quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:30 schreef FrigginHell het volgende:
Lang leve mijn kettingzaag! Oh dat mag natuurlijk weer niet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef Urvin het volgende:
Klagen over de IB groep is net zoiets als klagen over het weer.....
Het heeft totaal geen zin
Je moet nooit geld betalen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:47 schreef FrigginHell het volgende:
Ja inderdaad, ga ik ook doen. Ik hoop alleen dat ze niet moeilijk gaan doen.
Zoiets hebben ze ook bij mijn vriend geflikt, toen zeiden ze:
"Betaal eerst die kortdurende schuld uit, dan kunnen we daarna eventueel terugstorten."
Geeez....
Ohhh wat ernstig! Hier word je terecht moedeloos van zegquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:11 schreef FrigginHell het volgende:
<<<knip>>>
Kindjes gaan hier dood aan kanker... kan ik weinig aan doen helaasquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:16 schreef tonks het volgende:
Wees blij dat je wat krijgt kiendjes in afrika gaan dood van aids.
Minstensquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:20 schreef FrigginHell het volgende:
En IB kennende duurt het weer 4 weken voordat ze dat bezwaar ook maar aanraken, en nog 2 weken voordat ze het beantwoorden.
Als ik je verhaal zo zie, lees ik dat IB gewoon een fout heeft gemaakt en proberen onder uittelullen door te zeggen dat je wijzigingsformulier niet goed is ingevuld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:11 schreef FrigginHell het volgende:
Ja nou ja ... bereiken.
Ik ga dus eens langs (zonder kettingzaag maar met grote vriend) om eens te vragen waar ze mee bezig zijn.
"Nou je hebt je toch uitgeschreven in mei? Dan moet je je opnieuw bij school inschrijven."
"Heb ik ook gedaan, en op tijd."
"Oh. Nou dan gaan we het nog een keer proberen. Je begint met een nieuwe opleiding?"
"Nee, dezelfde, maar moest me opnieuw inschrijven."
"Als je met een nieuwe opleiding begint dan moet je..."
"Het is geen nieuwe opleiding."
"Ja maar zo zien we het wel want je hebt je uitgeschreven. Dus je moet aangeven dat je weer met school begint..."
"Heb ik in Augustus doorgegeven. Toen kreeg ik bericht dat ik stufi kreeg, en wel in September."
"Nou daar kan ik niks van vinden. Dan heb je het verkeerd gedaan. Heb je een wijzigingsfomulier opgestuurd?"
"Natuurlijk. Of krijg ik zomaar uit de lucht studiefinanciering?"
"En toch heb JIJ de fout gemaakt. (insert vage reden en weer wat over wijzigingsformulieren bladiebla) Nou ik zet gewoon neer dat je vanaf 1 sept stufi krijgt en de kortlopende schuld is weg."
"Okee en bedankt, he "![]()
"In Oktober krijg je stufi."
![]()
"Oktober?"
"Ja want je begint toch met een nieuwe opleiding en je bent te laat ..."
![]()
"Nou dat klopt niet hoor, ik heb het op tijd aangevraagd en me op tijd ingeschreven."
"Uhm ja. Ik kan niks doen want uit mijn gegevens blijkt blablabla. En hoe kom je in godesnaam aan die OV jaarkaart dan? Heb je die gehouden sinds mei?"
"Nee, die heb ik 2 september opgehaald. Ik heb toen ook stufi toegekend gekregen!"
"... Okee NU snap ik het. Maar toch wordt het Oktober. Je hebt toch een foutje gemaakt."
"Ja wat dan"
"Wijziginsformulier is verkeerd ingevuld blijkbaar."
"Oke (zal wel) maar bedankt."
Oktober pas geld! En wat kan er nou fout gaan aan een wijzigingsformulier als je duidelijk invult welke school, welk jaar, opleiding je weer start? Ze willen gewoon niet toegeven.
Hetzelfde als de jouwe natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:19 schreef tonks het volgende:
ja en als aids niet bestond dan hadden ze geen aids, wat is je punt?
Gewoon op je CV zetten; Ervaring met tuingereedschapquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:35 schreef FrigginHell het volgende:
Tsja... ik kan er slechts over dromen... staat niet zo leuk een geweldsdelict als je gaat solliciteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |