Alsof er ook mensen zonder xbox360 zijn die die HD-DVD gaan kopenquote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien kunnen mensen die al een xbox 360 hebben gekocht korting krijgen
Maar je zit wel vast aan die kaart, ben toch een beetje huiverig voor dit soort praktijken. Jammer dat er nu nog geen echte goede acties voor de rest zijn, alhoewel het saints row pakket full priced ook niet echt een hele slechte deal is.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef MMaRsu het volgende:
Een visa actie? Ik dacht dat gewoon alles 10% korting was. Maar ik weet het niet precies
.
Ah idd via Primeline. Tja als je het geld wegzet zodat je het over 3 maand nog steeds hebt is het geen probleem en kost het je niks extra's
Hmm ja maar je hoeft verder niks met die kaart afaik. Ik heb zelf gewerkt bij de Dynabyte en er zit echt geen nadeel aan om die kaart in je bezit te hebben. Laat het je anders ff duidelijk uitleggen door een Dixons medewerkerquote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef Un4 het volgende:
[..]
Maar je zit wel vast aan die kaart, ben toch een beetje huiverig voor dit soort praktijken. Jammer dat er nu nog geen echte goede acties voor de rest zijn, alhoewel het saints row pakket full priced ook niet echt een hele slechte deal is.
Uiteraard en zo hoort het ook, ze mogen je ook korting geven als jij de correcte adresgegevens op kunt noemenquote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Armageddon het volgende:
ik was vandaag bij de dynabyt in den haag trouwens. Had mijn klantenkaart niet bij me maar die medewerker was zo vriendelijk om een nieuwe aan te maken.
Is waarschijnlijk een Dynabyte klantenkaart, hiermee krijg je dus 10% korting op software en 4% op verbruiksartikelenquote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef nietteveranderen het volgende:
Bij dynabyte kreeg ik zonder het te weten opeens zo een kaartje opgestuurd. Ik moest mijn gegevens geven maar ik dacht dat dat voor garantie was (was bij mycom ook zo)
Eerder remmen?quote:Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Toch maar test drive unlimited gekocht. honderden zombies bashen is niet echt iets voor mij.Hoe kom je in godsnaam met TDU door een haarspeldbocht?
iets meer dan 42uur toen ik alle filmpjes keek en tekstjes luisterde/lasquote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Is die zo kort dan?
Ik wil die laatste 3 achievements nog halen in N3 voordat ik Dead Rising binnenkrijg deze week.
De vraag der vragenquote:Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef nietteveranderen het volgende:
wat is beter 720p of 1080i ?
Ik heb me er wel mee vermaaktquote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef Wessiej het volgende:
Leuk spel dan dat Enchanted Arms?
Lol... hier was toch al eens eerder spraken van? Zou wat zijn als het echt waar is...quote:PS3 BIG Rumour: Second Hand Games Not Working Online PS3
There's another nasty little rumour floating around that second hand PS3 titles will NOT be playable on the respective online service. Only the original owner of the game would reportedly be allowed to use it online.
Mijn scherm is max 1080i native. Dus hij scaled het niet.quote:Op maandag 11 september 2006 22:49 schreef BMH het volgende:
[..]
De vraag der vragen
Ga eerst eens na wat je scherm kan weergeven.. Mijn 480p plasma kan ook wel een 1080i signaal ontvangen, maar die scaled hij down naar 480p.. Misschien is jouw scherm max 720p..
Er dan nog verschilt het per scherm.. Probeer ze gewoon beide en zoek de verschillen.
Uitproberen dusquote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Mijn scherm is max 1080i native. Dus hij scaled het niet.
staat dat er dan?quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof er ook mensen zonder xbox360 zijn die die HD-DVD gaan kopen.
720pquote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef Wessiej het volgende:
1080i
welk scherm heb je dan?quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Mijn scherm is max 1080i native. Dus hij scaled het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |