P.p. staat in dit geval voor per plaats.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:40 schreef Isegrim het volgende:
1 NS-station p.p.?Per persoon? Lijkt me wat overdreven.
Aha!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
P.p. staat in dit geval voor per plaats.
Dat had net zo goed één centraalliggend station kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid zijn twee aparte plaatsen
Het idee van een prive-station staat me eigenlijk best wel aan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:40 schreef Isegrim het volgende:
1 NS-station p.p.?Per persoon? Lijkt me wat overdreven.
Neen, gewoon Santpoort.quote:
Ik vermoed dat het de reistijd nogal zou verlengen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het idee van een prive-station staat me eigenlijk best wel aan.
Hoezo? Alleen ik een prive-station he, verder niemand.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de reistijd nogal zou verlengen.
Heeft Sneek er niet zelfs 3? (Thialf, alleen bij evenementen)quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Heeft Sneek er 2? Te gek voor woorden! Die zouden er nog niet eens 1 mogen heben.
Thialf is toch in MaastrichtHeerenveen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heeft Sneek er niet zelfs 3? (Thialf, alleen bij evenementen)
Nog niks van gehoord, maar de ligging van de huidige vind ik wel gunstigquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:25 schreef yosander het volgende:
Volgens mij was/is Zwolle wel van plan om een tweede station in Stadshagen (de nieuwste wijk van Zwolle) te realiseren.
Iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Thialf is toch in MaastrichtHeerenveen?![]()
Klopt; maar langs dat station gaat alleen t Kampertreintje; geen intercitys o.i.d.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:25 schreef yosander het volgende:
Volgens mij was/is Zwolle wel van plan om een tweede station in Stadshagen (de nieuwste wijk van Zwolle) te realiseren.
Doet me denken aan de Qliner hier in Assen. (Zoiets als de Interliner, voor mensen die 'm niet kennen). Het schijnt dat die bus speciaal een rondje door Assen-Zuid maakt omdat daar een of andere hoge functionaris van Arriva woont, die met dat ding naar z'n werk wil.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen ik een prive-station he, verder niemand.
Hey mên, het is vroegquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Thialf is toch in MaastrichtHeerenveen?![]()
Zo kansloos zijn die stations in Hilversum niet, Noord zit bij het Mediapark en Sportpark zit bij een aantal scholen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hilversum, Hilversum Noord, Hilversum Sportpark is ook zo kansloos. Net als Bussum Zuid en Naarden-Bussum. Dat kunnen dan wel weer 3 stations minder worden wat mij betreft.
Noord kan ik me dan nog enigzins voorstellen, maar Sportpark en "Centraal" zo kort op elkaar is wat overdreven.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:30 schreef kiepauto het volgende:
[..]
Zo kansloos zijn die stations in Hilversum niet, Noord zit bij het Mediapark en Sportpark zit bij een aantal scholen.
Je hebt toch Leidschendam-Voorbgr bij de Zoetermeer stadslijn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:51 schreef NordicBlue het volgende:
Het kleine gehucht genaamd voorschoten (waar ik vandaan kom) heeft een station
Leidschendam en wassenaar niet
Ooit van de Sneekweek gehoord? Komen mensen vanuit het hele land op af. Zou een beetje jammer zijn als er geen treinverbinding was...quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Heeft Sneek er 2? Te gek voor woorden! Die zouden er nog niet eens 1 mogen heben.
nee?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:02 schreef m021 het volgende:
Ooit van de Sneekweek gehoord?
Ik snap niet wat daar vreemd aan is, met een ministerie, hoofdkantoor van Siemens, NWO en nog aantal grote kantoorpanden in de buurt,quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:30 schreef arneaux het volgende:
NS heeft inderdaad een opmerkelijk beleid betreffende het plaatsen van Stations. Laan van NOI is zon raar station bijvoorbeeld.
Assen krijgt een 2e station! bij het TT-surcuit Assen zuid dus. En niet Assen noord waar 14.000 mensen wonenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:46 schreef Natalie het volgende:
Om Assen nu stervens druk te noemen, dat valt best mee, hoor
Maar inderdaad. Er ligt al jaaaaren een plan klaar voor station Assen-Noord. Maar ja, dat past weer niet in het bestemmingsplan en zo, hè. En voor je het weet ben je 8 jaar verder en is ie er nog steeds niet. En dat terwijl de wijk waar ie naast zou komen een van de grootste is, en waar veel mensen wonen die naar Groningen reizen voor werk/school. Het zou een uitkomst zijn.
10 jaar terug hadden ze het al over een station in Zwolle-Zuid, maar daar is niets van terecht gekomen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:25 schreef yosander het volgende:
Volgens mij was/is Zwolle wel van plan om een tweede station in Stadshagen (de nieuwste wijk van Zwolle) te realiseren.
zeer zeker wel hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha!
Ik snap ook niet zo goed waarom Sneek (Snéék!) twee stations moet hebben... Met rentabiliteit zal het weinig van doen hebben, want er stapt nou niet vaak iemand in of uit op Sneek Noord.
Niet als ik erin zit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeer zeker wel hoorer stappen altijd aardig wat mensen in en uit op noord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |