he... Nog bruin geworden?
Mwah... Ik ben iets minder "wit". Al mijn vakantiebruin is door het slechte weer van de afgelopen maand weggevaagd. Ik kon wel een oppepper gebruikenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja jij wel he... Nog bruin geworden?
jah idd... heb nog wel plaats voor een paar vrouwtjesquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed nog mensen die een slaapplek nodig hebben?
Mwah ik voor 1of2. misschien 3. Maar goed dat is het ook welquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
jah idd... heb nog wel plaats voor een paar vrouwtjes![]()
Iedereen wil zó grager bij mij op de bank.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pdl, Sol en ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ik voor 1of2. misschien 3. Maar goed dat is het ook wel
Misschien wel een ideequote:
Ik. Maar ik durf niet bij jou.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
A'dam Zuid WTCquote:
Omdat ik chowi.rar heb?quote:
Het geld was nog niet overgemaaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij slapen!
disclaimer: ik krijg betaald van D_A voor deze post
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij slapen!
disclaimer: ik krijg betaald van D_A voor deze post
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iedereen wil zó grager bij mij op de bank.
Jazeker, het is een complotquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef Nosh het volgende:
Oh, en uitgerekend nú gaan ze met z'n allen stil doen.
Met rode lampen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef vigier het volgende:
Ik doe niet stil! Ik zit me af te vragen of ik kamers ga verhuren aan dames voor de meet...
Hey Nosh. Jij ook hier?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef Nosh het volgende:
Oh, en uitgerekend nú gaan ze met z'n allen stil doen.
Ik heb ook rood hier.quote:
Nee sorry, ik heb dan weer geen rode lampen en slaapplekken met gigantische ramen ervoor.quote:
Je bent een man en drinkt bier.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:14 schreef Quara het volgende:
Ow, slaapplek? Net zoiets als opstaan met valerio ofzo?
Njah, is misschien wel handig
Heb je iets tegen bierdrinkende mannen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent een man en drinkt bier.
Nee maar dat vergelijk ik gelijk weer met mezelf en dat hoef ik dan weer niet op m'n kamerquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je iets tegen bierdrinkende mannen?
Dan drink ik wel wodka red bull hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee maar dat vergelijk ik gelijk weer met mezelf en dat hoef ik dan weer niet op m'n kamer
Dat scheelt weer een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Quara het volgende:
[..]
Dan drink ik wel wodka red bull hoor(:P)
Slecht genoeg.quote:
Dan blijf k daar wel, veul handiger kan ik gelijk omrollenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapplekken nog nodig? Er kan bij mij max 3 man liggen, in Utrecht zelf
1 plek voor die lellikkerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan blijf k daar wel, veul handiger kan ik gelijk omrollen
Hehe ik kijk wel even in de loop vd week, zuid WTC is nou ook niet echt de afstand zeg maarquote:
Anders kan je altijd nog hier eventueel langs. Amersfoort is echt op spuugafstand van Utrecht, en mijn zusje heeft een zwak voor alles wat ook maar enigzins lijkt op een emo dreamo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ik kijk wel even in de loop vd week, zuid WTC is nou ook niet echt de afstand zeg maar
Foto!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog hier eventueel langs. Amersfoort is echt op spuugafstand van Utrecht, en mijn zusje heeft een zwak voor alles wat ook maar enigzins lijkt op een emo dreamo.
of mag ik iets inbrengen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb ik zelf nog wat in te brengen![]()
En k ben geen emoquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef Nosh het volgende:
Ik heb er heel, heel hard aan gedacht!
oh..quote:Op maandag 11 september 2006 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Roooosje is geen kloon,zie US,Roooosje isen
![]()
![]()
Sorry, maar ik logeer niet bij n00bsquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef vigier het volgende:
Maar pussydeluxe komt gewoon bij mij slapen![]()
Poll: Waar gaan we eten tijdens de meet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar is die poll trouwens gebleven? Over dat eten?![]()
Weet je nu nog niet dat ik totaal geen humor heb?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was meer bij wijze van grapje.
Nee. Ik vind je juist grappigquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je nu nog niet dat ik totaal geen humor heb?
quote:
Hoe was die meet van 2 september?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
doe mij maar bij de ik kom mensen ipv de misschientjes
Gekkerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Ik vind je juist grappig.
rustig maar wel okequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe was die meet van 2 september?
vrijdag 11 november 2005 @ 15:54 ... Geen uitleg nodigquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry, maar ik logeer niet bij n00bs.
enquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef vigier het volgende:
[..]
vrijdag 11 november 2005 @ 15:54 ... Geen uitleg nodig![]()
Maar eens FF polletje invullen...
Hihi, dit gaat zo'n intens lieve meet worden!quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hihi, dit gaat zo'n intens lieve meet worden!
ik hoop het, als je paultjuhhh maar met rust laat, het is zo'n aardige jongenquote:
Paultjuhhh intimideerde me met zijn verschrikkelijk.. zwoele stemgeluid.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
ik hoop het, als je paultjuhhh maar met rust laat, het is zo'n aardige jongen
Fokker bedreigd me op msn
Ja,nou nog bloemetjesjurken en pakken,lang haar en zingen over love,peace and happiness en het is een Hippie-meet.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
p33wend of zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef vigier het volgende:
[..]
vrijdag 11 november 2005 @ 15:54 ... Geen uitleg nodig![]()
Maar eens FF polletje invullen...
Chowi, ga eens iets doenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
Sgop!
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja ik moet schooldingen doen.quote:
Eerst macaroni kopen, okay?quote:
Bij de AH?quote:
Ik hoorde dat de appelflappen ook in de aanbieding zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 18:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij de AH?![]()
Stoommaaltijden in de aanbieding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |