P.p. staat in dit geval voor per plaats.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:40 schreef Isegrim het volgende:
1 NS-station p.p.?Per persoon? Lijkt me wat overdreven.
Aha!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
P.p. staat in dit geval voor per plaats.
Dat had net zo goed één centraalliggend station kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid zijn twee aparte plaatsen
Het idee van een prive-station staat me eigenlijk best wel aan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:40 schreef Isegrim het volgende:
1 NS-station p.p.?Per persoon? Lijkt me wat overdreven.
Neen, gewoon Santpoort.quote:
Ik vermoed dat het de reistijd nogal zou verlengen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het idee van een prive-station staat me eigenlijk best wel aan.
Hoezo? Alleen ik een prive-station he, verder niemand.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de reistijd nogal zou verlengen.
Heeft Sneek er niet zelfs 3? (Thialf, alleen bij evenementen)quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Heeft Sneek er 2? Te gek voor woorden! Die zouden er nog niet eens 1 mogen heben.
Thialf is toch in MaastrichtHeerenveen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heeft Sneek er niet zelfs 3? (Thialf, alleen bij evenementen)
Nog niks van gehoord, maar de ligging van de huidige vind ik wel gunstigquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:25 schreef yosander het volgende:
Volgens mij was/is Zwolle wel van plan om een tweede station in Stadshagen (de nieuwste wijk van Zwolle) te realiseren.
Iddquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Thialf is toch in MaastrichtHeerenveen?![]()
Klopt; maar langs dat station gaat alleen t Kampertreintje; geen intercitys o.i.d.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:25 schreef yosander het volgende:
Volgens mij was/is Zwolle wel van plan om een tweede station in Stadshagen (de nieuwste wijk van Zwolle) te realiseren.
Doet me denken aan de Qliner hier in Assen. (Zoiets als de Interliner, voor mensen die 'm niet kennen). Het schijnt dat die bus speciaal een rondje door Assen-Zuid maakt omdat daar een of andere hoge functionaris van Arriva woont, die met dat ding naar z'n werk wil.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen ik een prive-station he, verder niemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |