Word nog wat in de winterquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:38 schreef mic_forever het volgende:
jezus wat is t koud nu zeg :p
ik wordt wakker en zie die stralende blauwe luchtmaar kdoe me deur open en
maarja het wordt vast beter
en wie is er aankomende week ziekquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Watje, ik loop de hele week al in een t shirt buiten. Hoezo koud?![]()
Loop zelfs in de winter met korte mouwen buiten en ben al jaren niet meer ziek geweest. (afkloppen.......)quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef spinnertje het volgende:
[..]
en wie is er aankomende week ziek
Een beetje vent loopt ook niet met een roze pruik op zijn hoofdquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Godverdomme .... mietje.Een beetje vent loopt nu in z'n string over straat!
Dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 9 september 2006 10:56 schreef spinnertje het volgende:
is dat dat laagje vet dan misschien?
Echt wel ..... dat zie je toch!quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een beetje vent loopt ook niet met een roze pruik op zijn hoofd![]()
Als je hier al ziek van wordt moet je je toch eens na laten kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef spinnertje het volgende:
[..]
en wie is er aankomende week ziek
Er zijn zelfs al mensen die ziek worden van een beetje overwerkquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je hier al ziek van wordt moet je je toch eens na laten kijken![]()
Dat zijn dan ook watjes. En mensen die 40 uur per week al teveel vinden mogen wat mij betreft helemaal spontaan dood omvallen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al mensen die ziek worden van een beetje overwerk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |