SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Quara
Roellio
Chowi
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatWave
Hier staat de OP! Check wel even of de lijstjes nog up-to-date zijn!
[ Bericht 1% gewijzigd door D_A op 12-09-2006 13:34:23 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker doorposten, kut moddereters
En 's ochtends er weer vroeg uit om te klussen met kijkers??quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:14 schreef Biogarde het volgende:
Maare Bi0 de 29e sleutel krijgen van nieuwe huis, 's middags wat zaken regelen, en 's avonds gewoon meaten met dit zooitje ongeregeld![]()
Bus huren en naar de Ikeaquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En 's ochtends er weer vroeg uit om te klussen met kijkers??
Wanneer is de housewarming party zodat we al je ikea-meubeltjes kunnen afraggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:14 schreef Biogarde het volgende:
Maare Bi0 de 29e sleutel krijgen van nieuwe huis, 's middags wat zaken regelen, en 's avonds gewoon meaten met dit zooitje ongeregeld![]()
Eind Oktobert is de planningquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming party zodat we al je ikea-meubeltjes kunnen afraggen![]()
Mwoah groot. Een bank, bed en tv kastquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
IKEA is wel vet
Even grote inkopen doen??
Leg ze onder je oksels.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Mijn voeten zijn koud.
Sokkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Mijn voeten zijn koud.
1x in het half jaar vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus dan is de volgende baggermeet![]()
doe sokken aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Mijn voeten zijn koud.
Doei, veel plezier, eetzequote:Op zaterdag 9 september 2006 16:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe sokken aan![]()
maarre ik ben weg enzo...mijn nagellak is inmiddels droog, heb schoenen aan enzo, spullen gepakt ookal....ik ga fietsen.
Ik doe ze wel eens onder mijn knieholtes enzo. Nee serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |